Як розібратися у стратегічному маркетингу | Бізнес-школа LABA (ЛАБА)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

Як розібратися у стратегічному маркетингу

Розповідають слухачі курсу Тетяни Лукинюк на LABA.

cover-63ff2c67f280f939994073.png

Успішний бізнес неможливий без продуманої маркетингової стратегії. Важливо знати, чого хочуть споживачі, як із ними комунікувати та як будувати позиціювання.

Розібратися у цьому допомагає курс «Стратегічний маркетинг». Розпитали його слухачів, чого вони навчилися і як застосовують знання на практиці. 

«Я став краще розуміти біль клієнтів»

Ярослав Огоцький, стратегічний директор Isobar Ukraine

Наша компанія розв’язує маркетингові задачі бізнесу, застосовуючи digital-комунікації та технології там, де вони доречні.

Не треба бути великим тренд-вотчером, щоб розуміти: «цифра» впливає на поведінку та звички людей. Як ми знайомимося, навчаємось, спілкуємося, робимо покупки — цифрові технології змінюють правила гри. І це впливає на уявлення про маркетинг.

Змінюються потреби наших клієнтів — власників бізнесу, директорів з маркетингу, бренд-менеджерів. Якщо ще 3–4 роки тому digital у більшості кампаній розглядали як невелике доповнення, то зараз ми отримуємо запити на комплексні запуски продуктів за його допомогою.

Ми вирішили ретельно вивчити потреби клієнтів — як змінилися їхні підходи при розробці маркетингових стратегій, як змістилися пріоритети, які їхні основні болі, чого не вистачає у роботі з агенціями.

Після глибинних інтерв'ю з клієнтами я зробив висновок: клієнт очікує, що хтось «візьме його за руку», допоможе зрозуміти його бізнес-проблему, бажання споживачів та запропонує рішення. Наразі бізнесу потрібен комплексний підхід.

На курсі «Стратегічний маркетинг» я хотів остаточно сформувати цей комплексний підхід. Я розумів: якщо з digital я почуваюся як риба у воді, то знання у класичному маркетингу потрібно прокачати.

Яку користь отримав на курсі

  • підтвердив релевантність знань, які вже були
  • дізнався більше про класичні методи стратегічного аналізу
  • зрозумів загальну логіку, якою керується маркетинг-директор під час розподілу ресурсів

Під час навчання я працював над реальним брифом і отримував зворотний зв'язок від лектора — це мотивувало вчитися.

Як знання вплинули на роботу

Після курсу я сформував комплексний алгоритм — суміш накопиченого за 7 років практичного досвіду та класичних методів стратегічного маркетингу.

Тепер можу проводити стратегічні сесії та розробляти маркетингові стратегії для будь-якого бізнесу, який хоче бути ефективним у digital-світі.

«Почала глибше аналізувати запити споживачів»

Тетяна Гадецька, продакт-менеджер Delta Medical

Я прийшла на курс, щоб дізнатися, як по-новому визначати позиції бренда на ринку та як його розвивати. Також хотілося порівняти інструменти, які використовують у просуванні продукту на різних ринках.

Що нового дізналася на курсі

Отримала практичні рекомендації щодо позиціювання продукту та складання карт конкурентів. Тепер знаю, як визначати стратегічні цілі та тренди поколінь.

Що змінилося у роботі:

  • почала глибше аналізувати споживача та його запити
  • детальніше проаналізувала шлях, який проходить товар до споживача через різні канали комунікації
  • розробила маркетинговий мікс, який збільшив продаж та частку ринку

Висновки після курсу

  • аналізуючи споживача, потрібно враховувати тренди поколінь — у кожного покоління свої потреби та цінності
  • аналізуючи переваги продукту, важливо звертати увагу на унікальність сильних сторін — чи зможуть їх повторити конкуренти
  • метод «опису бренда як людини» допомагає зрозуміти його суть та підібрати цікаві для клієнта характеристики
  • Customer journey map дозволяє точніше описати, як товар потрапить до споживача.

Рекомендуємо прочитати:

img-lukinuk-ukr-6183f65b1ba5d284877902.png

«Правило маркетингу “я приходжу, плачу тобі, ти розміщуєш” більше не працює»

Читати

«Більше уваги став приділяти аналітиці та цифрам»

Павло Вергун, директор з маркетингу Reebok Classic, CIS

На момент проходження курсу я вже мав 16 років досвіду в маркетингу. Мені був цікавий лектор, інсайти та обмін досвідом із колегами з інших галузей. Хотілося подивитися на свої навички збоку.

Як знання вплинули на роботу

Після курсу я зацікавився новими питаннями маркетингу в контексті стратегічного планування. Отримав імпульс вивчати можливості, які дає робота у маркетингу. Більше уваги став приділяти аналітиці та цифрам.

Висновки після курсу

  • потрібно постійно вчитися, навіть якщо почуваєшся фахівцем у своїй сфері
  • приділяти увагу аналітиці до, під час та після кампанії
  • завжди мати загальну картину та основні цілі перед очима, щоб тактика не затьмарила стратегію.

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Стратегічний маркетинг»
Маркетинг і PR
Веде Тетяна Лукинюк
23 квітня 4 червня
Тетяна Лукинюк