9 прикладів розсилок, які не відправлять у «Спам» | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

9 прикладів розсилок, які не відправлять у «Спам»

Email-маркетинг, з якого хочеться брати приклад.

cover-654cc4a17b825441292816.jpg

Вони дратують нас щоранку. Навалюються купою і летять у кошик. Часто не відповідають темі. Маніпулюють, провокують: «Вже сьогодні!», LAST CALL, «Ви все пропустили...». Вони — листи на пошті.

Навіть попри ефективність email-маркетингу, в 2022 році користувачі можуть не відкривати електронні листи. Ми вже з теми розуміємо, що нас хочуть «дотиснути» чи нам хочуть «впарити».

А як щодо ефективної email-розсилки, яку чекаєш, наче новий епізод серіалу? Чи існують такі?

Чи ефективний email-маркетинг у 2022 році

Якщо коротко: email-маркетинг — ефективний канал комунікації. За даними HubSpot, понад 90% користувачів інтернету використовують електронну пошту щодня, а 59% визнають, що листи впливають на їхнє рішення про покупку. Крім того:

  • Електронна пошта дозволяє інтегрувати усі кампанії цифрового маркетингу. Ви можете просувати публікації за допомогою email-розсилки, надсилати анонси та повідомляти про вигідні пропозиції.
  • Розсилки на пошту вибудовують міцні та засновані на довірі стосунки з аудиторією.
  • За даними McKinsey & Company, електронні листи в 40 разів ефективніші для отримання лідів, ніж соціальні мережі.
  • Повернення інвестицій від email-маркетингу більше, ніж від соціальних мереж.

Хороша розсилка — та, яку читають до кінця. Щоб створити таку, аналізуйте листи конкурентів. Про що вони пишуть? Які прийоми використовують у дизайні? Як подають інформацію?

Нижче — 10 цікавих email-розсилок з різних ніш бізнесу — з оригінальним дизайном, гарним контентом та незвичайною подачею.

#1. Закритий клуб

Бути причетним до обмеженої пропозиції — отже, ще більше цінувати її. Цим скористалися автори Stratechery. Підписники сервісу отримують:

  • тричі на тиждень огляд новин бізнесу та технологій в емейл-форматі
  • доступ до ексклюзивних подкастів та інтервʼю

Контент Stratechery вважається одним із найбільш надійних джерел для інсайдерів технічної галузі.

#2. Порція ранкових новин

Morning Brew у своїй розсилці збирає топові новини — починаючи з оглядів з Волл-стріт та Кремнієвої долини, закінчуючи біржовими індексами. Сама редакція називає свої новини та листи «дотепними», описуючи актуальне з гумором. Корисно для бізнесменів та підприємців.

#3. Креативна розсилка

Мережа кінотеатрів Планета Кіно у листах ділиться добіркою очікуваних фільмів чи прем'єр, дарує промокоди, влаштовує опитування та… креативить. Наприклад, у цьому листі автори створили хайку до фільму «Двійник»:

Розсилка Планети Кіно — ще й про оригінальний, нешаблонний дизайн:

#4. Дизайн як підсилювач дії

Інтенсивні відтінки та чорно-біла графіка у листі компанії з розробки ПЗ Engage привертає увагу. А яскрава клавіша мотивує перейти на сайт. Також розсилка добре структурована.

#5. Про маркетинг від маркетологів

Платформа HubSpot спеціалізується на автоматизації маркетингових послуг. Щодня команда ділиться корисними статтями з блогу. Їхні листи – це повноцінний дайджест зі свіжими текстами, новинами про маркетинг та лайфхаками.

Корисно для маркетологів, авторів контенту, дизайнерів та всіх, хто шукає плюшки для покращення командної роботи.

#6. Оригінальність формату

Головна фішка розсилки туристичної компанії Hipmunk — авторські ілюстрації. Наприклад, лист про бронювання авіаквитків.

Такі листи — прямий доказ, що розсилку створюють не задля галочки. Тому розсилка Hipmunk — про побудову довірливих відносин із клієнтом через контент та ненав'язливе просування.

#7. Персоналізація у листах

Spotify у своїх листах покладається на інтереси клієнта, щоб надсилати корисну та релевантну інформацію.

Наприклад, щотижня користувачі стрімінгового сервісу отримують новий плейлист Discover Weekly. Це збірка із 30 пісень, які, на думку Spotify, можуть зацікавити. Модель рекомендацій побудована з урахуванням історії дій.

#8. Кейс з анімацією №1

Креативна анімація вебдизайнера Mika Osborn із закликом Let’s pin стимулює підписатися на меблевий бренд Anthropologie у Pinterest. Світле тло та розташування по центру затримують увагу на гіфці, а інформація розміщена так, щоб споживач вчинив цільову дію.

#9. Кейс з анімацією №2

Ще один приклад використання анімації в листах — шаблон Open Season. Кінотеатр на даху використовує космічну тематику, яка відповідає концепції кіно просто неба. Лист увійшов до списку 97 найкращих кампаній email-маркетингу, на думку Campaign Monitor.

У розсилці Open Season — анонси кінопереглядів на даху, цікаві новини зі світу кіноіндустрії та ваучери.

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Маркетолог»
Маркетинг і PR
Веде Юрій Гладкий
20 травня 27 червня
Юрій Гладкий