
— 9 років у сфері продажу, 5 років директор з продажу
- Керує відділом продажів у LABA. За півроку збільшив обороти в 5 разів
— у ніші b2c із низьким чеком рекорд з обігу на місяць — $65 тисяч
- За холодними дзвінками укладав контракти з Martell, Bentley, Ulysse Nardin, Rolex, Rixos, Swarovski
— навчався у Джордана Белфорта, Іцхака Адізеса, Сергія Азімова, Браяна Трейсі, Роберта Чалдіні, Іцхака Пінтосевича, Радислава Гандапаса, Роберта Кійосакі, Кейта Феррацці
- Проводив тренінги для StarLightMedia телеканалу СТБ, Kyivstar, "Еко-лавка", "Агросем", Luxoft, PocketBook, FONDY, Questoria
— консультує бізнеси щодо побудови відділів продажу. Серед клієнтів: ICF, Sayenko Kharenko, UNIQA, «Бізнес молодість», «Поїхали з нами»
Більше 10 років працює у продажах та В2В-переговорах у галузі виробничого бізнесу, імпорту та дистрибуції.
У 22 роки став наймолодшим керівником національного відділу продажів в історії компанії InterTradeAuto, де керував В2В угодами на $5 млн на рік. З нуля запустив у найбільших рітейл-мережах України проект міжнародної компанії AD Group з продажу окремої категорії автотоварів у гіпермаркетах, річний оборот якого становив $2 млн.
На позиції менеджера по роботі з ключовими клієнтами найбільшого українського аграрного виробника та дистриб'ютора Віктор та К (ТМ Роллтон, Королівський Смак) успішно запустив напрямок Private Label, удвічі збільшив кількість ключових клієнтів та підписав контракти на більш ніж $1,8 млн.
Останні п'ять років розвиває спільний рітейл-бізнес у міжнародних FMCG компаніях, веде категорійні та соціальні проекти. Займається консалтингом у сфері В2В-переговорів. У 2017 році провів сотні успішних переговорних сесій у шведському холдингу Lantmannen з річним оборотом понад €3 млрд. Досяг збільшення дистрибуції у ключових клієнтів більш ніж на 40% і наростив оборот за угодами з ними вдвічі.
Викладач працював у цих компаніях:
