ПРО КУРС
10 лекцій. 15 годин
Мова викладання: російська
Ми розробили курс для підприємців, операційних директорів і керівників відділів.
Як підвищити операційну ефективність компанії для збільшення прибутку та продуктивності — пояснить Володимир Шаров, практик із 20-річним досвідом в операційному управлінні.
Ми рекомендуємо курс, якщо ви:
-
операційний директор
визначите слабкі місця підприємства, щоб розробити план оптимізації бізнес-процесів
-
власник чи керівник бізнесу
автоматизуєте процеси та впровадите інновації, щоб сфокусуватися на стратегії розвитку компанії
-
керівник напряму
навчитеся аналізувати діяльність усієї компанії, щоб перейти на посаду СОО
НА КУРСІ МИ РОЗБЕРЕМО ТАКІ ТЕМИ:
-
Оптимізація ресурсів Щоб компанія могла виробляти більше з меншими витратами, ми проаналізуємо вартість бізнес-процесів та життєвий цикл товару. Ви зрозумієте, які процеси потрібно автоматизувати, а яких час позбавитися. У результаті — скоротите операційні витрати та звільните ресурси для масштабування.
-
Ланцюжок цінності Без пріоритезації процесів є ризик втратити клієнтів та конкурентоспроможність. Ви на практиці опишете, яка цінність формується для клієнта, та поділите процеси на основні та допоміжні. Так ви зможете гнучко реагувати на зміни, збільшити LTV і зберегти позиції на ринку.
-
Карта бізнес-процесів Запорука системного розвитку компанії — чітко описані процеси та постійне управління якістю. Ви розпишете завдання операційної діяльності та зрозумієте, як контролювати їхню результативність. У результаті всі відділи будуть побудовані на ефективній взаємодії, а кожен співробітник знатиме свої KPI's для досягнення бізнес-цілей.
ЛЕКТОР

Володимир
Шаров
- у 2007 році одним із перших займався розвитком каналів онлайн-продажів у компанії Intel, чим випередив конкурентів і збільшив частку ринку з мінімальними маркетинговими вкладеннями
- курирував побудову локальних альянсів Intel з міжнародними партнерами — Microsoft, Asus та НР
- трансформував бізнес-процеси в управлінні людьми, впровадив принцип єдиноначальності, реструктуризував відділ кадрів у GlobalLogic, у результаті — підвищив ефективність відділу та збудував прозору карту бізнес-процесів у компанії
- керував офісною інфраструктурою в Luxoft: впровадив Lean-підхід в управлінні процесами, завдяки чому відкрив нові офіси в інших країнах та підвищив рейтинг задоволеності співробітників на 20% і тим самим скоротив витрати компанії Luxoft на 10%
- працював у компаніях на ринках країн СНД, Європи, Близького Сходу, Азії, а також США
ПРОГРАМА
-
01
Виклики операційного менеджменту
- Які проблеми може розв’язувати операційний менеджер (ОМ)?
- З якими типовими складнощами після початку роботи стикається ОМ?
- Відмінність ОМ у сервісних/креативних і виробничих компаніях
- Стратегічне мислення і фреймворк для досягнення операційної успішності
-
02
Вибір операційної стратегії
- 4 виміри операційного менеджменту
- Як робити операційну стратегію
- Пріоритезація та фокуси операційної стратегії
-
03
Як управляти цінністю
- Що таке цінність очима Клієнта
- Аналіз і побудова ланцюжка створення цінності
- Основні та допоміжні бізнес-процеси
- Проведення діагностики та оцінювання вартості бізнес-процесів
- Supply Chain Management. In-house vs Outsourcing процесів
- Що таке Client Value Proposition (CVP) та Employee Value Proposition (EVP)
-
04
Операційне планування
- Життєвий цикл Продукту
- Обсяг виробництва vs Асортимент
- Планування в сервісних/креативних організаціях
- Фінансове планування (P&L, SG&A, Labor Margin) та контроль бюджетів
-
05
Проєктний менеджмент
- Проєктний менеджмент (WBS, Gantt Chart)
- Планування команди, ресурсів та проєктів, ризиків
- Побудова високоефективної роботи команди проєкту (RACI, Comms plan, Business Customer)
-
06
Ефективна команда як елемент операційного управління
- Етапи формування команди за Такманом
- Основні психотипи та як із ними працювати (DISC, PAEI)
- Як оцінювати персонал: хто такі Hi-po, Low-po (ABC players, Exceed/Meet/Below expectations)
- Як управляти конфліктом, стратегії поведінки в конфлікті (Constructive Confrontation)
-
07
Операційний контроль та оптимізація
- Організація операційного контролю та бенчмаркінг
- Формування ключових показників ефективності та продуктивності (KPIs, OKRs)
- Основні показники на прикладах функцій: HR, Рекрутмент, Клієнтський сервіс, IT, Офісна інфраструктура, Продажі
-
08
Управління якістю та оптимізація бізнес-процесів
- Життєвий цикл процесу
- Побудова картки бізнес-процесів
- Стандартизація бізнес-процесів (стандарти ISO)
- Методи вдосконалення бізнес-процесів: Lean (Теорія обмежень, Kanban/JIT, Kaizen), Six Sigma (DMAIC, Fishbone diagram)
- Проведення діагностики та оцінювання вартості бізнес-процесів
-
09
Автоматизація процесів
- Автоматизація/диджиталізація процесів
- Автоматизація аналітики для операційного менеджменту
-
10
Управління інноваціями, впровадження змін та робота з опором
- Управління змінами та методологія design thinking
- Впровадження інновацій та подолання опору змінам
- Повторення підсумків курсу: від побудови стратегії до впровадження, ключові фреймворки
- Обговорення того, що було корисно та що вдалося впровадити
ЗАПИСАТИСЯ
Заповніть форму, щоб записатися на курс