16 безплатних ресурсів де шукати тренди та статистику про свій ринок | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

Де шукати тренди та статистику про свій ринок: 16 безплатних ресурсів

Куди «підглядають» у Walmart, Amazon, Apple, Coca-Cola — і ви також можете.

cover-16tools-6304d26ab19ad658264156.jpg

А що як unit-економіка не зійдеться? Що як ЦА продукту занадто вузька? Як зрозуміти, що інфлюенс-маркетинг не дає потрібного результату у вашій сфері? Маркетингові дослідження, пошук статистики та трендів — те, з чого треба розпочинати перевірку гіпотез. Саме тому Unilever, Coca-Cola та PepsiCo щороку спрямовують на рисерч декілька сотень мільйонів доларів.

Ми зібрали ресурси з готовою статистикою для аналізу ринків та трендів, якими користуються компанії зі списку Fortune 1000. У добірці — посилання на консалтингові та аналітичні організації, дослідницькі платформи та міжнародні бізнес-видання.

Консалтингові компанії

#1. McKinsey

McKinsey & Company — американська консалтингова компанія. Спеціалізується на розв'язанні задач, пов'язаних із стратегічним управлінням. Як консультант співпрацює з найбільшими корпораціями та бізнесами зі списку Fortune 1000 (Walmart, Amazon, Apple, Coca-Cola), держустановами (наприклад, Міністерство енергетики США) та іншими некомерційними організаціями (Фонд Білла та Мелінди Гейтс).

У блозі McKinsey — кейси компаній з усього світу, історії успіху, тренди з різних індустрій та дослідження ринків.

Що почитати:

#2. Deloitte

Deloitte — британська міжнародна мережа організацій, що спеціалізуються на послугах з консалтингу та аудиту. Входить до «великої четвірки» консалтингових компаній і є найбільшою за кількістю співробітників: у Deloitte працюють понад 312 тис. фахівців.

Deloitte надає послуги у 150 країнах. Серед клієнтів — Microsoft, GM, Procter & Gamble, Boeing. У блозі компанії розміщують статті про тренди, інновації, маркетинг, продаж та бізнес-стратегії.

Що почитати:

Рекомендуємо прочитати:

img-markwarua-627ce31513ebb916093300.jpg

Маркетингові війни: як посунути лідера ринку

Читати

Аналітичні компанії

Дослідження поведінки споживачів в інтернеті та звіти про стан ринків.

#3. Global Web Index

GWI — британська компанія, яка спеціалізується на проведенні маркетингових досліджень для великих світових брендів та медіаорганізацій у 44 країнах. У списку клієнтів GWI — Google, Twitter, Microsoft, Ogilvy, Snapchat, Spotify, LinkedIn.

У блозі компанії публікують дослідження про глобальні тренди та матеріали про те, як змінюється поведінка інтернет-користувачів: які соцмережі люди використовують найчастіше, які формати контенту в топі, як трансформуються купівельні звички. Для аналізу GWI використовує дані більш ніж із 48 країн.

Що почитати:

#4. Nielsen

Nielsen — американська компанія, яка збирає дані та аналітику для вивчення ринків в індустрії товарів повсякденного попиту. Ці відомості допомагають ритейлерам зрозуміти, що люди купують, дивляться та слухають. Наприклад, на основі інформації аудиту Nielsen можна дізнатися обсяг продажу дієтичної Coca-Cola, порівнюючи з Pepsi, або Pampers відносно Huggies.

Nielsen проводить аудит у 106 країнах світу. Постійні клієнти компанії Coca-Cola, Nestlé, Procter & Gamble, Unilever, Walmart, Walt Disney Company. У блозі Nielsen публікуються дослідження в сфері FMCG, ритейла та споживчої поведінки. Інформація буде особливо корисною фахівцям та компаніям, які працюють на ринок США.

Що почитати:

#5. CB Insights 

Американська компанія спеціалізується на аналізі даних у сфері стартапів, патентів і технологій. До клієнтів CB Insights належать Cisco, Salesforce, Gartner, The New York Times.

У блозі компанії — статті про технології у різних індустріях.

Що почитати:

Контент-маркетинг

Інсайти та статистика, пов'язані з соцмережами, email-маркетингом та інтернет-трендами.

#6. HubSpot

Американським сервісом автоматизації маркетингу та відділу продажу користуються понад 143 тис. клієнтів із 120+ країн, у тому числі компанії Laba, Meta, Walmart, Trello, WWF.

Блог HubSpot — енциклопедія з маркетингу: тут публікують ключову статистику, пов'язану з попитом на продукти та використанням соцмереж, а також статті про SEO, email-маркетинг та автоматизацію маркетингових завдань.

Рекомендуємо прочитати:

img-20channels-6290a9d14e43d464279626.jpg

20 маркетингових каналів для залучення клієнтів

Читати

Що почитати:

#7. MailChimp

Якщо ви хоч раз стикалися з email-розсилкою, тоді чули про сервіс американського розробника MailChimp. Це приклад IT-продукту, що стрімко завоював ринок і досі залишається лідером: за даними за 2022 рік, MailChimp займає 72,68% ринку email-маркетингу. Платформа «виросла» від 100 тис. користувачів до 1 млн всього за рік. Серед її клієнтів — Vimeo, TED Conferences, PayPal.

У блозі компанії шукайте все про email- та digital-маркетинг, а також історію брендів та тренди галузі.

Що почитати:

Маркетинг-агентства і розробники сервісів digital-маркетингу

#9. Ahrefs Blog

Ahrefs — українська платформа для просування бізнесу в пошукових системах. Дозволяє провести SEO-аналіз конкурентів, вивчити позиції сайтів за ключовими словами, зібрати семантичне ядро та ключові слова. Ahrefs заробляє мільйони і конкурує з Google: за оцінками Owler, сервіс приносить прибуток на суму $4,4 млн на рік, а пошуковий робот Ahrefs вже посідає друге місце за активністю після Google.

У блозі компанії шукайте статті про SEO, маркетинг і популярний контент. До речі, блог приносить Ahrefs 40–60% всього трафіку, залежно від країни.

Що почитати:

Рекомендуємо прочитати:

img-newclient-62b0828a0bc0d795590493.jpg

Хакерські атаки, вкрадені дані та фейкові користувачі: як Airbnb, Dropbox і Tinder отримали перших клієнтів

Читати

#10. SalesForce

SalesForce — американська компанія-розробник CRM-системи. Допомагає автоматизувати та оптимізувати ведення бізнесу, підвищити продаж та рівень обслуговування клієнтів. Сервіс використовують у Google та Amazon.

У блозі компанії публікуються звіти та дослідження про споживачів, ринки, рекламу.

Що почитати:

#11. Think with Google

На сайті, присвяченому digital-маркетингу, з інсайтами, трендами та аналітикою від Google, ви знайдете матеріали про фінанси, ефективні рекламні формати, digital-трансформацію від лідерів індустрії. Статті доступні англійською та російською мовами.

Що почитати:

Лідери зі збору статистики

#12. Statista

Statista — німецька бізнес-платформа, лідер зі збору статистики про соцмережі, ринки та споживачів з різних джерел. На сайті доступні огляди ринків, дослідження, звіти та інфографіки.

За даними Statista, платформа містить понад 1 млн даних на 80 тис. тем із понад 22,5 тис. джерел та 170 різних сфер, а також приносить близько €60 млн доходу. Постійні клієнти компанії — Adobe, Google, Microsoft, Procter & Gamble.

Що почитати:

#13. Google Dataset Search

Пошуковик наборів даних, в індексі якого доступно 25 млн записів, стане в пригоді для пошуку інформації та перевірки гіпотез. Список тем великий: від популяції котів у Нідерландах — до, наприклад, статистики зростання ВВП України.

Dataset Search має мобільну версію та фільтри за типами інформації: таблиці, зображення, текст.

Що почитати:

Бізнес-видання

Новини про бізнес, технології та інновації.

#14. TechCrunch

TechCrunch — американське онлайн-видання про стартапи, інновації та сайти. Статті на цьому ресурсі читають близько 20 млн користувачів на місяць.

Що почитати:

#15. Business Insider

Business Insider — американський новинний сайт про бізнес та технології. На нього посилаються The New York Times та National Public Radio. За даними порталу, Business Insider відвідують 221 млн осіб на місяць.

Журнал Time включив сайт до списку 25 найкращих блогів про фінансові коментарі (Best 25 Financial Blogs). Business Insider публікує статті про технології, фінанси, бізнес-стратегію, ритейл і рекламу. На безплатній основі є 5 матеріалів на місяць.

Що почитати:

#16. Harvard Business Review

Harvard Business Review (HBR) — американський журнал, присвячений управлінню бізнесом. Видається з 1922 року Гарвардською школою бізнесу. Автори статей — провідні консультанти з тайм-менеджменту, лідерства, керівники відомих компаній, науковці, психологи та коучі.

Безплатно в Harvard Business Review доступно 6 статей на місяць. За передплату на журнал щорічно платять близько 340 тис. користувачів, а сайт щомісяця відвідують 8,5–10 млн осіб. За весь час у HBR:

  • Зміцнили репутацію Гарвардської школи бізнесу. HBR — це не просто бізнес-журнал, а й реклама Гарварда. Окрім статей запрошених експертів та корпорацій, університет публікує матеріали своїх професорів.
  • Отримали більше виторгу, ніж Forbes — мільйони доларів навіть під час пандемії. У 2020 році Harvard Business Publishing заробив $262 млн.

Що почитати:

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Стратегічний маркетинг»
Маркетинг і PR
Веде Тетяна Лукинюк
23 квітня 4 червня
Тетяна Лукинюк