Коли ваш бізнес живе у всіх соцмережах, потрібно щодня робити десятки постів, перевіряти сотні коментарів і дотримуватися контент-плану. Якщо користуватися сервісами для автопостингу – у вашого сммника є шанс з'їхати з глузду.
Зробили добірку таких помічників – вже з тарифними планами і перевагами.
#1. HootSuite
Сервіс допомагає відслідковувати і керувати безліччю каналів у соцмережах.
Базовий обліковий запис дозволяє планувати повідомлення для автопостингу в п'яти соцмережах. Він обійдеться у $19 на місяць. Розширена версія коштує $99 на місяць, дозволяє керувати необмеженою кількістю соцмереж і робити масове планування.
Переваги розширеної версії HootSuite:
- Автоматична публікація в профілі, бізнес-сторінки чи групи компаній у Facebook, LinkedIn, Twitter, Foursquare.
- Можливість безпосередньо з програми робити публікації в Instagram, YouTube, Flickr, Tumblr, StumbleUpon і RSS-канали.
- Дозволяє розподіляти відповіді на коментарі або повідомлення серед членів команди.
- Функція обміну повідомленнями всередині програми.
- Сервіс допоможе запланувати кілька публікацій у різних соцмережах одночасно.
- Є одна панель управління для всіх соцмереж. З її допомогою можна моніторити загальну картину залученості в бренд.
- Сервіс відправляє безкоштовні звіти на пошту щотижня. Графіки показують кількість кліків на день, географічну інформацію про людей, які переходять за посиланням, і найпопулярніші посилання.
- Є розширення для Firefox і Chrome, додатки для Android, iPhone і iPad.
Компанії, які користуються HootSuite: TerraCycle Inc., Colas Limited, VERSA PRODUCTS.
#2. Buffer
Сервіс дозволяє автоматично планувати публікації, відстежувати ефективність контенту в Facebook, Instagram, LinkedIn і на інших платформах.
Сервіс пропонує три пакети: за $15 на місяць (можна робити до 100 публікацій, пакет доступний тільки одному користувачеві), за $65 на місяць (2 тис. публікацій для двох членів команди) і за $99 на місяць (2 тис. публікацій, які можуть робити шість членів команди).
Переваги Buffer:
- Простий інтерфейс.
- Можна публікувати оновлення або планувати публікації за допомогою панелі управління Buffer, розширень Firefox і Chrome, додатків Android або iPhone.
- У додатку можна налаштувати будь-яку кількість розкладів автопостингу для різних днів тижня. Також можна придумати індивідуальний розклад: для будніх днів, вихідних, тимчасового використання чи експериментів.
- Аналітика сервісу дозволяє визначити час, коли ваші пости отримують максимальне охоплення, і які теми цікавлять аудиторію найбільше.
- Можна планувати контент на кілька місяців наперед.
- Сервіс інтегрується з Zapier, Instapaper, WordPress та іншими додатками.
Компанії, які користуються Buffer: Huckberry, Naevette, Kiandra IT.м
#3. SMM Planner
Сервіс робить автопостинг для Facebook, Instagram, Telegram і Viber.
Базовий тариф коштує близько $6 на місяць, дає можливість необмеженого постингу і планування для 5 соцмереж одночасно.
Переваги SMM Planner:
- Сервіс дозволяє задавати різний час публікації однакових постів для кількох соцмереж.
- Можна публікувати сторіс для Instagram, відеозаписи і gif.
- Дозволяє редагувати ілюстрації і наносити на них водяні знаки прямо в пості.
- Є окремий редактор для Instagram: можна додавати стікери, опитування, хештеги, згадки і вікторини з програми SMM Planner.
- Можна завантажити свої шаблони з Canva.
- Функція фейс-контроль автоматично перевіряє профілі тих, хто підписується на сторінки користувача, і не пропускає спамерських пошукових роботів.
Компанії, які користуються SMM Planner: Romac, Marketing Cat, PFG comp.
#4. Dlvrit
Автоматично розміщує пости в Facebook, LinkedIn і Instagram.
Безкоштовний тариф дозволяє публікувати до трьох постів на день на двох платформах. Ціни на розширені версії стартують від $8,29 на місяць.
Переваги Dlvrit:
- Можна автоматично ділитися контентом будь-яких веб-сайтів через їхні RSS-канали прямо на свої соцмережі.
- Є функція просування публікації. За додаткову плату вона буде відображатися не тільки в соціальних мережах, але і в топі пошукових систем.
- Можна включити автоматичний репост заданих сторінок.
- Є функція фільтрації контенту, яким ділиться користувач. Це допомагає шукати контент тільки певних категорій або авторів.
Компанії, які користуються Dlvrit: BuzzFeed, The Guardian, CBS.
#5. Onlywire
Платформа для управління Facebook, Instagram, YouTube та іншими соцмережами.
Безкоштовна версія інструменту підтримує до 30 соціальних мереж і 1 канал RSS. Мінімальний платний тариф обійдеться в $9,99 на місяць. За цю суму можна підключити до 50 профілів у соцмережах і планувати до 1 тис. публікацій на місяць.
Переваги Onlywire:
- Можна використовувати для створення закладок і автопостингу на більш ніж 30 сайтах одночасно.
- Є функція крос-постингу.
- Надсилає нагадування про заплановані публікації.
Компанії, які користуються Onlywire: Rebel Base Media, Fable and Folly, EXPLORIST.life.
#6. Mentionlytics
Інструмент для автопостингу, моніторингу та аналізу соцмереж. Сервіс добре підійде невеликим стартапам, блогерам, малому і середньому бізнесу.
Пробна версія доступна протягом 14 днів. Базовий тариф коштує $39 на місяць, його можуть одночасно використовувати п'ять членів команди.
Переваги Mentionlytics:
- Є інструменти, що дозволяють детально відстежувати ефективність соцмереж і порівнювати їх з конкурентами на тій же платформі.
- Можна відстежувати публікації та ефективність конкурентів, щоб отримувати ідеї для свого контенту.
- Можна використовувати сервіс для одночасного автопостингу публікацій у кількох соціальних мережах.
- Є функція AI Social Intelligent Advisor, яка дає поради щодо оптимізації соціальної присутності бренду.
Компанії, які користуються Mentionlytics: DDB, Knorr.
#7. Post Planner
Інструмент для автопостингу й управління сторінками Facebook, Instagram чи блогами.
Є безкоштовна 30-денна версія. Ціни на платні тарифи стартують від $3 на місяць.
Переваги Post Planner:
- У додатку є інструмент для пошуку нового контенту. Щоразу, коли користувач входить до системи, вона складає пропозиції на основі лайків.
- Рейтингова система сервісу прогнозує популярність контенту до його розміщення.
- Можна зібрати чужий контент у колекції і, надихаючись ним, створювати свій.
Компанії, які користуються Post Planner: Nike, Microsoft, Hertz.
#8. AWeber
Інструмент для email-маркетингу.
Безкоштовний тариф дозволяє включити в розсилку до 500 осіб. Платна версія коштує $16,15 на місяць.
Переваги AWeber:
- Можна розсилати персоналізовані листи підписникам у соцмережах.
- Є широкий вибір шаблонів, адаптивний дизайн електронної пошти і автовідповідач.
- Сервіс складає звіти про результативність розсилок.
Компанії, які користуються AWeber: Entrepreneur, Forbes, MediaPost.