LABA
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Поради експерта

Фільтр

Категорія
Теми
Показано матеріалів: 6 з 89
preview-662ab205199af612881934.webp
Ari Halper: «Що робить креативний директор? Виносить сміття»
Як створювати видатні промо та керувати креативниками — поради від людини, що стоїть за кампанією для Burger King.
Читати
preview-6515672d1c9a4349509346.jpg
Мене підвищать, якщо підготую собі заміну. Як це зробити?
7 порад, щоби безшовно передати свою роль наступнику.
Читати
preview-650c4e23eccbd086027454.jpg
«Немає поганих ідей, є погано пропрацьовані», — засновник та CEO Universe Ярослав Морозов
5 запитань, щоб зрозуміти, чи варта ваша бізнес-ідея реалізації.
Читати
preview-64f5b672c8cef927542128.jpg
5 скілів детектива, що допоможуть сорсерам
Майже детективна історія пошуку спеціаліста, що триває понад пів року.
Читати
preview-64f0a377a874f154409350.jpg
7 речей, які junior та senior проджект-менеджер роблять по-різному
Розповідає PM із 18-річним досвідом.
Читати
preview-662ab37d6c0ba974591350.webp
Brand Marketing Evangelist у Google: «Конкуренція — це найкраще, що може статися з маркетологом»
Чому маркетолог має бути як хамелеон: ексклюзивне інтерв’ю з Апраджітою Джейн.
Читати