Допустимо, ви відкриваєте свій бізнес. Наприклад, кав'ярню. Здається, які можуть виникнути проблеми? Всі ж п'ють каву, відкривайся — і клієнти потечуть рікою.
Але насправді все трохи складніше. Ваша кав'ярня – вже тисяча перша на квадратний метр. Увагу майбутніх клієнтів потрібно спочатку привабити, розповісти про себе, запам'ятатися. Викликати бажання з тисячі кав'ярень обирати лише вас.
І щоб це зробити, потрібний маркетинговий план.
У цьому відео ми розповідаємо, як його скласти.
00:00 — навіщо потрібний маркетинговий план
00:32 — як визначити унікальну торгову пропозицію
01:58 — як оцінити ресурси
02;28 — як з'ясувати, де є ваші клієнти
03:00 — як залучити нових клієнтів
04:20 — як утримати клієнтів