Брендинг роботодавця — внутрішній і зовнішній HR-бренд, Анастасия Стеценко | LABA
Teacher

19 травня - 21 червня

Employer branding

Як побудувати сильний бренд роботодавця

Не всі розуміють, яке навантаження в Google, але для більшості — це робота мрії. Netflix люблять за їхню свободу — немає пропускної системи, підрахунку годин та ліміту на відпустку. Бажаєте залучити найкращих співробітників та мінімізувати плинність кадрів? Побудуйте бренд роботодавця.

Станьте брендом

Внутрішній бренд

Зі співробітниками працює той же принцип, що і з клієнтами. Якщо їм подобається продукт, вони мовчки порадіють. А якщо ні — розкажуть про це у Facebook. Дослідіть внутрішній імідж, визначте сильні сторони, виростіть амбасадорів компанії. Дослідіть лояльність співробітників, визначте сильні та слабкі сторони компанії та підвищіть ефективність бізнесу.

Зовнішній бренд

Якщо ви системно розвиваєте бренд роботодавця, то формується пул фахівців зі схожими цінностями, які мріють працювати у вас. Залучати та наймати співробітників буде легше. Проаналізуйте сприйняття бренду, визначте EVP, визначте канали зв’язку.

Teacher

Про курс

Що, коли й скільки

Що будемо вивчати?

Аналіз внутрішнього іміджу компанії

Усіх бізнес-цілейі можна досягти, якщо кожен співробітник компанії — її фанат. Проаналізуйте свій внутрішній імідж, визначте ціннісні переваги та почніть їх грамотно транслювати. Лояльні співробітники — ваша головна зброя в конкурентній боротьбі.

Ціннісна пропозиція роботодавця

Якщо переваги роботи закінчуються на зарплаті, варто конкуренту запропонувати більше — і співробітники підуть. Але якщо у вас сильна ціннісна пропозиція — з вами захочеться залишитися на роки. Визначте місію компанії, сформулюйте набір раціональних та емоційних бенефітів та побудуйте привабливий бренд роботодавця.

Комунікація та стратегія просування

Заявляти про себе — теж частина побудови бренду компанії. Визначте зовнішні та внутрішні канали комунікації, почніть гейміфікувати HRhr-процеси та розробіть єдину контент-стратегію. Чим більше світ знає про вас і чим більше ви йому подобаєтеся, тим більше сильних фахівців мріють працювати у вас.

Коли та скільки?

Формат:
  • відеолекції
  • мова курсу: російська
Тривалість:
  • 10 занять
  • 16+ годин

Про викладача

Teacher

Анастасія Стеценко

Brand Ambassadors Lead, DataArt

Про викладача
  • 10 років досвіду в HR-сфері
  • розвивала бренд роботодавця в MacHOUSE та Luxoft: створювала та вела внутрішні ЗМІ, організовувала івенти, програми змагання, квести
  • 2 роки працювала HR Partner & Internal Specialist в Luxoft Ukraine &bull
  • керувала проєктом «Quest Lux 10» з нагоди 10-оїй річниці Luxoft в Україні: охоплення — 1300 співробітників
  • спільно з командою забезпечилаи присутність DataArt як роботодавця на всіх employer-майданчиках в Україні, Росії, Польщі, Болгарії, Аргентині
  • перезапустила корпоративний аккаунт DataArt в Instagram як канал трансляції бренду роботодавця
  • сформувала стратегію просування івентів компанії в діджиталі для збільшення brand awareness
  • запустила напрям community management для управління відносинами з аудиторією бренду

Програма курсу

  • Тривалість курсу:

    19 травня  - 21 червня

  • Кількість занять:

    10

Детальна програма + Записатися

Програма курсу

  • 19 травня, 19:00 UTC+2 Четвер

    Заняття 1

    Місце EB у компанії
    • чому робота над брендом роботодавця стала актуальною
    • поняття та визначення: бренд роботодавця, EVP, HR Marketing
    • зв’язок продуктового бренду та бренду роботодавця
    • цілі побудови EB
    • учасники процесу
    • архітектура бренду роботодавця
    • кейси
  • 24 травня, 19:00 UTC+2 Вівторок

    -->

    Заняття 2

    Показники ефективності для EB
    • показники сприйняття
    • показники залучення
    • показники задоволеності й залученості
    • індекс розвитку бренду в різних містах найму
  • 26 травня, 19:00 UTC+2 Четвер

    -->

    Занятие 3

    Внутрішні дослідження: цінності та сильні сторони
    • що «продає» бренд роботодавця
    • поняття та рівні корпоративної культури
    • дослідження цінностей
    • дослідження сильних сторін
    • оцінка внутрішніх показників бренду роботодавця
  • 31 травня, 19:00 UTC+2 Вівторок

    -->

    Заняття 4

    Дослідження ринку. Портрет цільової аудиторії
    • світові дослідження привабливості роботодавця
    • якісне та кількісне дослідження ринку
    • дослідження поточного іміджу — сприйняття бренду
    • аналіз конкурентів
    • портрет цільової аудиторії
  • 2 червня, 19:00 UTC+2 Четвер

    -->

    Заняття 5

    EVP
    • чому це важливо
    • принципи формування
    • раціональні та емоційні бенефіти
    • валідація
    • типові помилки
    • вбудовування в HR-процеси
  • 7 червня, 19:00 UTC+2 Вівторок

    -->

    Заняття 6

    «Біблія» бренду роботодавця
    • брендбук
    • EVP
    • Style Guide
    • книга новачка
    • політика проведення івентів
    • візуальна айдентика та артефакти
  • 9 червня, 19:00 UTC+2 Четвер

    -->

    Заняття 7

    Трансляція. Внутрішні комунікації
    • внутрішні комунікації
    • завдання
    • канали
    • формати
    • цільові аудиторії
    • показники ефективності
    • гейміфікація HR-процесів
  • 14 червня, 19:00 UTC+2 Вівторок

    -->

    Заняття 8

    Трансляція. Зовнішні комунікації
    • воронка зовнішніх комунікацій
    • етап Awareness та його канали
    • етап Engagement та його канали
    • етап Loyalty та його канали
    • кар’єрний сайт: складові та аналітика
    • в вакансія як інструмент HR-маркетингу
    • комунікації рекрутменту
  • 16 червня, 19:00 UTC+2 Четвер

    -->

    Заняття 9

    Контент-маркетинг для бренду роботодавця
    • формування стратегії
    • створення контенту
    • дистрибуція контенту на прикладі соцмереж
    • інші канали дистрибуції контенту
    • івент-маркетинг
  • 21 червня, 19:00 UTC+2 Вівторок

    -->

    Занятие 10

    Бюджетування. Планування
    • річний маркетинг-план
    • бюджетування
    • сесія питань та відповідей із лектором

Як ми вчимо

LABA
Усе ваше навчання в одному місці

Підключайтеся до системи MY.LABA — особистого кабінету. Дивіться заняття, знайомтесь з додатковими матеріалами - ми подбали, щоб ваше навчання було комфортним.

Записатися
Сертификат
Сертифікат, який цінують

Після навчання ви отримуєте сертифікат від Laba, який стане чудовим доповненням до вашого резюме

Записатися

Подивіться, як буде виглядати
ваше резюме наприкінці курсу. Переглянути

Материалы
Материалы
Матеріали

Презентації, файли, статті, відео, кейси — усе структуровано й ніколи не загубиться. Доступні вам завжди. Обмежень немає.

Записатись

Залишити заявку тут

Заповніть форму

Введіть правильний номер телефону

Реєструючись та натискаючи кнопку «записатися», ви погоджуєтесь з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності

Відгуки про курс

  • Владислав Ткачук
    Владислав Ткачук

    менеджер із маркетингу GlobalLogic в Україні

    Закінчив курс на Laba з Employer Branding (лектор курсу — Анастасія Стеценко). Мені дуже сподобалося, що лектор дала комплексну, зрозумілу, універсальну структуру та теоретичну базу підходу до формування бренду роботодавця: — від постановки завдань та досліджень — до формування бюджету та створення стратегії бренду роботодавця. За результатами курсу у мене з’явилося досить багато нових робочих інструментів. Деякі з них я почав застосовувати у своїй роботі та роботі команди ще під час курсу, ще більше — прямо після його закінчення.
    Що запам’яталося й було найбільш корисним: дослідження (опитування аудиторії, перевірка гіпотези), упаковування, бюджетування. Перші результати від цього курсу я та команда відчули практично відразу ж і продовжуємо їх відчувати. Окремо про лектора: Анастасія — справжній профі своєї справи, гарний спікер і дуже уважний, залучений до навчання педагог.
    Якщо ви шукаєте системний і комплексний погляд на бренд роботодавця та хочете вийти не тільки з теорією, але й із практичними інструментами — я однозначно рекомендую вам цей курс і цього лектора. Спасибі!

  • Александра Лисняк
    Олександра Лісняк

    спеціаліст із міжнародних комунікацій та маркетингу

    Вирішила змінити сферу діяльності та зрозуміти, наскільки цікавим для мене буде напрям Employer Branding. У цьому мені допомогли міжнародна бізнес-школа Laba, кар’єрний консультант Анастасія Стеценко та курс з Employer Branding. Анастасія як викладач зробила курс дуже цікавим, була постійна підтримка та можливість зв’язку вже після курсу. Сам контент дав повне розуміння роботи з брендом роботодавця і всі інструменти управління комунікацією. Курсом дуже задоволена.

  • Анна Дрокина
    Аліна Шеремент

    маркетолог в Advanced software development

    Пройшла та успішно завершила надзвичайно цікавий та інформативний курс «Employer branding» з чудовим лектором Анастасією Стеценко. Програма курсу побудована структуровано та охоплює всі аспекти для успішної побудови та впровадження Employer branding. Ще студентом на курсі почала впроваджувати та використовувати отримані знання на практиці. З огляду на специфіку employer branding для IT- компаній, курс допоміг зрозуміти напрям, на чому варто зосередитися компанії та як відрізнятися від конкурентів. Також хочу подякувати Анастасії, як лектору, який дає максимально конструктивний та змістовний фідбек, та кураторам курсу за організацію та можливість отримувати знання в новій сфері, як Employer Branding.

  • Анна Дрокина
    Анна Дрокіна

    HR manager в ELKO Ukraine

    На цю мить розвиток бренду роботодавця для наших компаній є одним із пріоритетних. Зараз в інтернеті можна знайти масу інформації на тему HR brand, але тільки після проходження курсу в Laba я змогла систематизувати свої знання, що й було моєю головною метою. Дуже сподобалося те, як лектор Анастасія Стеценко подавала матеріал — інформація сприймалася легко, усе пояснювалося простими словами, було багато реальних кейсів та прикладів; також, крім основного матеріалу, було багато корисних додаткових матеріалів, які допомогли ще більше зануритися в тему. Домашні завдання були дуже практичними, і я вже змогла їх використовувати в реальній роботі. Важливо було отримувати розгорнуті фідбеки після виконаного завдання, а не просто оцінку. Я вже зараз на практиці застосовую дуже багато того, що було на курсі.

  • Ольга Федорова
    Ольга Федорова

    Marketing coordinator у Forte Group

    Загалом курс залишив позитивне враження. Дуже грамотно та структуровано складено програму. Відмінний підбір матеріалу, а головне —: велика кількість практичних прикладів. Рекомендую всім, хто взаємодіє зі сферою Employer branding. На російськомовному просторі це топовий курс у напрямі бренду роботодавця. Окреме спасибі викладачеві Анастасії. Вона дуже добре доносить матеріал, ділиться власним досвідом і відповідально підходить до перевірки домашніх завдань. Приємно здивував такий розгорнутий фідбек із коментарями та рекомендаціями. Багато речей я вже імплементую у своїй роботі.

  • Анна Кобцева
    Ганна Кобцева

    регіональний менеджер із підбору персоналу

    Працюю в рекрутингу вже давно, і багато речей, що стосуються бренду роботодавця, так чи інакше використовувала, але несистемно. Курс «Employer branding» перезібрав і структурував уже наявні уривчасті знання, побудував систему в голові та зробив картину набагато повнішою та об’ємнішою. З такими знаннями можна не просто застосовувати якісь окремі прийоми, а й керувати процесом загалом, чим і планую зайнятися найближчим часом. Дуже круто, що домашні завдання побудовані дуже конкретно й так влаштовані, що до кінця курсу в тебе вже є кістяк проєкту, який ти можеш відразу застосовувати в роботі. Окремо хотілося б відзначити Анастасію як лектора, вона має рідкісний дар пояснювати складне просто, з прикладами, що добре запам’ятовуються. Її енергетику відчуваєш навіть через екран, це дуже важливо в навчанні. Від такого навчання отримуєш не лише користь, а й задоволення.

  • Полина Сайфутдинова
    Поліна Сайфутдінова

    спеціаліст у відділі PR та маркетингу в Landau Interactive

    Це мій перший курс в Laba, і в мене були різні очікування, але в результаті… мені все шалено сподобалося!
    По-перше, курс вийшов продуктивним. Уже під час його проходження я почала застосовувати багато практик.
    По-друге, мене підкорило те, що, крім основної інформації у вигляді лекцій та презентацій, були доступні додаткові матеріали, що містили багато знань та практик, які не знайти в інтернеті, вирішивши просто загуглити.
    По-третє, хочеться окремо подякувати лектору, Анастасії Стеценко. Я як людина, яка краще сприймає інформацію на слух, була рада слухати лекції Анастасії: уся інформація подавалася структуровано (чітко і по суті), під час лекції можна було ставити запитання, а якщо питань було багато і їх не встигали розібрати онлайн, то обов’язково розбирали в чаті групи.
    Якщо говорити про навчання в Laba загалом, мені сподобалася робота фахівців із підтримки. Спілкування було приємним і чемним, я це ціную, адже саме з таких деталей складається загальний пазл. Як підсумок, мені сподобався курс, починаючи від його організації та закінчуючи тим, який досвід та знання я отримала в процесі. Команда Laba — ви круті! Ще раз спасибі, а я піду займатися побудовою бренду роботодавця ;)

  • Виктория Бадюрова
    Вікторія Бадюрова

    Head of HR в СВАРОГ

    Пройшовши курс Employer Branding c Анастасією Стеценко, залишається відчуття, що ти не просто пройшов навчання, а тобі передали всі накопичені знання та досвід по максимуму. Курс був наповнений прикладами, реальними практиками, додатковими матеріалами, що допомагало засвоювати курс. Інформацію доносили доступно і структуровано, хоч це і була величезна кількість інформації, але Анастасія блискуче передавала знання, підтримувала та цікаво подавала матеріал. Отримала масу пізнавальної та корисної інформації, яку тепер застосовуватиму в роботі.

  • Мария Степанова
    Марія Степанова

    менеджер внутрішніх комунікацій у Ростелеком ИТ

    Враження про курс Employer branding безумовно позитивні. Чітко структурована теорія та справді прикладні домашні завдання, результат яких може стати початком роботи над побудовою hr-бренду. Хочеться сказати окреме спасибі Анастасії Стеценко за подачу матеріалу та зворотний зв’язок щодо домашніх завдань. Порадували кейси та приклади із профільної для мене IT-сфери. Для мене це був перший досвід проходження онлайн-навчання такого формату. Враження про організацію занять лише позитивні. Порадувала адаптивність занять та запрошені профільні спікери. Після закінчення курсу в мене з’явилося розуміння етапів побудови hr-бренду та очікуваних результатів на кожному з них, а також план дій для роботи над hr-брендом у нашій компанії.

  • Валерия Либ
    Валерия Либ

    спеціаліст із навчання та розвитку персоналу в ПриватБанк

    Зрозуміла, що бренд — це не просто зробити логотип. Спромоглася побудувати правильну структуру бренду й розібралася, з чого варто почати та в якому напрямі рухатися. Шкода Жаль тільки, що не знала про курс раніше. Також хочеться відзначити клієнтську підтримку LABA. На мій запит менеджери якісно проконсультували та виявилися дуже приємними в спілкуванні.

  • Мария
    Марія

    менеджер із роботи з персоналом

    Пройшла курс «Employer branding» і ще раз для себе усвідомила: HR-брендинг — один із важливих напрямів діяльності команди HR в REG.RU. Ми завжди займалися брендингом, але зараз це стало актуальнішим, оскільки компанія швидкими темпами зростає. Ми перманентно шукаємо найкращі практики, які можна впровадити в нашу роботу. Курс зацікавив мене можливістю апгрейду своїх знань. Хотілося зрозуміти, що нового з’явилося в цьому напрямі і як це можна застосувати в нашій компанії.

  • Наталья Гоголина
    Наталія Гоголіна

    керівник підрозділу з управління персоналом у «Брусника»

    Після курсу структурувала свої знання про бренд та комунікації. Дізналася, що таке воронка комунікацій і які канали використовувати для роботи з кожним її етапом. Переосмислила внутрішні опитування та дослідження. А ще виробила новий підхід до опису цілей та процесів. Дуже задоволена навчанням!

  • Людмила Колб
    Людмила Колб

    засновниця контент-агентства в Kolb Media

    Курс — чудовий. Усе дуже структурно, чітко й по суті. Я йшла на курс, щоби об’єднати свої знання в єдину систему. Ціль виконаноа на 100 %. Ще й познайомилася із чудовою Анастасією Стеценко. Знання почала застосовувати буквально відразу після навчання. По-перше, трохи змінила підхід до публікацій у SMM. По-друге, зрозуміла, чого не вистачає моєму клієнту для грамотного просування бренду роботодавця.

У нас навчаються співробітники міжнародних компаній

< PepsiCo Burger king Coca cola Delloite Epam Google Isida Kyivstar Mercedes Pepsi Raiffeisen Renault Shell Terrasoft Vodafone