6 ознак того, що ви неприємний мікроменеджер | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

6 ознак того, що ви неприємний мікроменеджер

Де межа між уважністю і гіперконтролем.

cover-micromanager-629a15dab22ad235323206.jpg

Мікроменеджери заглядають співробітникам через плече і рідко дозволяють ухвалювати рішення. Іншими словами, мікроменеджмент — це стиль управління з надмірним контролем.

Згідно з опитуванням кадрового агентства Robert Half Talent Solutions, 59% фахівців повідомили, що на якомусь етапі своєї кар'єри ними керували на мікрорівні. 55% заявили, що це вплинуло на їхню продуктивність, а 68% відзначили зниження мотивації.

У який момент уважний до дрібниць керівник перетворюється на токсичного мікроменеджера? Ось шість «дзвіночків», на які варто звернути увагу.

#1. Контролюєте команду, тому що весь час непокоїтеся

Іноді тримати руку на пульсі необхідно, якщо деяким членам команди не вистачає мотивації чи професіоналізму. Але перевірки можуть перерости в ненавмисний мікроменеджмент, якщо ви не даєте співробітникам можливості довести свою компетентність. Особливо, коли їхні результати показують: вони знають, що роблять.

За словами Кімберлі Б. Каммінгс, консультанта з лідерства та автора книги

Next Move, Best Move: Transitioning Into a Career You'll Love, щоб зрозуміти різницю між виправданою перевіркою та надмірним контролем, ви повинні поставити собі такі запитання:

  • Які компетенції цього співробітника?
  • Чи виконав він своє завдання своєчасно?
  • Чи розуміє власну роль та завдання?
  • Чи зможе впоратися з цією справою, якщо буде належним чином підготовленим?

Відповіді допоможуть зрозуміти, коли ваша потреба у перевірках є лише нав'язливим способом заспокоїти нерви, а коли контроль справді необхідний.

Рекомендуємо прочитати:

img-ua-6204cf1d2d4e5045977471.png

Чому вразливі та відкриті лідери — найефективніші

Читати

Що робити: перестаньте боятися помилитись

  • Багато мікроменеджерів — перфекціоністи, які бояться допустити промах як лідер. Заради команди вам потрібно відпустити страх.
  • Пам'ятайте: кожна помилка дає змогу вчитися.

#2. Переконані, що ваше рішення найбільш правильне

Ще одна ознака мікроменеджера — хотіти, щоби співробітники працювали так само, як ви. Такий керівник схильний вважати, що є лише один правильний шлях, і як наслідок, це пригнічує творчість та мотивацію команди.

За словами кар'єрного коуча Анжели Карахристос, якщо завдання можна виконати єдиним способом, то це має бути встановлено завчасно, а менеджеру треба надати корисний зворотний зв'язок, щоб привести роботу до такого стандарту.

Так, ви можете наполягти на тому, щоби проєкт був реалізований по-вашому, але це неефективна довгострокова стратегія, якщо хочете, щоб команда працювала продуктивно. Ви будете ставити все більше уточнювальних запитань та стежити за розподілом завдань. У підсумку відчуєте потребу в посиленні контролю, а співробітники втрачатимуть цінні можливості для навчання.

Мікроменеджмент може дати результат у короткостроковій перспективі, але перешкоджатиме розвитку команди. Чим більше важелів управління на керівника, тим частіше співробітники ухилятимуться від відповідальності в очікуванні нових вказівок.

Що робити: стимулюйте команду

  • Підтримуйте творче вирішення проблем та заохочуйте людей за винахідливість. Ваші співробітники докладуть більше зусиль, якщо побачать, що їхні ідеї помічають.
  • Довірте колегам налаштувати свій робочий процес. Ваша команда працюватиме краще, якщо відчує себе автономною.

Рекомендуємо прочитати:

img-5postupkov-ukr-61e6897886c1d357765935.jpg

5 вчинків співробітників, про які дізнався весь світ

Читати

#3. Контролюєте заради контролю

Пам'ятайте, що ваш стиль управління повинен відповідати індивідуальним потребам працівників, а вони можуть змінюватись. Можливо, новий член команди потребує частих перевірок, щоб швидко освоїтися, але після випробувального терміну необхідність контролю відпадає.

Згадайте, чи позначаєте ви співробітникам чіткі часові рамки та очікування щодо виконання завдання. В іншому разі будете знову і знову ставити питання «Коли буде готовий проєкт?» — лише тому, що спочатку не погодили те саме «коли?».

«Запитайте себе: чи ви розповіли, чому завдання було призначено, що/як/коли потрібно зробити. Якщо відповіді будуть зрозумілі завчасно, це позбавить потреби у тривожному мікроменеджменті», — підкреслює Горік Нґ, кар'єрний консультант у Гарвардському університеті та автор книги The Unspoken Rules: Secrets to Starting Your Career Off Right.

Що робити: крок назад

  • Коли ви делегували завдання своїм співробітникам та чітко обговорили терміни, відступіть на декілька кроків. Дозвольте людям займатися справою, перш ніж знадобиться ваше втручання.
  • Переконайте співробітників, що вони можуть звертатися до вас із запитаннями. І повірте, вони це зроблять, коли ваша допомога справді знадобиться.

#4. Приділяєте багато уваги дрібницям

Замість того, щоб зосередитися на стратегічних завданнях, менеджери часто перевантажені незначними і низькопріоритетними справами. Більше того, подібний стиль управління показує команді, що їй не довіряють.

«Молоде покоління воліє працювати незалежно й ухвалювати рішення самостійно. Без довіри співробітники відчувають себе безсилими та сумніваються у своїй позиції в компанії. Як наслідок, вони менш залучені, зляться і втрачають лояльність», — каже Сем Лоуї, генеральний директор Life Insurance Star.

Згідно з дослідженням у Health Promotion International, співробітники, які мають автономію, більше задоволені роботою і рідше замислюються про те, щоб залишити компанію.

Що робити: перегляньте пріоритети

  • Знайдіть час, щоб оцінити свої цілі та пріоритети як керівника.
  • Запровадьте тижневий календар. Перегляньте його в кінці терміну і оцініть, скільки часу у вас дійсно йде на досягнення цілей. Позначте решту сфер, на які витрачаєте найбільше ресурсів, і делегуйте їх.
  • Почніть планувати день так, щоб зосередитись на ключових довгострокових завданнях.

#5. Не даєте фідбек

Якщо ваша типова відповідь команді: «Я не маю часу тримати вас за руку» або «Розберіться самостійно» — є підозра, що у вас серйозний недолік зворотного зв'язку зі співробітниками. Хоча такий підхід може здатися розумним і тлумачитись як надання незалежності — насправді це не так.

Згідно з дослідженням Gallup, 47% співробітників повідомляють, що менеджер надає їм фідбек «декілька разів на рік чи рідше». А 19% отримують зворотний зв'язок щорічно або не отримують зовсім.

Керівники відповідають за те, щоб команда розвивалася, але в спробах впоратися з потоком дрібних завдань у мікроменеджера просто не залишається часу на повноцінний фідбек. Однак без регулярного зворотного зв'язку співробітники не вчитимуться, і як наслідок, будуть робити ті самі помилки.

Що робити: більше підтримки, менше засуджень

  • Знайдіть час, щоб запитати своїх співробітників про їх цілі. Потім доручіть їм завдання, які відповідають цим цілям, і дозвольте виконувати роботу автономно.
  • Впровадьте регулярний зворотний зв'язок для працівників, який не переноситься та не скасовується в календарі.

Рекомендуємо прочитати:

nooffense-img-ua-new-620ba36d6aa4f149528839.png

«Не ображайся, але…»: 11 невинних фраз, які не варто говорити колегам

Читати

#6. Не делегуєте завдання

Мантра мікроменеджера: «Якщо хочеш, щоб щось було зроблено правильно, зроби це сам». Але врешті-решт ви виявите, що в добі всього 24 години. Без делегування керівники неминуче беруться за роботу, для виконання якої не мають потрібної кваліфікації.

«Мікроменеджмент може дати короткострокові результати, але згодом негативно вплине на вашу команду, компанію та вас самих. Ви знижуєте свою продуктивність та вичерпує можливості для виконання важливих справ. Ви гальмуєте розвиток співробітників та деморалізуєте їх. Створюєте організаційну вразливість, коли команда не звикла функціонувати без вашої присутності», — зазначає Мюріель Вілкінс, консультант з ефективності та автор книги Own the Room: Discover Your Signature Voice to Master Your Leadership Presence.

Що робити: довіряти

  • Будьте терплячі, якщо співробітник зробить помилку: він вивчить урок і наступного разу досягне більшого успіху.
  • Призначайте завдання команді, висловлюючи довіру та впевненість у їхньому вмінні виконувати роботу.
  • Дайте співробітникам можливість показати, на що вони здатні, а потім подякуйте за їхні зусилля.

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Business English»
Business English
Веде Anastasiia Kyrychenko
13 травня 25 вересня
Anastasiia Kyrychenko