Laba
ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС

Юніт-економіка

Розраховуйте прибутковість товарів, послуг та вартість залучення клієнта для компанії. За 12 занять навчіться аналізувати метрики юніт-економіки, щоб розвивати бізнес на основі даних
ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС
ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС ОНЛАЙН-КУРС

Комплексний курс із юніт-економіки:
від ключових метрик до стратегій монетизації

Про курс:

12 онлайн-занять
11 домашніх завдань
13+ практичних інструментів

Дати:

6 червня — 12 липня

Як збільшити дохід, оптимізувати витрати й розвивати бізнес за допомогою інструментів юніт-економіки — пояснить Андрій Мельников, Product Strategist в Insight Research

Ми рекомендуємо цей курс, якщо ви:

  • Продакт-/проджект-менеджер

    Дізнаєтесь, як використовувати юніт-економіку для розробки ефективних стратегій продукту й маркетингу. Розберетеся, як раціонально керувати ресурсами, оцінювати прибутковість каналів продажу та управляти ризиками проєкту.

  • Продуктовий маркетолог

    Зрозумієте, як ціни, акції та маркетингові стратегії впливають на споживачів і конкурентну позицію компанії. Зможете оптимізувати витрати, встановити доцільну цінову політику, інвестувати у правильні маркетингові канали.

  • Власник бізнесу / стартапер

    Сформуєте юніт-економіку продукту з нуля, налаштуєте операційні процеси, розберете аспекти юніт-економіки, які є критично важливим для оцінки життєздатності й масштабування бізнесу.

  • Консультант із бізнес-стратегій та цифрової трансформації

    Набудете практичних навичок оцінки та оптимізації юніт-економіки, що дасть змогу надавати більш ефективні консультаційні послуги клієнтам у сфері SaaS.

На курсі ми розберемо такі теми:

  1. Метрики та аналітика

    Ми заглибимося у розрахунок метрик юніт-економіки: Average Revenue Per User, LTV, CAC, Churn Rate, Conversion Rate. Проаналізуємо взаємозв'язок між показниками та визначимо їхній вплив на загальну ефективність бізнесу. Навчимося збирати, обробляти й аналізувати дані, щоб виявляти тенденції, прогнозувати зміни та вчасно реагувати на них.

  2. Канали залучення клієнтів

    Ви пройдете шлях від визначення вигідних каналів залучення до розробки стратегії з мінімізації витрат на пошук клієнтів. На практичному кейсі прорахуєте ефективні канали, розробите підхід до трекінгу даних по каналах та оціните перспективність інвестиції в різні канали залучення.

  3. Розвиток бізнес-стратегій

    Прокачуйте продукт, процеси та глобальну стратегію. Ми пояснимо, як побудувати фінансову модель продукту з урахуванням принципу юніт-економіки, розраховувати юніт-економіку на ранніх етапах розвитку продукту, будувати User Journey Maps для визначення ключових точок взаємодії з продуктом та їхній вплив на юніт-економіку.

Особливості курсу

  • 80 % практики

    Щоб ви закріпили лекційний матеріал, ми розробили пул практичних завдань. Тож упродовж 12 занять ви на своєму кейсі: розрахуєте ключові метрики / визначите найбільш перспективні сегменти клієнтів / опишете вигідні канали залучення клієнтів / сформуєте гіпотези для підвищення ASP / створите презентацію, яка чітко та переконливо представляє юніт-економіку продукту стейкхолдерам тощо.

  • 13+ інструментів

    Під менторством викладача ви опануєте ключові інструменти юніт-економіки: метрики / бізнес-моделі / методи ідентифікації та виділення юнітів у різних бізнес-моделях / методи збору та обробки даних / стратегії збільшення LTV / моделі монетизації тощо.

ВИКЛАДАЧ

Андрій
Мельников

  • досвід в Юніт-економіці 10+ років
  • має 17 років досвіду роботи в Software Development: від стартапів до компаній з оцінкою $1+ bln evaluations
  • чинний Product Strategist у HealthCare-стартапі Insight Research
  • ефективно впроваджував продуктові рішення для таких клієнтів, як-от PepsiCo, Red Bull, Mitsubishi Electric, Swedbank
  • прокачав метрики юніт-економіки у корпоративному scale up проєкті в 10 разів за 12 місяців

ПРОГРАМА

01

06 червня / 19:00

Огляд юніт-економіки та її значення для бізнесу

  • Все, що треба знати про юніт-економіку
  • Як юніт-економіка підсилює бізнес-стратегію
  • Методи ідентифікації та виділення юнітів у різних бізнес-моделях
  • Розбираємо особливості та відмінності юніт-економіки в контексті запуску нового проєкту

Практика на занятті: аналізуємо бізнес-моделі та виділяємо ключові юніти.

Домашнє завдання: оберіть проєкт, юніт-економіку якого розраховуватимете в межах курсу. Коротко опишіть бізнес-модель, потік вартості та виділіть юніти в межах кейса.

02

11 червня / 19:00

Ключові метрики та аналітика

  • Значення та методи розрахунку основних метрик
  • Взаємозв'язок між метриками та їхній вплив на загальну ефективність бізнесу
  • Методи збору та обробки даних юніт-економіки

Практика на занятті: розрахуємо LTV, CAC та Churn Rate для конкретного бізнес-кейса + ділимося результатами + обговорюємо, як адаптувати розрахунки під конкретний бізнес. Розбираємо взаємозв'язок метрик і їхнього впливу одна на одну.

Домашнє завдання: підберіть дані для розрахунку основних метрик юніт-економіки на прикладі свого кейса. Адаптуйте темплейт із розрахунку юніт-економіки. Розрахуйте ключові метрики.

03

13 червня / 19:00

Юніт-економіка SaaS-продукту

  • Юніт-економіка продукту та її компоненти
  • Роль юніт-економіки продукту в загальній стратегії бізнесу
  • Як виміряти вартість продукту
  • Витрати на виробництво, маркетинг, доставлення та обслуговування
  • Будуємо ефективну юніт-економіку продукту
  • Аналіз інтеракцій користувачів з продуктом та оптимізація продукту

Практика на занятті: проведіть аналіз юніт-економіки продукту — розрахуйте розширену структуру метрик на прикладі SaaS-продукту.

Домашнє завдання: адаптуйте темплейт із розрахунку розширених метрик юніт-економіки бізнесу під свій чи запропонований кейс.

04

18 червня / 19:00

Юніт-економіка клієнтів та стратегії збільшення LTV

  • Вартість залучення клієнтів (CAC) і життєвий цикл клієнта (CLV)
  • Як збільшення конверсії впливає на прибутковість та ефективність юніт-економіки
  • Ретеншн та втрати клієнтів, утримання клієнтської бази
  • Стратегії збільшення LTV
  • Стани клієнтів та вартість переходу між станами

Практика на занятті: проаналізуйте вартість залучення та утримання клієнтів + стратегічні ігри з утримання клієнтів: моделюємо різні сценарії для покращення ретеншну та зниження втрат клієнтів. Презентуємо та обговорюємо результати.

Домашнє завдання: виділіть сегменти клієнтів для свого чи запропонованого кейса. Розрахуйте ключові показники юніт-економіки для окремих сегментів клієнтів. Визначте найбільш перспективні сегменти клієнтів + обґрунтуйте свій вибір.

05

20 червня / 19:00

Аналіз ефективності каналів залучення

  • Аналіз ефективності каналів залучення: від SEO до маркетплейсів
  • Як мінімізувати витрати на залучення клієнтів
  • Залучення юнітів через прямі канали
  • Розрахунок вартості залучення (САС)
  • Прогнозування вартості залучення

Практика на занятті: проаналізуйте ефективність каналів залучення та розрахуйте CAC із врахуванням специфіки каналів. Розробіть план дій для зменшення витрат на залучення клієнтів + обговорення у групах.

Домашнє завдання: визначте ключові канали залучення клієнтів для свого кейса. Розробіть підхід до трекінгу даних по каналах залучення клієнтів. Розрахуйте ключові показники юніт-економіки для основних каналів залучення клієнтів. Оцініть перспективність інвестиції в різні канали залучення клієнтів.

06

25 червня / 19:00

Сегментація клієнтів та когортний аналіз

  • Методи сегментації клієнтської бази
  • Метод когортного аналізу для вивчення взаємозв'язків у поведінці клієнтів
  • Відмінності у показниках когорт
  • Управління відносинами з клієнтами

Практика на занятті: розбираємо процес виділення когорт клієнтів і проводимо аналіз взаємозв'язку змін у продукті та маркетингу зі змінами в когортах. Розрахуйте за когортами: Customer Churn, MRR, Cumulated revenue vs CAC, окупність за когортами. Проведіть аналіз показників першого та повторного продажів.

Домашнє завдання: розробіть прев’ю моделі сегментації клієнтів для свого кейса. Розрахуйте юніт-економіку ключових сегментів клієнтів. Розробіть і заплануйте впровадження підходу до трекінгу даних для ведення когортного аналізу

07

27 червня / 19:00

Стратегії монетизації та їхній вплив на юніт-економіку

  • Моделі монетизації та їхній вплив на юніт-економіку
  • Управління витратами та їхня оптимізація
  • Як оцінити ефективність стратегій монетизації
  • Додаткові послуги як інструмент для збільшення прибутку
  • Інструменти збільшення доходу та частотності

Практика на занятті: розробіть та оцініть модель монетизації для продукту чи сервісу. Проаналізуйте вплив додаткових послуг.

Домашнє завдання: сформуйте, оцініть та пріоритезуйте набір гіпотез для підвищення ASP для свого кейса.

08

02 липня / 19:00

Інтерпретація метрик у юніт-економіці

  • Основи інтерпретації метрик юніт-економіки
  • Які бувають відхилення метрик та про що вони свідчать
  • Вплив стратегій, гіпотез та зовнішніх факторів на метрики

Практика на занятті: на прикладі розберемо, як побудувати систему моніторингу і контролю змін у трафіку та продукті, пов'язану з основними метриками юніт-економіки для причинно-наслідкового аналізу в змінах. Навчимося бачити статично значущі зміни в метриках. Розробимо систему проактивного реагування на зміни в метриках продукту.

Домашнє завдання: проведіть аналіз змін метрик юніт-економіки за 2023 рік + розробіть дашборд для контролю за змінами юніт-економіки у зв'язці зі змінами в продукті для свого кейса.

09

04 липня / 19:00

Прикладні кейси та розв'язання реальних викликів

  • Розбираємо реальні кейси з юніт-економіки
  • Методи виявлення та аналізу проблемних зон у юніт-економіці компаній
  • Моніторинг та оцінка результатів
  • Стратегії для підвищення середнього доходу від користувача та цінності клієнта
  • Методи зниження витрат на залучення нових клієнтів

Практика на занятті: розбираємо бізнес-кейси, включно з розв’язанням важливих завдань та управлінням кризовими ситуаціями.

10

09 липня / 19:00

Розрахунок юніт-економіки майбутнього бізнесу на прикладі мобільного застосунку

  • Юніт-економіка для стартапів
  • Побудова User Journey для мобільного застосунку
  • Огляд джерел інформації для встановлення бенчмарків

Домашнє завдання: дослідіть індустріальні бенчмарки. У групах сформуйте модель юніт-економіки та проведіть розрахунки для кількох сценаріїв. Визначте ключові точки взаємодії в Customer User Journey, які впливатимуть на юніт-економіку і прибутковість продукту. Підготуйте презентацію вашої моделі юніт-економіки. Отримайте й надайте зворотно Peer Review. Розгляньте можливості з покращення вашої моделі.

11

11 липня / 19:00

Розвиток бізнес-стратегій на основі юніт-економіки

  • Аналіз юніт-економіки бізнесу та визначення точок росту
  • Створення та валідація гіпотез покращення юніт-економіки: A/B-тестування, мультиваріантне тестування, пілотні проєкти, фінансове моделювання, сценарний аналіз
  • Розробка довгострокових стратегій на основі юніт-економіки: планування стратегічних ініціатив, що базуються на аналізі юніт-економіки

Практика на занятті: розробіть стратегічний план дій, що враховує висновки з аналізу юніт-економіки. У групах розберіть бізнес-кейси (власні або приклади від викладача), проаналізуйте проблемні моменти в юніт-економіці. Виділіть напрямки для покращення юніт-економіки в середньо- і довгостроковому періоді. Підготуйте набір релевантних гіпотез для покращення юніт-економіки бізнесу та пріоритезуйте ці гіпотези

Домашнє завдання: розробіть стратегію покращення метрик юніт-економіки в межах свого кейса. Підготуйте прогноз для гіпотез із покращення метрик юніт-економіки.

12

16 липня / 19:00

Як презентувати дані юніт-економіки стейкхолдерам та інвесторам

  • Як стейкхолдери та інвестори аналізують юніт-економіку під час оцінки продукту або бізнесу
  • На які показники та метрики звертають увагу інвестори
  • Ефективні методи візуалізації даних та інформації про юніт-економіку в контексті інвестиційних пропозицій
  • Які питання хвилюють інвесторів на різних етапах життя стартапу

Домашнє завдання: розробіть презентацію, яка чітко та переконливо представляє юніт-економіку продукту або проєкту на базі наданої на занятті структури. Peer Review презентацій у групі та зворотний зв'язок від викладача.

Залишити
заявку

Після заповнення форми з вами зв’яжеться наш менеджер — зможете поставити запитання, які вас цікавлять

Реєструючись і натискаючи кнопку “Залишити заявку”, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності