LABA
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Клієнтський сервіс

Фільтр

Категорія
Теми
Показано матеріалів: 6 з 18
preview-653650b8f11cb939875398.jpg
Як сайти, програми та смарт-девайси стежать за нами
Особливості cookies, смарт-гаджетів, таргетинг — і до чого тут «Чорне дзеркало» та Трамп.
Читати
preview-64bf9cb9a4f62199602588.jpg
Залаштунки продакшену Laba
Як створювати курси, щоб студентам було комфортно, корисно та цікаво.
Читати
img-646483ee8aa95169053860.png
Клієнт завжди має рацію. Чи ні?
Коли не варто поступатися клієнту та як тактовно вказати на його помилку.
Читати
preview-659d0bac2a1a1967104825.jpg
Марина Волошина: «Клієнт ваш, якщо зробив 2 покупки. До цього він випадковий покупець»
Інтерв'ю з керівником CRM в ГК Нова пошта.
Читати
img-fuckup-62b326e6338a8225878269.jpg
185
«Мене замкнули в холодному порожньому літаку», — «А я купила туалетний папір за $7 тис.!»
6 найжахливіших історій обслуговування клієнтів.
Читати
img-newclient-62b0828a0bc0d795590493.jpg
199
Хакерські атаки, вкрадені дані та фейкові користувачі: як Airbnb, Dropbox і Tinder отримали перших клієнтів
Креатив на межі дозволеного.
Читати