8 сервісів якими користуються маркетологи | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

8 сервісів, якими користуються маркетологи IKEA, Formula-1 та PlayStation

Софт для аналітики, проєктування лендингів, соцмереж та контенту.

cover-65df3ec412ac9363491321.jpg

Кожен маркетинг-директор знає, що ефективний стек MarTech — це можливість підвищити впізнаваність бренду, залучити більше клієнтів та персоналізувати їхній досвід. З MarTech легше визначити, коли краще надіслати імейл, щоб його точно відкрили, простежити за конкурентами та порівняти дохід від кожної активності. А ще можна легко створити лендинг чи перетворити статтю в блозі на відео, не залучаючи розробників, дизайнерів та великих грошей.

Різноманітність маркетингових інструментів вражає — у 2023 році їхня кількість сягала 11 тис. З одного боку, це купа можливостей, а з іншого — перетворює пошук софту для команди на справжній квест.

Орієнтуючись на досвід провідних брендів, ділимося перевіреними сервісами для різних потреб: від управління соцмережами та аналітики — до відеомаркетингу.

1. Adobe Analytics — для маркетингової аналітики

Компанії, які використовують: CitiBank, Deloitte, Lenovo, BMW

Price: ціна доступна за запитом для пакетів Select, Prime та Ultimate

Демоверсія: за запитом

Adobe Analytics — платформа, яка дозволяє перейти від базової звітності до детальної аналітики та є частиною Adobe Experience Cloud. Сьогодні вже недостатньо знати, хто заходить на сайт і скільки переглядів отримує кожна публікація. Набагато важливіше інше: «Чому?», «Що шукають ці люди?», «Як одна взаємодія вплине на решту?».

За допомогою Adobe Analytics ви зможете глибоко зануритися в дані, зрозуміти поведінку користувачів та покращити взаємодію з ними.

Ключові функції Adobe Analytics:

  • Збір даних. Можна витягувати інформацію з вебсайтів, мобільних застосунків, соцмереж, офлайн-каналів та створювати динамічні звіти. Отримати статистику щодо нової сторінки або контенту можна вже у перші 15 хвилин після публікації, що дозволяє швидко реагувати на зміни.
  • Атрибуція. Допомагає визначати цінність кожної точки взаємодії, чи то імейл, перегляд відео, чи медійне оголошення на шляху кожного клієнта до покупки. Так ви можете зрозуміти, яка тактика і наповнення працюють найкраще. 
  • Прогнозування. Платформа використовує машинне навчання та розширене статистичне моделювання, щоби прогнозувати майбутню поведінку користувачів, визначає ймовірність конверсії чи відтоку.

Adobe Analytics легко налаштовується: ви зможете створювати персоналізовані інформ-панелі відповідно до своїх потреб. Платформа інтегрується з рядом інших продуктів Adobe, об’єднуючи всі дані користувача в одному місці.

«Сприйняття даних та їхня цінність у BMW Group значно зросла після роботи з Adobe, зізнається Уве Штайнлайн, Head of Web and Commerce Analytics, BMW Group. — Тепер ми можемо прив’язувати всі рішення до відчутних результатів, а не покладатися виключно на інтуїцію».

2. Hootsuite — для соцмереж

Компанії, які використовують: Allianz, Domino's, IKEA, Roche, ВООЗ

Price: є пакет Professional за $99 з користувача на місяць, Team — за $249 за 3 користувачів в місяць, а також Enterprise для великих команд і розширеної аналітики (вартість обговорюється)

Демоверсія: 30 днів для кожного плану 

  • inspiration
  • inspiration
  • inspiration
 
Hootsuite — платформа для управління соцмережами

Hootsuite — комплексне рішення для всіх потреб маркетолога в управлінні соцмережами. Дозволяє працювати з Х, Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, TikTok, Pinterest та іншими платформами. Обіцяє в середньому збільшити охоплення на 636% та зростання в соцмережах на 500%.

За допомогою Hootsuite ви можете:

  • створювати, планувати й публікувати контент для всіх своїх соцмереж з однієї інформаційної панелі
  • використовувати шаблони Canva для професійних публікацій 
  • моніторити повідомлення та коментарі
  • надавати швидкий фідбек колегам, призначати повідомлення окремим людям
  • отримувати звітність про продуктивність команди  

Особливо виділяється аналітика в Hootsuite. Крім базових інструментів, які сортують дані про облікові записи, Hootsuite Advanced Analytics також збирає статистику від інших компаній в подібних галузях, що полегшує аналіз конкурентів. Ви зможете переглядати дані про платні, органічні активності та вебтрафік в одному вікні — і визначати, як ваші кампанії впливають на потенційних клієнтів, конверсії та дохід.    

Також Hootsuite використовує AI — OwlyWriter. Він може допомогти вам із дописами: наприклад, перетворити статтю в блозі на сайті на пост у соцмережі або згенерувати публікацію з нуля на будь-яку тему. Крім того, йому можна делегувати підписи й теги. 

«Hootsuite дозволяє набагато швидше реагувати на кризові ситуації в соцмережах та вчасно запобігати тому, щоб такі ситуації ставали ще масштабнішими», розповідає Вес Хоррокс, Corporate Communications Manager авіакомпанії SkyWest Airlines (США).

3. Zoho Campaigns — для email-маркетингу та SMS-розсилок

Компанії, які використовують: Upwork, Amazon Web Services, Mitsubishi 

Price: є безплатна версія, а також плани Standard (до 500 підписників, від €3 на місяць за 10 користувачів) і Professional (до 500 підписників, від €4,50 на місяць за 20 користувачів). Чим більше підписників, тим вища ціна.

Демоверсія: 14 днів для кожного плану

  • inspiration
  • inspiration
 
Zoho Campaigns — софт для email-маркетингу

Надіслати клієнту необхідне повідомлення в потрібний час та розгорнути потужну email-кампанію допоможе сервіс Zoho Campaigns

Платформа надає набір інструментів для:

  • персоналізації листів — редактор із функцією перетягування дозволяє динамічно змінювати текст, зображення та CTA
  • інтерактивного досвіду — до листів можна додавати опитування, GIF, зображення, відео
  • A/B-тестування — перевірте в реальному часі, яка версія кампанії найкраще підходить для вашої ЦА
  • автоматизації — можна налаштувати розсилку відповідно до певних умов або розкладу
  • моніторингу дій клієнтів — в Zoho ви будете бачити, чи відкривали користувачі ваші повідомлення, чи клікали на посилання, чи переходили на сайт
  • SMS-кампаній — софт дозволяє надсилати повідомлення в різні країни з правильними ідентифікаторами, згідно з вимогами місцевого законодавства

Zoho Campaigns пропонує 240 імейл-шаблонів для будь-якої ситуації та типу бізнесу — і зручні конструктори для створення власних варіантів. Максимальна кількість контактів для розсилки — 500 тис.  

Щоб ви могли отримувати списки контактів та дані з інших бізнес-програм, Zoho Campaigns співпрацює з CRM, опитувальниками, сервісами e-commerce та іншими платформами.

«Ми збільшили кількість повторних покупок з 20% до 40% за допомогою Zoho Campaigns»,говорить Ігнасіо Галаррага, CEO The NetMen Corp (послуги графічного дизайну, США).

Рекомендуємо прочитати:

preview-65e0677ed34de451586549.jpg

GLOKAL: як міжнародні компанії підкорюють місцеві ринки

Читати

4. Unbounce — для проєктування лендингів

Компанії, які використовують: Asana, GitHub, Microsoft, Coinbase

Price: Build — $74/міс., Experiment — $112/міс., Optimize — $187/міс., Concierge — $649/міс.

Демоверсія: 14 днів для кожного плану

Unbounce спрощує процес створення лендингів, використовуючи машинне навчання, AI та готові шаблони.

Чим може бути корисний Unbounce:

  • Ви зможете створювати професійні лендинги без коду з додаванням платіжних інструментів, опитувальників, спливних вікон та стікерів. Сервіс дає персоналізовані рекомендації, які допоможуть оптимізувати кожен крок.
  • AI від Unbounce може допомогти з копірайтингом, генеруючи ідеї для нового контенту та оновлення наявного. Корисно для наповнення лендингів, текстів оголошень та імейлів.
  • З Unbounce можна проводити A/B-тестування цільових сторінок та визначати, яка з них приводить найбільше клієнтів.
  • Інструмент має функцію розумного трафіку: одним натисканням кнопки ви зможете спрямувати користувачів на лендинг-сторінку, де є найбільша ймовірність успішної взаємодії. Результат — на 30% вища конверсія.
  • Unbounce інтегрується з Google Analytics, Shopify, Hubspot, Mailchimp, Zapier, Salesforce та іншими маркетинговими програмами, що значно розширює його функції.

«Я шукав простий інструмент, який був би зрозумілий для мене і для моїх клієнтів. Навіть для тих, хто ще не вміє копіювати й вставляти або вмикати комп'ютер. Unbounce — найкраще рішення», говорить Maтс Moй, Founder of Moy Consulting (Канада).

5. Salesforce Sales Cloud — для взаємодії з клієнтами

Компанії, які використовують: General Mills, Formula 1, Spotify, Ford 

Price: Build — $1250–1500 з організації на місяць

Демоверсія: так

  • inspiration
  • inspiration
  • inspiration
  • inspiration
 
Salesforce Sales Cloud — платформа для управління взаємовідносинами з клієнтами

Salesforce Sales Cloud — це комплексна платформа CRM. Вона поєднує всю інформацію про клієнтів B2B та B2C в інтегрованій платформі, яка містить маркетинг, залучення потенційних клієнтів, продажі, обслуговування та бізнес-аналітику.

Використовуючи Salesforce Sales Cloud, ваша команда зможе:

  • Дослідити кожного клієнта як особистість та персоналізувати кампанії. Використовуючи AI та машинне навчання, софт аналізує історичні дані, поведінку користувача в реальному часі та дозволяє налаштувати все: від вебсторінок і застосунків — до CTA та контенту.   
  • Оптимізувати витрати, використовуючи інсайти від Ейнштейна (внутрішній інструмент платформи Einstein Marketing Insights). Ви можете вибрати KPI, який хочете покращити (наприклад, зниження витрат завдяки зменшенню CPM), і отримати рекомендації від AI, засновані на даних.
  • Збільшити конверсію завдяки залученню через електронну пошту, мобільні застосунки, рекламу та вебсайти. Ви можете інтегрувати будь-які типи повідомлень (навіть через офлайн-канали) у шлях клієнта — і все це в одній консолі.
  • Ефективно розвиватися, поєднуючи маркетинг, продажі та лояльність із кожним обліковим записом. Ви можете створювати масштабні програми лояльності, включно з реферальними пропозиціями або балами за покупку, відточувати параметри націлювання та розставляти пріоритети для інвестицій за допомогою AI.

За статистикою, Salesforce підвищує рентабельність маркетингових інвестицій в середньому на 28%, збільшує CLV на 27%, залучення клієнтів — на 31%. Компанія Gartner назвала Salesforce лідером багатоканальних маркетингових центрів за результатами дослідження 2023 року.

«За допомогою Salesforce ми можемо надати персоналізований досвід, який відповідає потребам кожного пасажира, навіть якщо їх близько 80 млн на рік», говорить Пітер Бернс, Director of Marketing and Digital міжнародного аеропорту Heathrow (Велика Британія).

6. Ahrefs  — для SEO-оптимізації

Компанії, які використовують: PlayStation, Uber, Alibaba, Adidas

Price: Lite — $99/міс., Standard — $199/міс., Advanced — $399/міс., Enterprise — $999/міс.  

Демоверсія: немає, але після реєстрації можна отримати обмежений доступ до функцій Site Explorer і Site Audit

Ahrefs допоможе збільшити трафік та загальну присутність компанії в інтернеті. Він аналізує 10 пошукових систем, 229 локацій та розпізнає 13 мов. 

Це особливо корисно для таких завдань SEO:

  • визначати релевантні ключі, оцінювати їхню складність, аналізувати обсяги пошуку, знаходити ключові слова для націлювання у своїх текстах
  • аналізувати сайти конкурентів, визначати найефективніші стратегії ключових слів для вдосконалення власних стратегій
  • проводити аудит сайту для виявлення неробочих посилань, помилок сканування, повторюваних публікацій
  • досліджувати популярні теми й тенденції контенту, визначати високоефективний контент у своїй ніші та збирати інформацію для його створення
  • визначати можливості для лінкбілдингу — збільшення кількості робочих посилань на ваш сайт

Інтеграція Looker Studio та вбудовані шаблони дозволяють створювати інформ-панелі з даними Ahrefs та іншою маркетинговою аналітикою — і ділитися даними з усією командою.

64% SEO-спеціалістів більше довіряють Ahrefs, ніж іншим подібним програмам, коли мова йде про аналіз посилань та пошук ключів.

«Використання даних Ahrefs для планування контент-стратегії допомогло нам збільшити кількість відвідувань нашого блогу більше ніж на 200% порівняно з попереднім роком», — розповідає Мел Вейт, Head of content & SEO платформи візуальної комунікації CloudApp.

7. BuzzSumo — для пошуку ідей та PR 

Компанії, які використовують: Hubspot, BuzzFeed, The Telegraph

Price: Starter — $49/міс. за 1 користувача, Professional — $99/міс. за 3 користувачів, Business — $199/міс. за 10 користувачів, Enterprise — $499/міс. за 30 користувачів

Демоверсія: 30 днів

  • inspiration
  • inspiration
 
BuzzSumo — платформа для контент-маркетингу

Не знаєте, про що писати в блозі? BuzzSumo — комплексний інструмент, який допоможе покращити контент-стратегію та знайти теми, які перегукуються з вашою ЦА.

Отже, що може цей софт:

  • Шукати ідеї для публікацій: ви можете ввести будь-яке ключове слово, запитання чи назву ніші та побачити, які теми, формати й заголовки приваблюють вашу ЦА. Результати можна фільтрувати за датою, мовою, країною, типом та кількістю слів.
  • Аналізувати конкурентів: достатньо вказати домен або URL-адресу, щоби побачити, як працюють їхні публікації.
  • Відстежувати тенденції: ви можете дізнатися, який контент цікавить користувачів зараз або був популярний протягом певного періоду.
  • Знаходити інфлюенсерів для співпраці: сервіс допоможе визначити їхню релевантність для вашого бізнесу, авторитетність, залученість та охоплення. Результати можна фільтрувати за типом — наприклад, блогери, компанії або звичайні користувачі.
  • Знаходити видання та журналістів, готових розповісти світові про ваш бізнес. База даних BuzzSumo налічує 700 тис. журналістів та 7 тис. ЗМІ.

«Ми можемо дати коментар за 10–15 хвилин — і майже миттєво побачити публікацію в The Guardian. Те, що у BuzzSumo є така функція, — просто ідеально», говорить Девід Вайт, Content Marketing Director маркетингової агенції Connective3 (Велика Британія).

8. Lumen5 — для відеомаркетингу

Компанії, які використовують: Salesforce, PWC, Mitsubishi, Siemens 

Price: Basic — $19/міс., Starter — $59/міс., Professional — $149/міс. 

Демоверсія: 30 днів

Lumen5 — програма для створення відео на базі AI

Відео — це чудова можливість покращити сторітелінг бренду. Глядачі запам’ятовують 95% повідомлення з відео, порівняно з 10%, якщо читати його в тексті. Крім того, алгоритми Facebook, LinkedIn і Google надають перевагу результатам з відео в пошуковій видачі. 93% маркетологів кажуть, що ролики в соцмережах допомагають швидше схилити потенційного клієнта до купівлі.

Lumen5 — один із найкращих софтів для відеомаркетингу, і ось чому: 

  • Він уміє створювати відео безпосередньо з публікацій в блозі для сайтів та соцмереж — достатньо додати URL-адресу сторінки або перетягнути текстовий док у робочу панель.
  • Вмонтований інструмент AI Voiceover містить понад 40 голосів на вибір — ви зможете створювати подкасти або додавати до відео спікерів, які будуть звертатися безпосередньо до вашої ЦА.
  • Готовий відеоролик можна адаптувати до корпоративного стилю, використовуючи айдентику бренду.
  • Платформа містить вбудовану медіабібліотеку з ліцензованими фотографіями, стоковими відео та музикою, яку можна використовувати для власного контенту.

«Один із наших колег якось сказав, що Lumen5 — це як PowerPoint для створення відео. Кожен може використовувати PowerPoint, бо це просто», — каже Мішель Сяо, Visual Content Director у Siemens.

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Маркетолог»
Маркетинг і PR
Веде Юрій Гладкий
20 травня 27 червня
Юрій Гладкий