Онлайн-курс «Особистий бренд лікаря та клініки» | Laba (Лаба)
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

Особистий бренд лікаря та клініки


Навчіться просувати медичні послуги так, щоб відрізнятися серед конкурентів
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС
ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС ЖИВИЙ ОНЛАЙН-КУРС

Збільште лояльність клієнтів завдяки сильному медичному бренду

Тривалість:

10 занять, 5 тижнів

нові дати незабаром

Якість послуг важлива, але не лише вона формує довіру пацієнтів до вас. На курсі ви розберетесь, як лікарю або клініці просуватися в digital, реагувати на негативні відгуки та розповідати про свою роботу так, щоб залучати клієнтів.

Ми рекомендуємо курс, якщо ви:

  • Приватний лікар

    Дізнаєтесь, як створити й розвивати особистий бренд, що залучатиме нових пацієнтів, а також навчитеся підтримувати відносини з поточними клієнтами та правильно реагувати на негативні відгуки.

  • Власник клініки

    Розробите позиціювання власного закладу та зрозумієте, як сформувати колектив із сильними брендами лікарів, щоб покращити репутацію клініки та збільшити попит на послуги.

Теми, які ми розберемо:

  1. Просування бренду в діджиталі

    Зрозумієте, які діджитал-майданчики ефективні для просування в медицині та як вони змінюються. Розберетеся, що цікавить користувачів на сайтах медичних закладів та коли лікарю варто створювати власний лендинг.

  2. Антикризові комунікації

    Розберетесь, як управляти репутацією в медицині. Навчитеся правильно відповідати на негативні відгуки та розробляти антикризові комунікації в ситуації, коли клініка потрапила в іміджевий скандал.

  3. Креатив у медицині

    Зрозумієте, де шукати ідеї та як використовувати креатив для просування власного бренду й візуалізації складної медичної інформації. Дізнаєтеся про програми та інструменти для створення креативних ілюстрацій.

Особливості курсу

  • Створення бренд-стратегії

    Під час всього курсу ви поетапно створюватимете власну бренд-стратегію, а також вдосконалюватимете її за допомогою особистого фідбеку та порад від викладачки.

  • Розробка власного бренду

    Домашні та практичні завдання побудовані таким чином, щоб ви одразу відпрацьовували теоретичні знання та розробляли особистий бренд лікаря чи медичного закладу.

  • Комунікація з клієнтами

    Ми поділимося Do's & Don'ts для переписок з клієнтами у соцмережах, продажу послуг, опрацювання негативних відгуків і скарг тощо. А ви — створите свій гайдлайн, щоби впевнено комунікувати в будь-якому випадку.

Викладачка

Анна
Гриценко

  • засновниця та СЕО агенції медичного маркетингу MedUp Marketing
  • 15+ років практичного досвіду в маркетингу й комунікаціях
  • успішно реалізувала понад 40 комунікаційних проєктів
  • допомагає просувати бренди Інституту серця та «Оксфорд Медікал»
  • співпрацювала з багатопрофільними клініками Lancet та Healthy&Happy, клінікою репродуктивного здоровʼя IVMED, стоматологічними клініками «СТОМАТОЛОГіЯ Дубнової» та Elite Denta, клінікою доказової лор-хірургії RHINO Clinica
  • розвивала особисті бренди лікарів: кардіохірурга Dr. Todurov, кардіолога Dr. Ivaniuk, офтальмолога Dr. Denisiuk, гінеколога-репродуктолога Dr. Masliy
  • активна членкиня Спільноти Медичного Маркетингу та одна з організаторів конференції «Український медичний фронт»

Запрошена лекторка

Уляна Гудима

Операційна директорка агенції MedUP Marketing

Має 15 років досвіду в медичних комунікаціях та маркетингу — працювала з «Добробут», «Надія», Isida та «Центр здорового материнства».

ПРОГРАМА

01

Бренд і брендинг у медичній індустрії

  • Особливості бренду в медицині та відмінності від інших галузей
  • Вплив бренду на досвід пацієнта та його лояльність
  • Ідентифікація ключових елементів успішного медичного бренду: ідея, дизайн, комунікація, ефективність
  • В чому успіх та помилки відомих медичних брендів
  • Як аналізувати бренди конкурентів
02

Побудова медичного бренду

  • Що таке бренд-стратегія
  • SWOT-аналіз як один з інструментів побудови бренд-стратегії
  • Унікальність медичного бренду: як вирізнятися на фоні конкурентів
  • Ідея бренду: як визначати та формувати
  • Складові бренд-стратегії: цінності ЦА, цінності бренду, ідея бренду або ключовий меседж бренду
  • Бюджет на розвиток бренду

Практика на занятті: Аналізуємо приклад бренд-стратегії. Визначаємо цінності ЦА, цінності та ідею бренду, ключовий меседж.

Домашнє завдання:
Провести SWOT-аналіз бренду власної клініки, свого бренду як лікаря або запропонованого бренду у сфері медицини.
Сформувати основну ідею вашого бренду.

03

Ціннісна пропозиція

  • Як формується та з чого складається УТП
  • Ціннісна пропозиція як інструмент пошуку вашого УТП
  • Як визначити цінності пацієнта та адаптувати під них послуги
  • Як визначати болі у ціннісній пропозиції
  • Функції, можливості та переваги вашої послуги
  • Місія клініки та лікаря

Практика на занятті: Розглядаємо приклад ціннісної пропозиції та визначаємо болі, переваги й побажання.

Домашнє завдання:
Проаналізувати декілька прикладів ціннісної пропозиції.
Сформувати вашу ціннісну пропозицію як лікаря або клініки.
Написати місію компанії та сформувати ключові цінності.

04

Як досліджувати цільову аудиторію

  • Чому важливо досліджувати ЦА
  • Типи дослідження ЦА: інтерв’ю, спостереження, опитування, пошук інформації у відкритих джерелах
  • Чого потребують та хочуть пацієнти
  • Як правильно визначати болі пацієнтів
  • Як на основі отриманих даних сформувати портрет своєї ЦА

Практика на занятті: Розглядаємо різні типи досліджень та визначаємо, як вони допомагають розібрати болі, очікування та побажання ЦА під час взаємодії з медичною послугою. Аналізуємо, як результати дослідження впливають на формування бренду та подальшу комунікацію.

Домашнє завдання: Обрати спосіб дослідження ЦА (інтерв’ю, спостереження, опитування, пошук інформації у відкритих джерелах), сформувати список запитань для дослідження та отримати на них відповіді. Зробити висновки та прописати свою цільову аудиторію.

05

Воркшоп. Креатив у медицині

  • <
  • Роль креативності у медицині та лікарській діяльності
  • Креативні методи візуалізації медичної інформації
  • Підбір креативів відповідно до потреб клініки та пацієнтів
  • Як і де шукати ідеї для медичних креативів
  • Приклади хорошого та поганого креативу в медицині

Практика на занятті: Креативна гра для розвитку асоціацій.

06

Комунікації в медичній сфері

  • Види й канали комунікації: соцмережі, вебсайти, публікації в ЗМІ
  • Просування бренду через комунікації: колаборації, соціальні активності, спеціальні івенти
  • Як провести ефективну PR-кампанію у медичній сфері
  • Tone of Voice клініки та Tone of Voice лікаря
  • Як писати прості та зрозумілі медичні тексти для просування

Практика на занятті: Аналізуємо приклади PR-кампаній у медицині. Визначаємо: цілі PR-кампанії; на яку ЦА була спрямована кампанія; які канали комунікації використовувались; які повідомлення та матеріали були застосовані в кампанії; наскільки вони креативні, зрозумілі та релевантні.

Домашнє завдання: Придумати проєкт PR-кампанії для своєї клініки на основі шаблону — для власників, проєкт PR-кампанії для свого особистого бренду — для лікарів.

07

Просування медичного бренду в діджиталі

Запрошена лекторка — Уляна Гудима

  • Ключові майданчики діджитал-комунікацій та як вони змінюються
  • Сайт: ключові атрибути, приклади класних та не дуже класних сайтів
  • Що цікавить користувача на сайті медклініки
  • Коли лікарю доцільно задуматися над власним сайтом
  • Соціальні мережі клінік та лікарів: особиста сторінка vs робоча
  • Публікація чутливого контенту на сайтах і у соцмережах
  • Як аналізувати успішність сайту та соцмереж
  • Бюджет на рекламу та просування бренду у діджиталі

Домашнє завдання: Провести аудит сайту медзакладу або лікаря, розписати сильні та слабкі сторони, розробити рубрикатор свого майбутнього сайту та знайти 3 референси сайтів, які імпонують. Обґрунтувати, що саме в кожному випадку сподобалось.

Провести аналіз сторінки клініки або своєї особистої сторінки як лікаря у соціальних мережах, визначити сильні та слабкі сторони й написати 5 ідей для покращення сторінки.

08

Комунікація з клієнтами

SMM:

  • Do's and Don'ts у комунікації з пацієнтами
  • Як говорити про складні діагнози простими словами
  • Секрети та лайфхаки комунікації лікаря
  • Як говорити так, щоб говорили про тебе
  • Гайдлайни з комунікації з клієнтами
  • Як переписуватися з клієнтами в соцмережах
  • Як домовлятися з пацієнтами про публікацію фото та відгуків
  • Як продати послугу через повідомлення

Домашнє завдання: Створити гайдлайн з комунікації з клієнтами.

09

Антикризові комунікації в медицині

  • Управління репутацією в медицині
  • Види криз у медичній сфері
  • Як комунікувати з клієнтами під час кризи
  • Приклади антикризової комунікації в медицині
  • Як працювати з негативними відгуками клієнтів
  • Що робити, коли клініка потрапила в іміджевий скандал

Домашнє завдання: Підготувати список відповідей на незручні запитання/коментарі від пацієнтів.

10

Tips & Tricks побудови медичного бренду. Q&A-сесія

Записатися

Приєднуйтеся до курсу, щоб побудувати бренд лікаря чи клініки, до яких повертаються клієнти.

Реєструючись і натискаючи кнопку “Хочу на курс”, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою приватності