Який контент споживати | Бізнес-школа LABA (ЛАБА)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

«Якщо мозок не навантажувати новим, він швидко покриється павутиною»

Співзасновник LABA Group Андрій Гайдут про те, який контент споживати.

cover-640721c5081f3604125102.png

Я придумую нові проєкти та покращую поточні. Зараз працюю над LXP (Learning Experience Platform) для трьох наших освітніх платформ — LABA, skvot та Robot Dreams.

Щоби створювати, важливо бути цікавим, розвивати креативність та здатність концентруватися на складних завданнях. Тут уже замало просто читати бізнес-книги.

Для свого розвитку я визначив декілька важливих складових:

#1. Прибрати все, що відволікає та поглинає енергію

Перш ніж починати розвиватися, потрібно позбутися всього, що збиває фокус.

Я відписався від усіх політичних пабліків у Facebook та людей, які генерують політконтент, нагнітають істерію. Тепер шкодую, що не зробив цього раніше. Зараз помічаю, як без потоків непотрібної інформації очищується голова, покращується концентрація.

Прибирайте токсичних людей зі свого нетворкінгу. Тих, хто знецінює ваші досягнення, чи просто ниє. Не витрачайте на них свою енергію.

Але я проти повного ігнорування соцмереж. Мені приносить задоволення писати нотатки у Facebook — якісь спостереження про життя, кіно, музику. Крім того, я люблю стріт-фото та викладаю їх у своєму Instagram. Сподіваюся, що це драйвить мою креативність.

#2. Впроваджувати те, що прочитав

Краще читати 2–3 бізнес-книги на рік і впроваджувати прочитане, ніж ковтати десятки й тупцювати на місці. Залишайте «книжкові челенджі» для інших.

Одна з головних для мене бізнес-книг — «Як упорядкувати справи» Девіда Аллена. Я щодня використовую її, щоби просуватися вперед у своїх проєктах.

У цьому мені допомагає програма Omnifocus — вона першочергово заточена під систему GTD, про яку йдеться у книзі.

Усі свої завдання я сортую в Omnifocus за контекстами:

  • easy — легкі, до 5 хвилин, які я лускаю зранку, як горіхи
  • focus — складні, які вимагають від мене багато часу та енергії; коли я їх роблю, більше ні на що не відволікаюсь
  • zombie list — у цьому списку справи, які я можу робити навіть у найбільш розібраному стані

Якщо ви ніколи не входили в стан потоку під час роботи, значить, ви ще не знайшли справу, яка вам дійсно подобається. Не знайдете — працюватимете просто за гроші. Цього я навіть ворогові не побажаю.

Тому дуже раджу прочитати «Потік» Мігая Чіксентміхаї — важлива книга.

#3. Опановувати нові навички

Мозок пластичний, але якщо його не навантажувати новими завданнями, не виходити із зони «самі_знаєте_чого», він швидко покриється павутинням. І тоді привіт деградація, занепад і радіо «Шансон».

Для розвитку нових навичок чудово підходять онлайн-курси. Щоби розібратися у прототипуванні вебінтерфейсів, я переглянув короткий відеокурс за програмою Sketch на YouTube. Тепер роблю прототипи. Це дозволяє швидко візуалізувати концепції з моєї голови, а не просто пояснювати їх дизайнерові на словах.

З курсів, які планую пройти в майбутньому, — «Креативна стратегія» на Skvot.

#4. Слухати музику альбомами

Коли слухаєш музику альбомами, а не треками, краще розумієш музикантів, фокусуєшся і входиш у стан потоку, про який я згадував вище.

Причому важливо слухати не лише стару добру Біллі Айліш, а й абсолютно нових виконавців. Це також стосується пластичності мозку. Годуйте його новою музикою, яку підкидають стрімінгові платформи.

З останнього — мені сподобалися нові альбоми Тома Йорка, Ніка Кейва та Tool. Відкрив для себе Мака Міллера, Mammal Hands та The Comet is Coming.

#5. Подорожувати самому

Я дуже люблю подорожувати з дружиною та друзями, але саме самотні подорожі завжди допомагали мені добре порефлексувати та вирости.

Рекомендуємо прочитати:

img-12podcasts-63285b9a41569819642515.jpg

Чи маємо ми право вибору, чи все вирішує минулий досвід: 11 подкастів про психологію

Читати

#6. Заглиблюватися у захоплення

Розвивайте свої хобі.

Любите кіно? Дізнайтесь, що саме хотів сказати режисер своїм фільмом. Перечитайте останні інтерв'ю з ним, рецензії західних критиків на його стрічку. Дізнайтеся, на які фільми він посилався та подивіться їх.

Відходьте далі від свого внутрішнього відчуття «подобається — не подобається», намагайтеся докопатися до суті. Днями я із задоволенням розібрав фільм «Маяк» Роберта Еґґерса. Дуже глибоке кіно.

Ще з того, що зайшло — «Неграновані коштовності», «Паразити» (двічі дивився), «Кролик Джоджо», серіал Fleabag.

Також хочу заглибитись у вуличну фотографію, розвинути навички сноубордингу etc.

#7. Стежити за ментальним здоров'ям

Знайдіть «свого» психолога. Складно досягати успіхів у роботі, якщо ти ментально нестійкий. А бути нестійким в нашому шаленому темпі простіше простого.

#8. Надихатись різними формами контенту

Інстаграм-сторіз Вірджила Абло, бізнес-подкасти Сергія Коваленка, фейсбук-пости Олексія Тимофієва, музей сучасного мистецтва в Амстердамі, відео на YouTube-каналі Рея Даліо…

Зрештою, пройти The Last of Us на Playstation — це як класну книгу прочитати.

Шукайте свій контент, не зациклюйтесь на тому, що подобається всім.

#9. Ділитися знаннями

Я чітко розумію, що вчити інших — найкращий спосіб структурувати знання. Але поки що цей пункт не реалізував. Збираюсь у майбутньому прокачати викладацьку навичку.

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Корпоративна культура»
HR і рекрутинг
Веде Ольга Тарасевич
23 травня 25 червня
Ольга Тарасевич