Особистий бренд лікаря та клініки
Навчіться просувати медичні послуги так, щоб відрізнятися серед конкурентів
Збільште лояльність клієнтів завдяки сильному медичному бренду
Тривалість:
10 занять, 5 тижнів
нові дати незабаром
Якість послуг важлива, але не лише вона формує довіру пацієнтів до вас. На курсі ви розберетесь, як лікарю або клініці просуватися в digital, реагувати на негативні відгуки та розповідати про свою роботу так, щоб залучати клієнтів.
Ми рекомендуємо курс, якщо ви:
-
Приватний лікар Дізнаєтесь, як створити й розвивати особистий бренд, що залучатиме нових пацієнтів, а також навчитеся підтримувати відносини з поточними клієнтами та правильно реагувати на негативні відгуки.
-
Власник клініки Розробите позиціювання власного закладу та зрозумієте, як сформувати колектив із сильними брендами лікарів, щоб покращити репутацію клініки та збільшити попит на послуги.
Теми, які ми розберемо:
-
Просування бренду в діджиталі Зрозумієте, які діджитал-майданчики ефективні для просування в медицині та як вони змінюються. Розберетеся, що цікавить користувачів на сайтах медичних закладів та коли лікарю варто створювати власний лендинг.
-
Антикризові комунікації Розберетесь, як управляти репутацією в медицині. Навчитеся правильно відповідати на негативні відгуки та розробляти антикризові комунікації в ситуації, коли клініка потрапила в іміджевий скандал.
-
Креатив у медицині Зрозумієте, де шукати ідеї та як використовувати креатив для просування власного бренду й візуалізації складної медичної інформації. Дізнаєтеся про програми та інструменти для створення креативних ілюстрацій.
Особливості курсу
-
Створення бренд-стратегії
Під час всього курсу ви поетапно створюватимете власну бренд-стратегію, а також вдосконалюватимете її за допомогою особистого фідбеку та порад від викладачки.
-
Розробка власного бренду
Домашні та практичні завдання побудовані таким чином, щоб ви одразу відпрацьовували теоретичні знання та розробляли особистий бренд лікаря чи медичного закладу.
-
Комунікація з клієнтами
Ми поділимося Do's & Don'ts для переписок з клієнтами у соцмережах, продажу послуг, опрацювання негативних відгуків і скарг тощо. А ви — створите свій гайдлайн, щоби впевнено комунікувати в будь-якому випадку.
Викладачка
Анна
Гриценко
- засновниця та СЕО агенції медичного маркетингу MedUp Marketing
- 15+ років практичного досвіду в маркетингу й комунікаціях
- успішно реалізувала понад 40 комунікаційних проєктів
- допомагає просувати бренди Інституту серця та «Оксфорд Медікал»
- співпрацювала з багатопрофільними клініками Lancet та Healthy&Happy, клінікою репродуктивного здоровʼя IVMED, стоматологічними клініками «СТОМАТОЛОГіЯ Дубнової» та Elite Denta, клінікою доказової лор-хірургії RHINO Clinica
- розвивала особисті бренди лікарів: кардіохірурга Dr. Todurov, кардіолога Dr. Ivaniuk, офтальмолога Dr. Denisiuk, гінеколога-репродуктолога Dr. Masliy
- активна членкиня Спільноти Медичного Маркетингу та одна з організаторів конференції «Український медичний фронт»
Запрошена лекторка
ПРОГРАМА
Бренд і брендинг у медичній індустрії
- Особливості бренду в медицині та відмінності від інших галузей
- Вплив бренду на досвід пацієнта та його лояльність
- Ідентифікація ключових елементів успішного медичного бренду: ідея, дизайн, комунікація, ефективність
- В чому успіх та помилки відомих медичних брендів
- Як аналізувати бренди конкурентів
Побудова медичного бренду
- Що таке бренд-стратегія
- SWOT-аналіз як один з інструментів побудови бренд-стратегії
- Унікальність медичного бренду: як вирізнятися на фоні конкурентів
- Ідея бренду: як визначати та формувати
- Складові бренд-стратегії: цінності ЦА, цінності бренду, ідея бренду або ключовий меседж бренду
- Бюджет на розвиток бренду
Практика на занятті: Аналізуємо приклад бренд-стратегії. Визначаємо цінності ЦА, цінності та ідею бренду, ключовий меседж.
Домашнє завдання:
Провести SWOT-аналіз бренду власної клініки, свого бренду як лікаря або запропонованого бренду у сфері медицини.
Сформувати основну ідею вашого бренду.
Ціннісна пропозиція
- Як формується та з чого складається УТП
- Ціннісна пропозиція як інструмент пошуку вашого УТП
- Як визначити цінності пацієнта та адаптувати під них послуги
- Як визначати болі у ціннісній пропозиції
- Функції, можливості та переваги вашої послуги
- Місія клініки та лікаря
Практика на занятті: Розглядаємо приклад ціннісної пропозиції та визначаємо болі, переваги й побажання.
Домашнє завдання:
Проаналізувати декілька прикладів ціннісної пропозиції.
Сформувати вашу ціннісну пропозицію як лікаря або клініки.
Написати місію компанії та сформувати ключові цінності.
Як досліджувати цільову аудиторію
- Чому важливо досліджувати ЦА
- Типи дослідження ЦА: інтерв’ю, спостереження, опитування, пошук інформації у відкритих джерелах
- Чого потребують та хочуть пацієнти
- Як правильно визначати болі пацієнтів
- Як на основі отриманих даних сформувати портрет своєї ЦА
Практика на занятті: Розглядаємо різні типи досліджень та визначаємо, як вони допомагають розібрати болі, очікування та побажання ЦА під час взаємодії з медичною послугою. Аналізуємо, як результати дослідження впливають на формування бренду та подальшу комунікацію.
Домашнє завдання: Обрати спосіб дослідження ЦА (інтерв’ю, спостереження, опитування, пошук інформації у відкритих джерелах), сформувати список запитань для дослідження та отримати на них відповіді. Зробити висновки та прописати свою цільову аудиторію.
Воркшоп. Креатив у медицині
- <
- Роль креативності у медицині та лікарській діяльності
- Креативні методи візуалізації медичної інформації
- Підбір креативів відповідно до потреб клініки та пацієнтів
- Як і де шукати ідеї для медичних креативів
- Приклади хорошого та поганого креативу в медицині
Практика на занятті: Креативна гра для розвитку асоціацій.
Комунікації в медичній сфері
- Види й канали комунікації: соцмережі, вебсайти, публікації в ЗМІ
- Просування бренду через комунікації: колаборації, соціальні активності, спеціальні івенти
- Як провести ефективну PR-кампанію у медичній сфері
- Tone of Voice клініки та Tone of Voice лікаря
- Як писати прості та зрозумілі медичні тексти для просування
Практика на занятті: Аналізуємо приклади PR-кампаній у медицині. Визначаємо: цілі PR-кампанії; на яку ЦА була спрямована кампанія; які канали комунікації використовувались; які повідомлення та матеріали були застосовані в кампанії; наскільки вони креативні, зрозумілі та релевантні.
Домашнє завдання: Придумати проєкт PR-кампанії для своєї клініки на основі шаблону — для власників, проєкт PR-кампанії для свого особистого бренду — для лікарів.
Просування медичного бренду в діджиталі
Запрошена лекторка — Уляна Гудима
- Ключові майданчики діджитал-комунікацій та як вони змінюються
- Сайт: ключові атрибути, приклади класних та не дуже класних сайтів
- Що цікавить користувача на сайті медклініки
- Коли лікарю доцільно задуматися над власним сайтом
- Соціальні мережі клінік та лікарів: особиста сторінка vs робоча
- Публікація чутливого контенту на сайтах і у соцмережах
- Як аналізувати успішність сайту та соцмереж
- Бюджет на рекламу та просування бренду у діджиталі
Домашнє завдання: Провести аудит сайту медзакладу або лікаря, розписати сильні та слабкі сторони, розробити рубрикатор свого майбутнього сайту та знайти 3 референси сайтів, які імпонують. Обґрунтувати, що саме в кожному випадку сподобалось.
Провести аналіз сторінки клініки або своєї особистої сторінки як лікаря у соціальних мережах, визначити сильні та слабкі сторони й написати 5 ідей для покращення сторінки.
Комунікація з клієнтами
SMM:
- Do's and Don'ts у комунікації з пацієнтами
- Як говорити про складні діагнози простими словами
- Секрети та лайфхаки комунікації лікаря
- Як говорити так, щоб говорили про тебе
- Гайдлайни з комунікації з клієнтами
- Як переписуватися з клієнтами в соцмережах
- Як домовлятися з пацієнтами про публікацію фото та відгуків
- Як продати послугу через повідомлення
Домашнє завдання: Створити гайдлайн з комунікації з клієнтами.
Антикризові комунікації в медицині
- Управління репутацією в медицині
- Види криз у медичній сфері
- Як комунікувати з клієнтами під час кризи
- Приклади антикризової комунікації в медицині
- Як працювати з негативними відгуками клієнтів
- Що робити, коли клініка потрапила в іміджевий скандал
Домашнє завдання: Підготувати список відповідей на незручні запитання/коментарі від пацієнтів.
Tips & Tricks побудови медичного бренду. Q&A-сесія
Записатися
Приєднуйтеся до курсу, щоб побудувати бренд лікаря чи клініки, до яких повертаються клієнти.