Маркетингова аналітика — про ефективні маркетинг-кампанії | Laba (Лаба)

Онлайн-курс

Маркетингова аналітика

Знаходьте ціннісні інсайти в аналітиці для якісної оптимізації маркетинг-кампаній

Про курс

6 ТИЖНІВ
11 ОНЛАЙН-ЗАНЯТЬ
7 ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ

Опануйте інструменти для дослідження ринку й аудиторії та проведення тестувань. Дізнайтесь, як оптимізувати поточні рекламні кампанії та будувати форкасти наступних маркетинг-кампаній.

Для кого:

  • Junior маркетолог

    навчитесь краще розуміти поведінку ЦА, ефективно оцінювати результати маркетингових кампаній та швидше адаптувати стратегії для оптимізації ресурсів

  • Junior діджитал-маркетолог

    дізнаєтесь, як визначати найефективніші маркетингові стратегії, аналізувати результати кампаній у цифрах та швидко реагувати на зміни в поведінці аудиторії

  • Бренд-менеджер

    опануєте інструменти для розвитку стратегій і аналізу впливу рекламних кампаній на цільову аудиторію для підвищення впізнаваності бренду та його цінностей

  • Продуктовий маркетолог

    навчитеся визначати ключові показники успішності маркетингових кампаній та оперативно реагувати на зміни ринку для залучення нових клієнтів і збільшення продажів продукту

Теми, які ми розберемо

  1. Основні канали та метрики маркетингу

    Розберетесь, які канали маркетингу варто залучати для розширення аудиторії та збільшення прибутку. Дізнаєтеся, за допомогою яких метрик можна побудувати якісний маркетинговий прогноз: із врахуванням сезонності та трендів.

  2. Ринок та аудиторія

    Навчитесь аналізувати ринок та конкурентів за допомогою SWOT-аналізу, матриць і стороннього софту для визначення місця свого продукту чи послуги на ринку. Ви зрозумієте, як працювати зі слабкими сторонами та підкреслювати свої переваги для цільової аудиторії.

  3. Ефективність рекламних кампаній

    Дізнаєтесь, як проводити якісний тест гіпотез та адаптувати рекламні кампанії й стратегії до змін. Навчитеся контролювати ефективність маркетинг-активностей без зливів бюджету й ресурсів.

Особливості курсу:

  • 28 практичних інструментів

    Навчитеся покращувати маркетингові процеси й стратегії із петлею McKinsley та Excel; проводити дослідження ринку з Kantar, Nielsen, data.ai, Semrush; розраховувати LTV, аналізувати трафік у Google Analytics і Meta тощо.

  • Особистий фідбек від викладачів

    Протягом усього навчання ви зможете обмінюватися досвідом, виконувати завдання в групах, розбирати кейси та отримувати конструктивний фідбек щодо домашніх завдань від експертів з галузі.

Викладачі курсу

Дмитро
Цапій

  • Product Growth Manager в Universe (Genesis)
  • Former Growth Marketing Lead у Glovo
  • Має понад 8 років досвіду роботи у сфері маркетингу
  • Очолював функцію маркетингової аналітики та інсайтів у Colgate-Palmolive Company

Валерія
Соломкіна

  • Former Performance Marketing Lead у Samsung Electronics Nordic
  • Має 10 років досвіду роботи у сфері Digital Marketing у міжнародних проєктах
  • Співпрацювала з такими брендами, як-от: Samsung, InBev, Abbott, lifecell, Subaru, Borjomi тощо
  • Сфокусована на розробці стратегій на основі аналізу даних і впровадженні інноваційних рішень для підвищення результативності маркетинг-кампаній

ПРОГРАМА

  • 01

    Заняття 1. Огляд основних каналів та метрик маркетингу

    • Marketing levers & funnels (петля McKinsey, воронки тощо)
    • Огляд каналів маркетингу: TV, OLV, OOH, Performance Marketing
    • Огляд основних метрик діджитал-маркетингу: Impressions, Click-through-rate; Cost per click; Conversion rate, Cost per mile (CPM), Customer Acquisition Cost
    • Визначення бізнес-цілей та KPI для побудови правильної маркетингової стратегії
    • Покращення взаємодії з користувачем за допомогою маркетингової аналітики
    • Практика: визначити основні KPI для різних компаній та рекламних кампаній
  • 02

    Заняття 2. Аналітичні платформи та інструменти для роботи з даними

    • Огляд аналітичних платформ (Google Analytics, Semrush, SimilarWeb)
    • Використання інструментів візуалізації даних (Tableau, Looker, Power BI)
    • Створення інфографіки та графіків для візуалізації й аналізу даних
    • Використання дашбордів для моніторингу показників
    • Практика: на основі петлі McKinsey побудувати можливий шлях користувача для різних типів бізнесу; робота з Google Analytics — аналіз якості трафіку та його джерел, аналіз структури та відвідування сторінок
  • 03

    Заняття 3. Практика структурування та аналізу масиву маркетингових даних

    • Впорядкування та перетворення масиву даних на зрозумілі графіки в Excel

    Домашнє завдання: на основі масиву даних побудувати таблиці з графіками для моніторингу показників

  • 04

    Заняття 4. Дослідження ринку та аудиторії

    • Методи та способи дослідження ринку: овервʼю платних та безоплатних (відносно) інструментів дослідження (Kantar, Nielsen, data.ai, Semrush, SimilarWeb, онлайн-опитування, соціальні мережі тощо)
    • Дослідження конкурентів та їхнє позиціювання. SWOT-аналіз. Market Competitiveness, Positioning Matrix
    • Цільова аудиторія: її аналіз та сегментація, формування гіпотез щодо аудиторії. Портрет споживача. Інструменти аналізу: 1st party data / 3rd party data
    • Аналіз трендів ринку і де шукати натхнення
    • Практика: зробити SWOT-аналіз різних категорій компаній та оцінити стан ринку зараз

    Домашнє завдання: за допомогою SimilarWeb/Semrush зібрати інсайти щодо конкурентів та аудиторії, наприклад, makeup.com.ua.

  • 05

    Заняття 5. Вимірювання та аналіз трафіку

    • Вимірювання трафіку: аналіз джерел (paid, owned, earned), основні інструменти аналітики (Google Analytics, Meta) та огляд Supermetrics, Funnel тощо
    • Визначення основних КРІ для аналізу (sessions, unique users, bounce rate, conversion rate тощо), використання UTM-міток
    • Аналіз конверсій: як виглядає воронка, точки відтоку трафіку, гіпотези та їхнє тестування
    • Оцінювання даних: як правильно робити висновки на основі даних з платформ за допомогою SMART-підходу
    • Практика: аналіз датасету для визначення основних джерел трафіку, підбір варіантів поліпшення кожного кроку воронки

    Домашнє завдання: проаналізувати датасет та визначити, які джерела трафіку використовує компанія; порахувати конверсію і зробити висновки, який канал найуспішніший, та обґрунтувати, чому саме.

  • 06

    Заняття 6. Продуктова аналітика для мобільних застосунків

    • Важливість рісьорчу та розробка go-to-market плану (Pain points, Needs, Journey, Competition, Values)
    • Аналіз воронки від встановлення застосунку до здійснення покупки
    • Визначення ключових метрик для аналізу: Downloads, Sign Ups, Clicks, Bounce rate, Screens viewed тощо
    • Знайомство з когортами — що це та яке їхнє призначення
    • Розбір різних когорт користувачів мобільних застосунків
    • Практика: аналіз кейсів компаній, які змінювали лендинги/дизайн продукту: які результати та основні KPI були отримані

    Домашнє завдання: побудувати можливу воронку для обраного застосунку, знайти та визначити основні блокери, які можуть виникнути на шляху користувача, та запропонувати варіанти їхнього розв'язання.

  • 07

    Заняття 7. Вартість життєвого циклу клієнта

    • Поняття та використання LTV
    • Розрахунок LTV з різних вихідних даних
    • LTV на основі кейсу Netflix
    • Використання LTV в ухваленні маркетингових рішень
    • Практика: розрахунок LTV з наданих даних — робота у малих групах
  • 08

    Заняття 8. Вимірювання ефективності рекламних кампаній

    • Аналіз ефективності рекламних кампаній: CPI, CPA, CTR, ROAS, LTV тощо
    • Планування бюджету рекламної кампанії на основі її цілей (ROI, бенчмарки, медіаплани)
    • Контроль та оптимізація рекламних кампаній: А/В-тестування, регулярний аналіз результатів, сценарії адаптації
    • Практика: розподіл запропонованого бюджету для проведення рекламної кампанії з метою бусту трафіку

    Домашнє завдання: розподіл запропонованого бюджету для реалізації медіаплану.

  • 09

    Заняття 9. Аналітика та використання CRM і Marketing Automation

    • Що таке CRM та для чого вона потрібна у бізнесі (Salesforce, Zoho)
    • Оцінювання показників (open rate, CTR, unsubscribe rate, conversion rate) відкриття email’ів і пуш-повідомлень та конверсії
    • Стратегії підвищення показників та автоматизація процесу (персоналізація, тестування та оптимізація стратегії, використання промокодів і пропозицій)
    • Створення ланцюжка взаємодії з клієнтом на прикладі SendPulse
    • Розгляд кейсів-стратегій брендів щодо вдосконалення роботи каналу комунікації
    • Практика: розгляд і аналіз каналів комунікації та ланцюжків взаємодії різних компаній

    Домашнє завдання: створити й детально описати ланцюжок взаємодії з клієнтом для свого або для будь-якого обраного студентом проєкту — та оформити його у вигляді майндмепу.

  • 10

    Заняття 10. Побудова форкасту: планування майбутніх періодів

    • Маркетингове прогнозування (фокусування на правильних метриках: як їх визначити, вимірювати й візуалізувати)
    • Моделювання доходів і витрат (Use the past to understand the future, поєднання історичного тренду з актуальними планами, кейс — поганий прогноз продажів IBM)
    • Визначення сезонності й трендів для прогнозу (seasonality index, multiple regressions (TBD), Q5)
    • Практика: аналіз прогнозів різних компаній та їхнє порівняння з реальністю

    Домашнє завдання: побудувати форкаст із зазначенням бюджету та основних цілей для відділу маркетингу на основі історичних даних або P&L — на вибір.

  • 11

    Заняття 11. Майбутнє маркетингової аналітики та тренди

    • Використання штучного інтелекту (АІ) та машинного навчання (ML) для маркетингової аналітики
    • Аналіз трендів у використанні Big Data для аналітики
    • Перспективи віртуальної та розширеної реальності в маркетингу
    • Аналіз: як AI змінив підхід до аналітики
    • Практика: брейншторм стосовно майбутнього маркетингової аналітики; порівняння минулого (кінець XX ст.) на основі кейсів реальних компаній із тим, що є зараз

ХОЧУ НА КУРС

Приєднуйтеся, щоби вже за 11 занять знаходити маркетингові рішення в аналітиці

Реєструючись та натискаючи кнопку "записатись", ви погоджуєтесь з умовами договору-оферти та політикою конфіденціальності