Як побудувати бренд роботодавця з мінімальним бюджетом
Залучати таланти з меншими затратами та бути більш привабливими для кандидатів допомагає бренд роботодавця. Як його створити, не витрачаючи великі кошти на просування, — розповість Ольга Добжинська, Employer Brand and Communications Manager у Belkins.
На безплатному вебінарі ви:
розберетесь, у чому цінність Employer Brand для бізнесу
дізнаєтеся дієві стратегії розвитку бренду, що (майже) не потребують фінансів
зрозумієте, як просуватися без реклами завдяки партнерству та нетворкінгу
отримаєте покроковий гайд зі створення бренд-стратегії
Employer Brand and Communications Manager у Belkins
має 15+ років досвіду у сфері маркетингу, комунікаціях та роботі з брендами
понад 7 років займається побудовою бренду роботодавця в таких компаніях, як-от Ciklum, MacPaw, Luxoft та Wix
як незалежний експерт розробляла EVP для 8 компаній, серед яких були health tech стартап, мережа спортклубів і продуктова ІТ-компанія
2 роки поспіль була проєктним лідером у Wix, де займалася програмою для молодих розробників: від створення маркетингової стратегії залучення — до відбору й адаптації
консультує у сфері персонального брендингу та професійного зростання (понад 72 клієнти, 12 проведених воркшопів і менторинг 11 спікерів)
Реєструйтеся на вебінар, щоби дізнатися, як створити бренд роботодавця з мінімальними затратами
Cookies-файли на нашому вебсайті ми використовуємо не тільки для аналітики, але й для того, щоби запропонувати вам більш релевантний та персоналізований контент. Тут ви можете дізнатися, які дані ми досліджуємо.