LABA
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Комунікації

Фільтр

Категорія
Теми
Показано матеріалів: 6 з 71
preview-64b3d2b24e03e265030939.jpg
«Лише 4% слухачів відмовляються від курсу та просять повернути кошти»
Як команда Laba готується до кожного запуску та що робити, якщо навчання не підійшло.
Читати
preview-64b3d337f40da539753650.jpg
Нетворкінг для сором’язливих: скрипти від кар’єрного консультанта університету Берклі
Як будувати стосунки з керівниками, колегами та незнайомцями.
Читати
preview-64708e4c5bb0f132854960.png
Пол Дю Буа: Що буде впливати на відносини між брендом та споживачем у 2023 році
Head of Brand у Home Games — про кардинальні зміни у брендингу.
Читати
img-646483ee8aa95169053860.png
Клієнт завжди має рацію. Чи ні?
Коли не варто поступатися клієнту та як тактовно вказати на його помилку.
Читати
img-644b86a2a1e7e493575733.png
Упав продаж: 9 технік для збільшення прибутку компанії
Поради професорів маркетингу + досвід консалтингових компаній + засади психології продажу.
Читати
img-642a8da8688c4431242424.png
36
Післяпродажний сервіс: 6 способів порадувати клієнта після купівлі
Чому не варто покидати клієнта, щойно ви отримали гроші.
Читати