Онлайн-курс «Особистий бренд у бізнесі» | Laba (Лаба)

Онлайн-курс

Особистий бренд у бізнесі

Дмитро Мельникович, Ментор персональних брендів з
10+ РІЧНИМ ДОСВІДОМ У МАРКЕТИНГУ

Отримайте покроковий алгоритм створення та монетизації особистого бренду

Тривалість:

12 занять
8 домашніх завдань
1 менторська сесія з викладачем

Навчіться використовувати інструменти та платформи для створення персонального бренду під менторством 4 експертів — з живим фідбеком та порадами щодо розвитку публічного іміджу експерта.

Ми рекомендуємо цей курс, якщо ви:

  • Власник бізнесу, СЕО, топменеджер

    Навчитеся підвищувати впізнаваність бізнесу через персональний бренд. Зрозумієте, як залучати нових клієнтів і кошти та збільшувати середній чек завдяки публічності.

  • Фахівець будь-якої сфери, який прагне просуватися в соцмережах

    Зрозумієте, як стати лідером думок у своїй галузі, вирізнятися серед колег та отримати перевагу перед конкурентами.

  • Фрилансер

    З’ясуєте, як збільшити дохід через розвиток персонального бренду, а також покращити репутацію та портфоліо, щоб розширити кількість клієнтів.

Теми, які ми розберемо:

  1. Щоденна робота з персональним брендом

    Розберетесь, як розвивати персональний бренд і не витрачати на це кожну вільну хвилину. Визначите, які завдання можна і потрібно делегувати команді. Створите контент-план, який гармонійно впишеться у ваш робочий календар.

  2. Управління репутацією

    Визначите, які кризові ситуації впливають на репутацію персонального бренду та як мінімізувати ризики їхнього виникнення. Зрозумієте, які неочевидні завдання виконує персональний бренд у період війни та які теми не варто висвітлювати в блозі.

  3. Контент і його поширення

    Зрозумієте, які типи контенту існують та як використовувати їх для розвитку персонального бренду. Навчитеся синхронізувати свій контент із Tone of Voice і позиціюванням та розберетеся, коли варто реагувати на інфоприводи.

Викладач

Дмитро
Мельникович

  • засновник агенції з цифрового маркетингу WOO Company
  • має 10+ років досвіду в маркетингу та піарі
  • 3+ роки працює з персональними брендами в індивідуальному наставництві
  • 20+ задоволених клієнтів, які збільшили дохід від х3 до х15, залучили інвестиції в бізнес, запустили власні навчальні продукти, масштабували компанії, впровадили стратегічні комунікації
  • власник агенції цифрового маркетингу, який завдяки власному персональному бренду залучив у агенцію клієнтів на загальну суму $1 млн
  • former VP з PR в IT-Ukraine Association: записав 30 епізодів подкасту «Відверто про IT», де говорив з лідерами ІТ-ринку про їхній шлях у бізнесі та про персональний бренд
  • учасник українських та міжнародних бізнес-спільнот (The Aspen Institute Kyiv, Всеукраїнська Рекламна Коаліція, WUBC, SPOM)
  • автор публікацій у Forbes на тему персонального брендингу

Запрошені лектори:

Андрій Чумаченко

співзасновник і провідний партнер компанії Netpeak

• з 2007 року розвивав відділи копірайтингу, SMM, юзабіліті та обіймав посади директора з розвитку, креативного директора й директора з маркетингу

• автор каналу про управління людьми, бізнесом та собою: у Telegram — на 9 тис. підписників, у LinkedIn — на 8 тис.; співведучий подкасту «Це по роботі» про новини ІТ, маркетинг та бізнес на 8 тис. підписників

Юлія Василенко

ексдиректорка з комунікацій в «Укрпошта»

• має понад 14 років досвіду в комунікаціях

• ініціювала проєкт легендарної поштової марки про «русскій воєнний корабль»

• в ролі акаунт-директорки комунікаційної агенції Be—it управляла проєктами таких компаній, як-от OLX, EVA, GlobalLogic

Юлія Гончар

провідна спеціалістка з управління талантами в EPAM Ukraine

• понад 7 років є провідною спеціалісткою з управління талантами в EPAM Ukraine

• активно розвиває свій персональний блог в Instagram на 13 тис. підписників та YouTube-канал про управління, роботу з командами, кар'єрний і особистий розвиток

ПРОГРАМА

01

8 жовтня / 19:00 / вівторок

Вступ до персонального бренду

  • Що таке персональний бренд
  • Репутація персонального бренду
  • Переваги персонального бренду для себе та бізнесу
  • Як подолати страхи, що заважають розвивати персональний бренд
  • Помилки в роботі з персональним брендом
  • Кейси успішних персональних брендів
  • Що таке бренд-платформа та як працюватимемо з нею протягом курсу

Практика на занятті: учасники розглядають декілька прикладів успішних персональних брендів, аналізують їх у малих групах та визначають ключові фактори успіху, які вирізняють персональні бренди.

Домашнє завдання:

  • Дайте відповідь на запитання: «Для чого мені персональний бренд?»
  • Опишіть 3 конкретні переваги, які ви бачите у розвитку свого персонального бренду
  • Визначте свої очікування та мотивацію для розвитку персонального бренду
  • Знайдіть референс (рольову модель) для побудови власного персонального бренду

02

10 жовтня / 19:00 / четвер

Як визначити цілі та KPI

  • Що таке цілі та для чого їх потрібно ставити
  • Як визначати чіткі цілі для розвитку персонального бренду за принципом SMART
  • Як обрати KPI для оцінювання прогресу персонального бренду
  • Співзалежність цілі та KPI в умовах нестабільності
  • Навіщо моніторити й коригувати цілі та KPI
  • Як скласти план дій для досягнення поставлених цілей
  • Синхронізація бізнес-цілей та цілей з персонального бренду

Домашнє завдання:
Сформулюйте 1–2 цілі за принципом SMART (Specific, Measurable, Achievable, Relevant, Time-bound), яких ви хочете досягнути, розвиваючи свій персональний бренд.

03

15 жовтня / 19:00 / вівторок

Позиціювання, або відповідь на запитання «Хто я?»

  • Як позиціювання впливає на сприйняття аудиторією вашого персонального бренду
  • Обираємо власний Tone of Voice
  • Визначення ваших унікальних навичок та здібностей
  • Атрибути персонального бренду:
    • ключове повідомлення
    • коротке гасло (motto)
  • Місія та велика ідея: огляд кейсів
  • Інструменти пошуку власних цінностей та як їх транслювати
  • Як долати виклики в роботі з персональним брендом

Домашнє завдання:
Опишіть своє позиціювання, вкажіть чітке формулювання своєї місії та великої ідеї, а також визначте свої основні цінності та як вони допомагають вам знаходити «своїх людей».

04

17 жовтня / 19:00 / четвер

Аналіз цільової аудиторії

  • Як визначати цільову аудиторію
  • Методи збору інформації про цільову аудиторію:
    • метод Марка Шеррингтона
    • інтерв’ю з представниками ЦА
    • метод Бена Ханта
  • Створення портрета цільової аудиторії
  • Матриця сегментації цільової аудиторії
  • Як використовувати результати аналізу для розвитку персонального бренду

Домашнє завдання:

  • Створіть портрети своєї ЦА.
  • Розподіліть свої цільові аудиторії на сегменти за різними критеріями та готовністю до покупки вашого продукту.
  • Опишіть, як кожен сегмент можна використовувати для персоналізованої/точкової комунікації.
  • Пропишіть болі, які притаманні кожному сегменту аудиторії.

05

22 жовтня / 19:00 / вівторок

Конкуренти й унікальність

  • Як ефективно провести аналіз конкурентів
  • Визначення основних конкурентів у вашій галузі, вивчення їхньої поведінки та стратегій комунікації
  • SWOT-аналіз конкурентів
  • Як виділитися серед конкурентів: стратегії та інструменти
  • Приклади успішних і невдалих стратегій конкуренції персональних брендів

Домашнє завдання: Знайти конкурентів у своїй ніші та провести SWOT-аналіз їхніх брендів. Прописати те, що вирізняє (може вирізняти) персональний бренд студента від бренду конкурента.

06

24 жовтня / 19:00 / четвер

Ваш продукт — що це

  • Що ви продаєте і як це пов’язано з вашим персональним брендом
  • Ціннісна пропозиція продукту і як він задовольняє потреби цільової аудиторії
  • Основні характеристики та переваги вашого продукту
  • Визначення унікальної торговельної пропозиції продукту
  • Ключові відмінності вашого продукту від продукту конкурентів
  • Приклади успішних продуктів, створених на основі персонального бренду
  • Плюси та мінуси продуктів персональних брендів: огляд кейсів

Домашнє завдання: Проведіть оцінку вашого чинного продукту, визначте його основні характеристики, переваги, ключові відмінності від конкурентів, розробіть ціннісну пропозицію та підготуйте план його просування, зважаючи на аналіз цільової аудиторії та канали комунікацій.

07

29 жовтня / 19:00 / вівторок

Контент і його поширення

  • Роль контенту в розвитку персонального бренду
  • Типи контенту:
  • освітній
  • розважальний
  • мотиваційний
  • інформаційний
  • Як створювати контент: текст, фото, відео
  • Як синхронізувати свій контент із Tone of Voice та позиціюванням
  • Інформаційна присутність: контент-план чи ситуатив
  • Інструменти для створення та управління контентом
  • Масштабування й адаптація контенту для різних платформ і каналів комунікації
  • Стратегії залучення аудиторії за допомогою контенту
08

31 жовтня / 19:00 / четвер

Канали комунікації

  • Основні канали комунікації персонального бренду
  • Аналіз переваг та недоліків різних каналів
    • соціальні мережі
    • блоги
    • подкасти
    • вебінари
    • публічні виступи
    • нетворкінг
    • профільні клуби та асоціації
  • Вибір оптимальних каналів та розробка стратегії комунікації для кожного з них
  • Координація та узгодження каналів для системної присутності персонального бренду
  • Як вимірювати ефективність каналів комунікації та коригувати стратегію

Домашнє завдання:
Проведіть детальний аналіз каналів комунікації, які ви використовуєте або плануєте застосовувати, з урахуванням наявності/відсутності там своєї цільової аудиторії.
Визначте переваги та недоліки кожного каналу, напишіть ідеї щодо оптимізації використання каналів для комунікації власного персонального бренду.

09

5 листопада / 19:00 / вівторок

Управління комунікацією персонального бренду

  • Системний підхід до управління комунікацією
  • Розробка стратегії реалізації бренд-платформи
  • Організація робочих процесів: використання таск-менеджерів, календарів та інших інструментів управління
  • Як ефективно делегувати завдання та залучати помічників, портрет асистента

Домашнє завдання:

  • Створіть план організації робочих процесів з використанням таск-менеджерів, календарів та інших інструментів управління.
  • Визначте основні завдання, розподіліть їх за пріоритетами та створіть розклад для їхнього виконання.
  • Напишіть короткий опис плану та інструментів, які ви використовуватимете.

10

7 листопада / 19:00 / четвер

Як впровадити роботу над персональним брендом у щоденну діяльність

Запрошений лектор — Андрій Чумаченко, співзасновник і провідний партнер компанії Netpeak

  • Створюємо систему:
    • формуємо тональність спілкування з аудиторією
    • обираємо майданчики для спілкування, формуємо вимоги до кожного
    • створюємо контент-план
  • Декомпозуємо роботу:
    • формуємо детальні блоки щодо роботи з персональним брендом
    • розрізняємо «власні» й ті, що можемо делегувати
    • додаємо власні блоки до щоденної діяльності через слоти в календарі
  • Аналізуємо:
    • чи всюди потрібно робити окремий контент
    • коли, скільки та для кого ми пишемо
    • платне просування контенту vs безоплатне
11

12 листопада / 19:00 / вівторок

Управління репутацією та кризовий PR

Запрошена лекторка — Юлія Василенко, директорка з комунікацій в «Укрпошта»

  • Як створити подушку безпеки в кризових ситуаціях:
    • що таке кризові комунікації
    • що може спричинити репутаційну кризу для персонального бренду
    • як мінімізувати ризики виникнення комунікаційної кризи
  • Особливості побудови персонального бренду в період війни:
    • очікування суспільства від публічних людей
    • неочевидні завдання персонального бренду під час війни та додана вартість для країни
    • заборонені теми та на що варто зважати, проявляючись публічно
  • Правила реакції та план дій у кризу:
    • оцінка ситуації, визначення цілей, план дій
    • основні принципи комунікації в кризу
    • як відновлюватися після репутаційної кризи
12

14 листопада / 19:00 / четвер

Монетизація персонального бренду

Запрошена лекторка — Юлія Гончар, провідна спеціалістка з управління талантами, EPAM Україна

  • Яку стратегію обрати на початку монетизації та як взаємодіяти з аудиторією:
    • формування своєї місії
    • важливість побудови репутації та позиціювання
    • розпакування свого досвіду
  • Варіанти монетизації персонального бренду:
    • реклама
    • амбасадорство/співпраця
    • інформаційні продукти
    • YouTube
    • книга
    • виступи
    • фізичний продукт або бізнес
  • Q&A-сесія

Практика на занятті:
Брейншторм-сесія в групі стосовно побудови стратегії монетизації особистого бренду.

Залишити
заявку

Приєднуйтеся до курсу, щоб опанувати інструменти для просування персонального бренду.

Реєструючись та натискаючи кнопку "записатись", ви погоджуєтесь з умовами договору-оферти та політикою приватності