Як управляти командою в бізнесі | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

Чого навчилися слухачі курсу «Управління командою в бізнесі» та як використовують знання у роботі

Як управляти командою в бізнесі.

cover-65158c5c9c192233363531.jpg

Команда сформована, а що далі? Як налагодити робочі процеси та правильно розподілити ролі? Бути лідером і грамотно керувати людьми? Створювати проактивні самостійні команди, з якими мікроменеджмент не потрібен?

Нюансів team-менеджменту навчаємо на курсі «Управління командою в бізнесі» з Ларисою Стірською, HRD з 10-річним досвідом у сфері управління талантами. Оскільки курс уже давно став хітом, ми запитали у слухачів попереднього потоку, чого вони навчилися та як змінили підходи до роботи після навчання. 

Анна Кобрин 

HR-менеджерка мережі 
стоматологічних клінік «Пародент»

Чому почала навчання на курсі

Я давно працюю в «Пароденті», але після декретної відпустки у мене нова роль, бо я перейшла з посади реєстратора на позицію HR-менеджера. Раніше я працювала з пацієнтами: приймала їх на реєстратурі та оформлювала в загальну базу клініки. Зараз працюю зі співробітниками. Досвіду в побудові команди та менеджменті я не мала, тому прийшла на курс у Laba.

Про найкорисніші теми на курсі

  • Структура команди: принципи та етапи формування команди. З інсайтів — після формування команди керівнику потрібно домогтися того, щоб кожен розумів, що він робить, в які терміни, для чого та для кого. Також треба призначати відповідальних усередині груп — це допомагає не перегоріти, поклавши всі обовʼязки на себе. 
  • Зворотний звʼязок: кому, як і як часто надавати. Ближче знайомтеся з усіма членами команди. Щомісяця проводьте one-to-one, дізнавайтеся про цілі, успіхи та зони розвитку колег. Це дозволить давати фідбек та зміцнювати свій авторитет як керівника. 
  • Нагороди, мотивація та залученість. Мотивація команди залежить не лише від зарплати й премій. І навіть не від бенефітів, як-от страхування, харчування і компенсація абонементів у спортзал. Це також про визнання досягнень, розвиток, можливість бути почутим і впливати на рішення. До того ж для кожного покоління важливі свої методи мотивації. 

Як змінився підхід до роботи після навчання

Наша стоматологія взаємодіє з медичними працівниками різного віку. Тому важливим для мене було навчитись правильно мотивувати й розуміти всіх співробітників. 

Після курсу ми з командою запровадили систему премій для:

  • лікарів із найбільшим стажем роботи (як винагорода за їхню тривалу працю в клініці)
  • лікарів із найвищим показником позитивних відгуків від пацієнтів
  • найстаранніших медсестер та працівників реєстратури

Також обовʼязковими тепер є збори раз на місяць у кожній з клінік. На зустрічах ми обговорюємо ситуації, які відбулись, і, дослухаючись до кожного з колег, разом шукаємо розвʼязання конкретних питань. 

Після курсу я краще бачу загальний стан працівників та знаю конкретні підходи, які дозволяють дізнаватися про їхні потреби (наприклад, за допомогою one-to-one зустрічей або онлайн-опитувальників).  

Зрозуміла, що до кожного покоління потрібно знайти свій підхід. Лікар із досвідом роботи 20+ років і той, що лише закінчив інтернатуру, мають різні потреби в комунікації, навчанні та мотивації. Наприклад, до курсу я не знала, що лікарі старшого віку не дуже люблять зміни, надмірну критику та поради. Для них важливо, коли хтось запитує поради в них, а не чогось повчає або щось їм навʼязує. А ще те, що їм більше потрібне визнання й похвала, ніж молодшому поколінню. 

Вадим Білотіл

Керівник хлібопекарського цеху 
у ТзОВ «Хлібодар», ТМ «Румʼянець» (підприємство
виготовляє понад 60 тонн продукції на добу) 

Чому почав навчання на курсі

Виробництво в сучасних умовах вимагає від мене як керівника не лише знання технологій, але й вміння управляти командою. Я усвідомлював, що від цього напряму залежить ефективність, але відчував пробіли у певних аспектах team-менеджменту. Деякі теми на курсі стали для мене відкриттям. 

Я отримав розуміння стратегій управління, покращив навички планування та ухвалення рішень, звернув більше уваги на питання ефективності в роботі команди.

Тепер я розумію, що успішна зміна в компанії вимагає не лише стратегічних рішень і hard skills, але й навичок спілкування, лідерства, вміння залучати команду в процес ухвалення рішень.

Що сподобалось у навчанні

Курс дає практичні навички. Можливість навчитися конкретних методів управління командою та застосовувати їх на практиці вже під час курсу — це справді цінно. 

Ще в ході навчання я мав змогу поспілкуватися зі спеціалістами з різних галузей. Це класна нагода завʼязати корисні знайомства, заявити про себе, дізнатися про підходи та лайфхаки колег із різних сфер.

Про найкорисніші теми на курсі

  • Норми в комунікації та лідерство в період турбулентності. Ми вивчали, як  визначати потреби колег, а також ефективно презентувати свої ідеї та вимоги команді. Важливе правило, яке я засвоїв, — комунікувати якомога простіше, наводити приклади та розшифровувати складні терміни, адже фахівець може не розумітися на ваших процесах і завданнях як керівника. 

    Також треба дотримуватися принципу відкритої комунікації. Не варто відтягувати розмову до останнього (навіть найнеприємнішу), сподіваючись, що проблема розвʼяжеться сама собою. 
  • Типи та джерела мотивації. На виробництві критично важлива співпраця між усіма людьми та здатність працювати як одне ціле. При цьому потрібно, щоб кожен член команди розумів: «Мене цінують і моя робота має значення. Якщо на моєму боці щось станеться і робота „зламається”, це вплине на багато процесів». Тому моя задача як керівника — різними способами донести, що кожен із команди грає особливу роль.
  • Робота з конфліктами. Щодня керівники стикаються з розбіжностями думок, сперечаннями через різний темп і стиль роботи тощо. Конфлікти в командах неминучі. Проте це не суто негативне явище. Вони можуть допомогти побачити різні точки зору, знайти альтернативи та підвищити командну продуктивність. 

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Управління командою в бізнесі»
HR і рекрутинг
Веде Лариса Стірська
18 квітня 28 травня
Лариса Стірська