Порівняння Excel під Windows та Mac для офісного використання: на що звернути увагу | Бізнес-школа LABA (ЛАБА)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

Чим відрізняється Excel на Mac і Windows

Яку операційну систему обрати?

cover-653a405c422de736103510.jpg

Припустимо, вам доведеться працювати в Excel, але можна обрати: Apple з операційною системою macOS або комп'ютер на Windows. Перш ніж ухвалювати рішення, розгляньмо, чим відрізняється Excel на цих операційних системах. Відмінностей десятки, але деякі з них ми описали.

#1. Інтерфейс

Інтерфейси Excel macOS та Windows відрізняються. Пристосуватися — не проблема: користувач може самостійно налаштувати стрічку і додати зручні функції на панель.

Але деякі операції на macOS він точно зробити не зможе:

  • Автоматичне згортання стрічки

    Ви можете згорнути її, але для того, щоб вона з'явилася, вам потрібно закріпити її знову. У Windows можна налаштувати автоматичне розгортання та згортання стрічки при наведенні на панель інструментів.
  • Масштабування документа під час друку

    Якщо перед тим, як надрукувати документ, ви хочете збільшити його та розглянути дрібні деталі, ви не зможете цього зробити.

#2. Опція «Швидкий аналіз»

Якщо вам знадобиться швидкий аналіз будь-яких даних, значок з табличкою та блискавкою в macOS ви не побачите. Але не хвилюйтеся — ці функції можна знайти на панелі інструментів.

#3. Команда «Пошук і заміна»

Це дуже зручна функція. Особливо корисна, коли доводиться працювати з великими масивами даних.

Допустимо, у вас є звіт, в якому якийсь вміст повторюється сотні разів і вам потрібно його замінити. У macOS це можливо. Але якщо потрібно вибрати параметри форматування клітинок (жирний шрифт, заливка червоним кольором тощо), зробити це не вдасться. Доведеться шукати інші шляхи розв’язання проблеми.

#4. Зведені таблиці та діаграми

Цей інструмент використовується практично в кожній компанії під час побудови звітів. Він швидко групує дані, його легко оновити, можна налаштувати для користувача стилі відображення. Але macOS має обмежений функціонал:

  • При побудові зведених діаграм немає можливості налаштувати відображення полів із фільтрами на самій діаграмі. Доведеться повертатися до зведеної таблиці та змінювати фільтри безпосередньо в ній, після чого діаграма перебудується.
  • У macOS немає можливості додати таблицю в модель даних (інструмент, що дозволяє структурувати та об'єднувати дані за ключовою ознакою). Доведеться шукати інший спосіб зв'язування даних, наприклад, писати додаткові формули та створювати таблиці.

Рекомендуємо прочитати:

img-642fe45e089e9375027565.jpg

«Тепер я не плюсую все власноруч. За мене це робить Excel»

Читати

#5. Запис макросів

Цей інструмент зменшує час обробки даних у десятки разів. Але можливості Visual Basic for Application (мова, яка використовується при написанні програмних кодів у MS Office) у MacOS — обмежені.

Запис макросу є найбільш популярною функцією серед звичайних користувачів у цьому розділі. Часто нам доводиться повторювати дії у роботі з Excel. За допомогою цієї функції їх можна записати, і наступного разу, після запуску коду, Excel все зробить сам.

Ось тільки в MacOS ви не зможете записати макрос, використовуючи відносні посилання. Якщо не знаєте, що це, приклад нижче все пояснить.

Переходимо на вкладку «Розробник» («Developer», за замовчуванням не відображається, але в налаштуваннях Excel її можна відобразити), знаходимо функцію «Запис макросу» («Record Macro»), називаємо його і запускаємо.

Допустимо, ми внесли в клітинки вміст 1, 2, 3, 4 по діагоналі.

Потім, видаляємо дані з аркуша і запускаємо наш макрос, роблячи при цьому активною клітинку, наприклад, A8.

Результат:

Як видно зі скриншота, вміст 2, 3, 4 не перемістився нижче відносно клітинки з вмістом 1. Це суттєво обмежує під час роботи із записом макросів.

При виконанні аналогічної функції з увімкненим параметром «Відносні посилання»(«Relative References») в Excel для Windows ми отримуємо наступний результат: вміст 2, 3 та 4 переміщується вниз відносно вмісту 1.

Замість висновку

Якщо ви обробляєте великі масиви даних, пишете макроси, зводите інформацію з різних джерел і працюєте в Power Query та Power Pivot, варто задуматися. Excel для macOS не дозволить виконувати ці завдання повною мірою. Але Microsoft виправляє недопрацювання, а за посиланням ви можете моніторити оновлення для macOS.

Порівняння проводилося за допомогою MS Office таких версій:

Windows: 14.12.21, версія 2111 (14701.20248) 

MacOS: 14.12.21, версія 16.56 (21121100)

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Excel для бізнесу»
Програми
Веде Олексій Вощак
16 квітня 14 травня
Олексій Вощак