20+ cервісів для проджект-менеджменту 2023 | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

20+ cервісів для проджект-менеджменту 2023

Найкращі платформи управління проєктами для продуктових, IT- та креативних команд.

new-64e324c852e9d028857075.jpg

Airtable підвищує продуктивність команд завдяки своїм інтерактивним функціям та візуалізації. Trello — ідеальний для брейнштормів. А Notion найкраще підійде стартапам, які хочуть зберегти вайб невеликої команди, що горить своїм продуктом.

Ми зробили огляд понад 20 платформ для проджект-менеджменту. Проєктні менеджери стартапів, великих бізнесів або маркетингових агенцій зможуть обрати з цього списку сервіс, що відповідатиме потребам їхньої команди та специфіці галузі. 

*За матеріалами Forbes Advisor та Hubspot.

Ціни на сервіси надаються з офіційних сайтів продуктів та наводяться за одного користувача, на місяць (окрім платформ ProofHub та ProProfs Project, де ціна — за весь план).

#1. Asana

🎁 Знижки для команд:
 20% для нових користувачів.

Asana — одна з найпопулярніших платформ для управління проєктами, що має просунутий функціонал для командної роботи. За звітом самої Asana, у 2022 її найбільшим клієнтом стала компанія з понад 150 тис. працівників у межах воркспейсу.

Невеликі бізнеси можуть отримати безплатний план до 15 користувачів. Команді буде доступне розширене робоче середовище, з можливістю розподіляти учасників по департаментах (marketing, sales, product та ін.). А ще — закріплювати за відповідальними задачі, визначати їхню пріоритетність і кастомізувати робочий простір.

Asana — найбільш user-friendly платформа для проджект-менеджменту. Компанія вдосконалила UX-дизайн та додала анімовані фігурки тваринок (єдиноріг, жар-птиця, снігова людина, нарвал та видра), які з’являються, коли хтось із команди позначає задачу як виконану. 

Святкові тварини від Asana

Не забудьте увімкнути цю функцію в налаштуваннях: в англомовному воркспейсі перейдіть у My Settings → Display → Show occasional celebrations upon task completion. 

Топфункції:

  • Створення необмеженої кількості проєктів на будь-якому плані Asana.
  • Можливість для команд планувати roadmap проєкту за діаграмою Ґанта.
  • Закріплення однотипної задачі до різних проєктів (до 20). Наприклад, так можна зробити з таском «Ранковий стендап» без необхідності дублювати його по всіх командних проєктах.
  • Створення задач із різним таймлайном: від таких, що треба виконати за день, — до тих, що повторюються кожного робочого дня або місяця.
  • Планування тасків за дошкою Kanban, з можливістю самостійно налаштувати воркспейс.
  • Просунуті звіти у форматі інфографіки про продуктивність команд і прогрес проєктів. Звіти Asana пропонує в реальному часі.
  • Можливість комунікувати за допомогою відеоповідомлень через Vimeo.
  • 100+ інтеграцій з різними сервісами, інструментами та платформами.

#2. Monday.com

🎁 Знижки для команд:
20% знижки на Monday.com.

Monday.com — це хмарна платформа для управління проєктами. Вона допомагає Project manager автоматизувати процеси, менеджерити команди розробників, відстежувати якість роботи відділу продажів. У 2021 році кількість клієнтів Monday.com перевищила 152 тис. — і компанія вийшла на IPO.

Платформа має три продукти: 

  • Monday Work Management, сервіс менеджменту командної роботи
  • Monday Sales CRM для відділу продажів
  • Monday Dev, сервіс для управління командами розробників

Топфункції:

  • Ефективне планування роботи команд за допомогою сервісу Monday Work Management, що містить створення таймлайну, задач та цілей.
  • Monday Sales CRM допомагає будувати воронки продажів, створювати форми для збирання даних потенційних клієнтів. А ще управляти лідами, відстежувати продуктивність сейлз-відділу та якість пайплайну.
  • Monday Dev для відділів розробки та продакт-менеджменту надає можливість планувати виконання задач по спринтах і roadmap проєкту. Фіксувати й трекати баги, складати план релізу продукту.

#3. ClickUp

🎁 Знижки для команд:
3000 безплатних кредитів для розвитку бізнесу.

ClickUp — сервіс для управління проєктами, який полюбляють стартапи та невеликі компанії. Це своєрідний хаб, що об’єднує віддалені команди, які працюють над розробкою нових продуктів та бажають вдосконалити щоденну продуктивність.

За свідченнями самого ClickUp, у лютому 2023 кількість користувачів сервісу перевищила 8 млн, а загальне число команд — 1,6 млн. 

Топфункції:

  • Задачі. ClickUp дає можливість створювати таски у різних форматах — списки, дошки, календарі. Проджект-менеджери можуть встановлювати дедлайни, призначати відповідальних, коментувати, відстежувати прогрес за допомогою репортів.
  • Документи допомагають організовувати внутрішню письмову комунікацію команди в режимі реального часу. Користувачам доступне створення та редагування файлів (заголовки, маркування, таблиці, коментарі), а також їхнє впорядкування за допомогою папок і тегів. 
  • Цілі можна встановлювати в межах команди та індивідуально з доступом лише на себе. Їхня прив’язка до певних проєктів допомагає краще відстежувати прогрес.
  • Дошки Whiteboards — інструмент візуалізації ідей. Користувачі можуть додавати текст, зображення, наліпки на дошки та обговорювати задуми з колегами онлайн.
  • Дашборди — створення та налаштування візуального відображення KPI команди або прогресу проєкту. ClickUp має вже створені системою параметри трекінгу продуктивності, але користувач має можливість налаштувати власні.
  • У чатах учасники команд можуть обговорювати нагальні задачі. Серед функціоналу: створення індивідуальних та групових чатів, обмін файлами та зображеннями, можливість надсилати імейли безпосередньо в межах ClickUp.

#4. Notion

🎁 Знижки для команд:
6000 безплатних кредитів для розвитку бізнесу.

Notion з’явився у 2013 році. Як і ClickUp, платформа є однією з найпопулярніших серед стартапів, які мають на меті створити для себе оптимальний робочий простір. Завдяки Notion проєктні менеджери можуть швидко передавати свої знання та досвід колегам.

У 2023 до Notion приєдналося понад 30 млн користувачів, 4 млн клієнтів. Оцінка компанії складає $10 млрд.

Notion — чудовий варіант, якщо вам треба створювати продуктові гайди для команд розробників, вікі-сторінки з інформацією для різних відділів компанії. Сторінки воркспейсу Notion можуть бути перелінковані між собою, що допомагає швидко отримати доступ до них кожному учаснику команди.

Топфункції:

Усі плани Notion (зокрема і безплатний) містять:

  • Можливість створити необмежену кількість сторінок та кастомних блоків (у вигляді таймлайну, дошки або календаря).
  • Обмін посиланнями, включно з коментарями та редагуванням.
  • Понад 50 шаблонів від Notion.
  • Можливість створювати вікі-сторінки.
  • Створення таблиць, списків.
  • Робота з дошкою Kanban.
  • Синхронізовані бази даних з платформами Jira та GitHub.
  • Доступ до Notion API для розробки інтеграцій Notion з іншими платформами.

#5. Slack

🎁 Знижки для команд:
-25% на Slack Pro та Business+.

Slack є найвідомішим додатком для управління проєктами з фокусом на комунікацію між командами. На кінець 2022 року компанія вже мала понад 160 тис. платних клієнтів. У 2023 кількість користувачів Slack сягнула 20 млн, а до 2025 очікується, що ця цифра зросте до 79 млн.

Ветерани Slack ще пам’ятають старий інтерфейс платформи — навіть тоді, у 2014 році, сервіс був user-friendly та доступним у користуванні. 

Команда розробки Slack вдосконалює продукт, зберігаючи всі його переваги та презентуючи нові функції. Наприклад, інтеграцію Google Calendar, відеочати Slack Huddle, можливість приєднатися до декількох робочих просторів одночасно.

Топфункції:

  • Slack Huddle дає можливість учасникам команди проводити відеозустрічі в межах воркспейсу. Доступна функція демонстрації екрана.
  • Додатком приємно користуватися, адже користувач може кастомно налаштувати домашню сторінку, канали, бічну панель інтерфейсу.
  • Можливість запросити до свого робочого простору користувача з іншої організації.
  • Slack має 2400 додатків, які можна інтегрувати, та 750 ботів, що допоможуть налаштувати робочий процес. Наприклад, команди можуть використовувати Slack-бота для щоденних звітів. У кінці кожного дня користувачу приходитиме повідомлення від бота з запитом поділитися списком виконаних задач.
  • Функція тредів надає можливість відписати на певне повідомлення та продовжити комунікацію з колегою лише за тематикою одного меседжа.

#6. Airtable

Airtable — хмарний сервіс для управління проєктами, який ще називають «таблицями на стероїдах» через блискавичну роботу з даними в режимі реального часу. Наразі платформу використовують понад 300 тис. бізнесів по всьому світу, з них — 80% компаній зі списку Fortune 100.

Використовуючи Airtable, проджект-менеджер зможе сфокусуватися саме на великому обсязі даних: задачах, показниках ефективності, таймлайні, дедлайнах. Сервіс пропонує чудові інструменти візуалізації: графіки, звіти, діаграми й таблиці.

Топфункції:

  • Перегляд списком: ідеальний для керування завданнями, відстеження прогресу та створення списків тасків.
  • Перегляд за часовою шкалою: дозволяє Project manager ефективно менеджерити свій таймлайн.
  • Перегляд за дошкою Kanban: команда може взаємодіяти між собою на дошці проєкту онлайн.
  • Перегляд за діаграмою Ґанта: Проєктний менеджер зможе керувати складними проєктами з декількома рівнями складності.
  • Перегляд за календарем: користувачам доступне відстеження ключових дат, наприклад, релізу проєкту.

#7. iMeet Central

iMeet Central (до ребрендингу — Central Desktop) — зручний сервіс для проєктного менеджменту, що має простий інтерфейс та доступний функціонал. Передусім пропонує централізоване, безпечне та захищене паролем робоче середовище. Адміністратор воркспейсу може контролювати доступи інших користувачів.

Платформа буде корисною для тих команд, які працюють з великою кількістю файлів та обсягами даних — текстів, зображень, відео. Користувачі можуть організувати й налаштувати свої воркспейси відповідно до потреб конкретного відділу, проєкту, клієнта. Наразі iMeet Central підтримує тільки англійську мову інтерфейсу.

Топфункції:

  • Файли. Завантажити їх до робочого простору можна з комп’ютера або хмарного сховища. Користувачі можуть ділитися, редагувати й коментувати файли онлайн. За допомогою журналу аудиту проєктний менеджер може відстежити, хто й коли взаємодіяв із документами.
  • Проєкти. Дашборд проєкту можна створити самостійно або за допомогою шаблону. У функціонал входять: створення списків задач, визначення пріоритетності, можливість автоматизувати призначення задач колегам та перенести дедлайни. Завдяки звітам у форматі діаграми Ґанта проджект легко відстежить продуктивність колег.
  • Функції для творчих команд — рекламних, маркетингових агенцій, дизайн- та відеостудій. iMeet Central пропонує працювати з зображеннями, презентаціями, відео та дизайн-макетами онлайн. Підтримуються файли у форматах JPEG, PDF, Word, MPG, AVI, MOV, SWF. Фінальні версії користувач може надіслати менеджеру відділу.
  • Онлайн-зустрічі. Сервіс інтегрується з рішеннями для відеоконференцій iMeet і GlobalMeet, що мають HD-формат відео. Є можливість проводити мітинги з командою онлайн, під час них робити нотатки, спілкуватися в чаті й ділитися документами з 15 людьми. Також доступне проведення відеопрезентацій до 125 учасників.

#8. Teamwork

Teamwork стане гарним рішенням для агенцій, фрилансерів та віддалених команд, які під час реалізації проєкту взаємодіють безпосередньо з клієнтами. 

Платні плани Teamwork пропонують необмежену кількість співавторів проєктів. Тому дуже зручно запросити до воркспейсу замовників, щоби вносити правки онлайн, спілкуватися в командному чаті та виставляти інвойси.

Топфункції:

  •  Таск-менеджмент. Користувачі можуть додавати теги, дедлайни, закріплювати відповідальних виконавців, визначати пріоритетність тасків, створювати підзадачі, коментувати й прикріплювати файли.
  • Тайм-трекер, за допомогою якого проєктний менеджер може відстежувати продуктивність команд.
  • Автоматизація. Teamwork пропонує велику базу шаблонів для роботи. Наприклад, шаблони маркетингового плану, створення вебсайту, онбордингу клієнта, рекламної кампанії, плану публікації в соцмережах та багато інших.

#9. Wrike

Wrike — це багатофункціональна платформа управління проєктами для маркетингових та рекламних агенцій, віддалених і креативних команд. Wrike наводить понад 15 реалізованих кейсів того, як платформа може допомогти оптимізувати командну роботу і заменеджерити воркфлоу.

Серед них: проджект-менеджмент стартапів, фінансових операцій та сервісів, трекінг лідів, планування спринтів, трекінг багів та багато іншого.

Топфункції:

  • Створення кастомізованих воркспейсів для різних департаментів.
  • Можливість створювати необмежену кількість папок, тасків, проєктів та підзадач.
  • Створення форми для реквестів клієнтів та зберігання цих даних в одному місці.
  • Збереження задач, що повторюються, як шаблонів та можливість використати цей шаблон в іншому проєкті.
  • Wrike Work Intelligence — функція від Wrike на основі ШІ. Вона допоможе проєктному менеджеру пріоритизувати найважливіші таски та покращити командну роботу під час реалізації складного проєкту.
  • 20+ шаблонів від Wrike для всіх типів задач та проєктів.

#10. Trello

Легко недооцінити Trello поряд із більш відомими та великими гравцями на ринку — Asana, Monday.com та ClickUp. Однак, попри простий функціонал, Trello є дійсно корисним сервісом проджект-менеджменту, що стане у пригоді як стартапам, так і великим командам.  

Основна перевага Trello — можливість організувати проєкти за дошкою Kanban. Це дозволяє Project manager максимально сфокусувати свою увагу на поточних задачах, статусах і продуктивності команди. 

Наразі Trello має більше ніж 50 млн активних користувачів і понад 1 млн команд. 

Топфункції:

  • Дошки — класичний Kanban, прості та зручні для фіксування задач, їхнього трекінгу, переміщення за статусом від to do до done.
  • Списки, за якими можна структурувати задачі.
  • Картки, на яких можна фіксувати нотатки, додавати співучасників. На них менеджеру буде зручно фіксувати адженду для зустрічі з колегами, клієнтами, партнерами, а команда може разом брейнштормити.

#11. ProofHub

ProofHub — ще одна all-in-one платформа для проджект-менеджменту, яку вже обрали понад 85 тис. компаній по всьому світу. 

Сервіс допоможе PM керувати складними проєктами та командами з 50+ учасників завдяки потужному функціоналу. Від можливості подати проєкт на узгодження й редагування онлайн — до створення white label воркспейсу.

ProofHub — чудове рішення для інтернаціональних команд, адже інтерфейс підтримує багато мов: англійську, німецьку, французьку, італійську та інші.

Топфункції:

  • Обговорення проєкту. Усі коментарі та редагування — в одному місці. Виконавець може додати до обговорення колег та стейкхолдерів.
  • Проходження всіх стадій виконання проєкту онлайн. В межах робочого простору користувач подає задачу на узгодження, взаємодіє з командою над внесенням правок, отримує затвердження від свого менеджера.
  • Можливість робити швидкі нотатки (наприклад, адженду зустрічі) та шерити їх із командою.
  • Project manager отримує сповіщення, якщо задачі за проєктом не були виконані вчасно.
  • Менеджмент проєктів за дошкою Kanban.
  • White label робочий простір. Проєктний менеджер може змінити загальний простір на воркспейс під брендом своєї компанії, додати логотип і фірмові кольори.

#12. Jira

Atlassian зарелізила платформу для управління проєктами Jira у 2002 році. Наразі кількість її клієнтів перевищила 140 тис.

Jira є давнім конкурентом Asana та вирізняється серед інших подібних сервісів тим, що фокусується на продуктових, tech- та IT-командах, з ухилом у менеджмент проєктів з розробки ПЗ чи продукту. 

Jira є чудовим рішенням для взаємодії віддалених команд, бо Atlassian — піонер та гуру методології Agile серед IT-бізнесів, які обирають платформу саме через цей підхід.

Топфункції:

  • Можливість трекати всі стадії проєкту для продуктових і tech-команд: беклог, розробка, тестування, фідбек користувача, правки, реліз.
  • Проєктний менеджер може обрати зручну методологію для управління командами: Scrum (розподіл воркфлоу по спринтах), Kanban (візуалізувати задачі).
  • Якщо ПЗ або продукт знаходиться у розробці, Jira пропонує дашборд для трекінгу багів. Project manager вносить перелік проблем та закріплює їхнє розв’язання за відповідальними колегами. Доступні фільтри: поточні баги, розв’язані, запропоновані певним користувачем, нещодавно переглянуті.
  • Jira також пропонує дашборд для DevOps-інженерів. Доступні функції: створення roadmap проєкту, прив’язка репозиторіїв з кодом, статуси за релізом та деплойментом.

#13. Smartsheet

Smartsheet — хмарна no-code платформа для управління проєктами, що допоможе менеджеру та його команді реалізувати задачі будь-якої складності. Від планування roadmap — до втілення комплексного клієнтського проєкту.

Сервіс обрали для себе 90% компаній зі списку Fortune 100. Серед переваг Smartsheet: автоматизація воркфлоу, захищеність даних користувачів та клієнтів, функціональні дашборди (від дошки Kanban до інтерактивних графіків планування маркетингового бюджету).

Топфункції:

  • Дашборди різного формату: діаграма Ґанта, шаблон таблиці, Kanban, шаблон календаря.
  • Менеджмент команди з можливістю розподілити задачі по кварталах та призначити відповідальних.
  • Створення форм для збирання даних або реквестів від клієнтів та стейкхолдерів. Форми можна кастомізувати під кольори бренду.
  • Автоматизація задач з можливістю встановити тригер та надіслати сповіщення у Slack.
  • Внесення правок у креативи онлайн.
  • Зручний дашборд зі статистикою виконаних задач, з можливістю відстежити продуктивність кожного відділу (маркетингу, фінансів тощо).

#14. Zoho Projects

]Хмарний сервіс для управління проєктами Zoho Projects був створений компанією-розробником ПЗ та інструментів для бізнесу Zoho у 2006 році.

Менеджерам проєктів пропонують розширений воркспейс із доступом до поточних проєктів, дашбордів задач, звітів продуктивності, календаря, а також відстеження витрат.

Команда розробників та дизайнерів Zoho Project зробила інтуїтивний UI-інтерфейс, який виділяє платформу серед конкурентів та створює особливу, персоналізовану атмосферу для роботи.

Топфункції:

  • Візуальні та анімовані графіки Ґанта з можливістю відстежувати критичні завдання (забарвлюються в червоний колір).
  • Доступна автоматизація задач із налаштуванням воркфлоу по стадіях. Наприклад: відкритий таск, на рев’ю, в процесі правок, публікація задачі або її закриття менеджером через неправильне виконання.
  • Кастомізований воркспейс з безліччю додаткових налаштувань. Можливість надіслати імейл, розшерити проєкт на багатьох користувачів, додати певну валюту для інвойсів, створити задачу у форматі чекбокса та ін.
  • Візуальні таймшіти з можливістю відстеження робочих годин та оплати співробітникам за кожну годину.

#15. Brafton

*Подати запит на перегляд цін можна за посиланням.

Функціонал платформи для управління проєктами Brafton розроблений з фокусом на маркетингові кампейни, просунуту аналітику їхніх показників та результатів. А також — на спільну роботу маркетингових команд над контент-задачами.

Наразі Brafton має понад 10 тис. користувачів по всьому світу й допомагає зберегти 1000+ годин операційної діяльності проєктних команд.

Топфункції:

  • Управління контент-маркетинговими кампейнами: встановлення цілей, планування запусків за календарем, онлайн-чат.
  • Доступ до кожного проєкту для стейкхолдерів та клієнтів, можливість надсилати на затвердження та редагувати онлайн.
  • Моніторинг досягнення KPI по кампейнах завдяки інтеграціям Brafton з Google Analytics. Користувач бачить результати у форматі метрик із ключовими показниками ефективності.
  • Швидка навігація та пошук файлів у межах воркспейсу завдяки просунутим фільтрам.

#16. nTask

*Демо-версія доступна за посиланням.

nTask — комплексна платформа для проджект-менеджменту, яку обирають і стартапи, і enterprise-компанії на кшталт Apple та Google.

Проєктні менеджери можуть системно контролювати реалізацію проєктів та роботу команд. В цьому допоможе просунутий функціонал сервісу: від планування проєкту та налаштування сповіщень — до тайм-трекінгу відповідальних за задачі. 

 

Топфункції:

  • Створення необмеженої кількості дощок Kanban під різні проєкти, кастомізуючи воркспейс або використовуючи шаблони від nTask.
  • Відстеження статусів виконання задач онлайн.
  • Вкладення документів під час комунікації команди, онлайн-редагування та налаштування сповіщень про важливі апдейти.
  • Тайм-трекінг роботи співробітників над задачами та відстеження погодинної оплати.
  • Можливість запросити до робочого простору одразу всіх працівників компанії.
  •  Синхронізація встановлених мітингів з календарем, створення нотатки-адженди зустрічі з доступом на всіх учасників.

#17. Function Point

*Демо-версія доступна за посиланням.

Function Point пропонує рішення для оптимізації робочих процесів: CRM, управління фінансами, менеджмент співробітників, звітів, тасків і проєктів. 

Компанія обґрунтовує такий комплексний підхід тим, що проєкт потребує не лише виконання задач, але й подальшої роботи над заявками від лідів, опрацювання фінансових документів, перегляду звітів.

Function Point підійде, якщо ви бажаєте організувати весь робочий флоу в одному місці.

Топфункції:

  • CRM, де знаходиться база лідів, статистика пайплайну продажів та вартості того чи іншого проєкту.
  • Проджект-менеджмент. Проєктний менеджер працює з дашбордом з опціями: загальна статистика проєкту (прибуток та кількість задач — поточних і виконаних), таски за розкладом та закріпленими виконавцями, інвойси, витрати, таймшіти.
  • Менеджмент співробітників. Визначення завантаження колег, кількості задач, закріплених за кожним, графіки-прогнозування на майбутні місяці.
  • Фінанси. Доступні таблиці та графіки витрат, надсилання інвойсів. Чудовий спосіб вести фінансові документи й звіти в одному місці.
  • Звіти по всіх напрямках проєкту — від звітування по окремих задачах до фінансового.

Рекомендуємо прочитати:

img-63974f3a1e205993742370.png

Як проджект-менеджеру визначати ключові метрики проєкту

Читати

#18. ProProfs Project

*Демо-версія доступна за посиланням.

Хмарний сервіс ProProfs Project допоможе менеджерам маркетингових, HR-, креативних, IT-, консалтингових команд ефективно розподілити навантаження та реалізувати проєкт будь-якої складності.

ProProfs Project містить увесь стандартний функціонал — від діаграм Ґанта до пріоритизації задач. Як бонус доступні опції фінансового менеджменту, включно зі створенням інвойсів.

 

Топфункції:

  • Діаграми Ґанта з можливістю розпланувати задачі на місяць, квартал, рік уперед.
  • Класичний Kanban, що прискорює воркфлоу команди.
  • Персональні календарі для кожного користувача.
  • Можливість налаштувати сповіщення про нове повідомлення в чаті або важливий коментар щодо задачі.
  • Можливість створювати інвойси та кастомізувати фінансові документи.
  • Інтерактивні репорти з опцією доступу для всіх стейкхолдерів проєкту.

#19. PSOhub

PSOhub — платформа, за функціоналом схожа на Function Point, однак значно дешевша. Це може бути перевагою для команд, які наразі не готові витрачати значні кошти на підписки.

Проєктні менеджери можуть управляти проєктами з helicopter view, адже крім базових функцій отримають доступ до контролю над фінансами та завантаженістю команди. Все це допоможе реалізувати проєкт якісніше та зекономить час на операційку.

 

Топфункції:

  • All–in-one рішення для управління проєктами, включно з плануванням задач за діаграмою Ґанта, бюджету, налаштуванням сповіщень, трекінгу статусу виконання, переглядом репортів.
  • Планування задач у форматі дощок з опцією пріоритизувати кожну.
  • Можливість створення контрактів, використовуючи шаблони: від fixed-price — до щомісячних для постійних клієнтів.
  • Можливість конвертувати діл у виставлений рахунок та надсилання його клієнту.
  • Отримання інсайтів щодо завантаженості команди та продуктивності кожного учасника. 
  • Вбудований календар з опцією створення мітів та запрошення учасників.

Рекомендуємо прочитати:

img-63f612b593eef905129213.png

Брак керівників проєктів і падіння попиту на Scrum Master: як змінюється проджект-менеджмент

Читати

#20. FunctionFox

*Демо-версія доступна за посиланням.

FunctionFox — не дуже відомий на ринку, але зручний та простий сервіс для управління проєктами. Він стане у пригоді невеликим маркетинговим, креативним командам і стартапам, що бажають зекономити на SaaS-витратах.

У функціонал платформи входять усі опції, які необхідні PM: діаграми Ґанта, таск-менеджмент дашборди, онлайн-чати. Дружній інтерфейс, приємний користувацький досвід зроблять воркфлоу комфортним та продуктивним.

Топфункції:

  • CEO Desktop: дашборд, що допоможе керівникам або засновникам краще та глибше зрозуміти власний бізнес. Функції містять доступ до екранів клієнта, проджект-менеджера та проєкту. Наприклад, на дашборді клієнта керівник може  відстежити таймлайн проєкту, його прогнозовану й актуальну вартість.
  • Форми для отримання замовлень, які можна кастомізувати.
  • Борди, де можна вести внутрішню комунікацію в межах певного проєкту.
  • Звіти у вигляді графіків, діаграм і таблиць щодо продуктивності кожного учасника команди та прогресу проєкту.

#21. Adobe Workfront

*Демо-версія доступна за посиланням.

Adobe Workfront інтегрується з додатками Adobe Creative Cloud і допомагає компаніям зекономити $3+ млн витрат на оптимізацію бізнес-процесів.

Зручний та простий інструмент для маркетингових, IT- та продуктових команд. Adobe Workfront покращить взаємодію команди, допоможе заощадити час, автоматизує воркфлоу та надасть проєктному менеджеру чіткі звіти про продуктивність департаментів.

Топфункції:

  • Створення roadmap проєктів, встановлення дедлайнів та закріплення відповідальних за реалізацію задач.
  • Трекінг рівня project health — дуже корисна функція для PM, яка допоможе менеджеру відстежити, які задачі не виконані вчасно, та перебудувати воркфлоу.
  • Agile-дашборди, що покращують взаємодію команд.
  • Онлайн-взаємодія зі стейкхолдерами під час роботи над проєктом, можливість для клієнтів вносити правки, а для виконавців — одразу реалізовувати зміни.
  • Інтеграція з екосистемою додатків Adobe Creative Cloud, що пришвидшить роботу команд, які використовують Adobe як основного вендора.

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Project Manager»
Бізнес і управління
Веде Павло Харіков
30 квітня 6 червня
Павло Харіков