12 речей, якими можна зайнятися на роботі, якщо стало нудно | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

12 речей, якими можна зайнятися на роботі, якщо стало нудно

To-do list для офісних меланхоліків.

cover-bored-6336f1f17396e344870911.jpg

У кожного хоч раз перед очима виникала безрадісна картина подорожі до офісу та страху того, що робити там, власне, нічого.

Згідно з Forbes, 43–53% співробітників відчувають нудьгу на робочому місці. Ви можете опинитися серед них, тому що переросли свою посаду, втратили інтерес до завдань або не бачите сенсу в тому, чим займаєтесь. Anyway, ось універсальний to-do list, який допоможе переключитися і позбутися журби в офісі.

Організаційні лайфхаки

#1. Оновіть своє резюме і LinkedIn

Однією з причин вашого неробства може бути внутрішнє невдоволення завданнями. Вони дуже прості і вам достатньо двох годин на день, щоб їх виконати? Ось так і виникають небажані вікна, які навіюють нудьгу.

Все це вказує на те, що настав час оновити резюме і профіль в LinkedIn. Цілком ймовірно, що у вашому CV вказані навички Junior-фахівця, а ви вже доросли до рівня Middle.

Попросіть колег залишити рекомендацію про співпрацю з вами у LinkedIn-профілі. Проведіть ревізію своїх скілів та відкиньте все непотрібне. У цьому процесі важливо не шкодувати за старими навичками новачка. Приберіть їх із резюме та замініть на більш просунуті посадові обов'язки.

Якщо причина нудьги саме у вашій надкваліфікації, а отримати підвищення в компанії не вийде, просто починайте розсилати оновлене резюме роботодавцям із привабливими вакансіями.

А якщо ви поки що не готові до зміни роботи — просто розмістіть CV на job-порталах. Щоб не виникло проблем на поточному місці, приховайте особисті дані у налаштуваннях видимості резюме. Ви ніколи не знаєте, звідки прийде наступний шанс.

#2. Правильно розподіляйте завдання

Згідно зі статистикою, люди виконують більшу частину роботи у першій половині дня. Як правило, до обіду голова світла, але коли час перевалює за полудень, приходить втома, сонливість і зосередитися практично неможливо.

Для ефективного робочого процесу спробуйте відстежувати свою продуктивність та навантаження за допомогою зручних інструментів. Ви можете дізнатися, на який час приходиться пік продуктивності. Потім розвантажте себе, залиште частину найенерговитратніших завдань на період до обіду, а дрібні — розподіліть протягом усього робочого дня.

Таким чином, весь день буде розпланований, згідно з вашими можливостями — і нудьгувати, швидше за все, не вийде.

Ці 4 інструменти допоможуть вам відстежувати свою продуктивність:

  • DeskTime — автоматичний трекер ефективності, який працює у фоновому режимі та не відволікатиме вас від завдань. Відстежувати своє навантаження ви зможете на панелі керування — тут відображається, скільки годин ви працювали на день або на місяць.

    Доступні як відстеження часу роботи над проєктом, так і можливість дізнатися, чи достатньо у вас годин відпочинку в неробочий час. Крім того, DeskTime відправляє користувачеві регулярні нагадування про перерви. Наприклад, щоб випити склянку води або зробити зарядку.
  • Toggl Track — простий і зручний тайм-трекер. Ви можете встановити розширення для свого браузера, і воно відстежуватиме тривалість вашого робочого процесу через Asana, Trello, Todoist та інші платформи. У додатку користувач сам встановлює свої завдання — наприклад, «веброзробка», «щомісячний контент-план», «зустрічі» — і він трекає загальну кількість часу, приділену цим справам.

    Крім того, у Toggl Track є корисна функція — «виявлення бездіяльності». Програма нагадує вам, що ви не використовуєте комп'ютер, і пропонує внести зміни в тимчасову шкалу.
  • Indy — інструмент, який допомагає організовувати повсякденні завдання для проєктів та відстежувати час на їх виконання. Окрім цього, тут є календар, можливість вести чат та передавати файли. Також у Indy зручно підписувати та надсилати контракти, а повідомлення не дозволять пропустити дедлайн відправлення інвойсу.
  • Marinara Timer — дуже простий, але ефективний інструмент. По суті, це таймер, який відображається у вебінтерфейсі.

    Ви можете вибрати один із трьох таймерів. Перший — Pomodoro — дає можливість встановити стандартні періоди часу виконання завдання. Їх тривалість — 25 хвилин. Після кожного циклу йде 5-хвилинна перерва. Після четвертого 25-хвилинного періоду завантаження — відпочинок 15 хвилин.

    Також є таймер користувача. Тут ви можете самі встановлювати потрібний час для виконання завдання. А третій таймер просто послужить нагадуванням, що до певної години таск має бути виконаний.

Рекомендуємо прочитати:

img-sleepenough-62e28673ddc76021548444.jpg

Як бути, якщо на життя залишається лише 2 години між роботою та сном

Читати

#3. Перевірте пошту та очистіть її від непотрібних листів

Почніть зі своєї робочої поштової скриньки, а потім перейдіть до особистої. Ви здивуєтеся, скільки спаму та невідповідних листів знайдете.

Ось декілька порад, як правильно очистити пошту:

  • Перевірте спам та відсортуйте листи. Деякі можуть бути не спамом, а повідомленнями від клієнтів, що потрапили туди випадково. Їх потрібно перенести в основну пошту, а сміття позбутися.
  • Перевірте свої підписки на розсилки. Якщо у вас 100 невідкритих повідомлень від платформи типу Medium Digest, відпишіться від розсилки. Без сумніву, ви підписувалися, щоб читати цікаві матеріали, але насправді на це немає часу. Листи просто захаращують поштову скриньку. Ви зможете знову підписатися, коли справді будете готові.
  • Перевірте, чи не надходили вам запрошення на онлайн-мітинги.
  • Вивчіть важливі листи від клієнтів та членів команди. Можливо, знайдуться невідповідні або забуті повідомлення, у яких до вас зверталися щодо важливих робочих питань. Позначте такі листи зірочками, щоб не забути.
  • Щоб очистити свій імейл від непотрібних промоакцій, відфільтруйте вибрані листи і видаліть їх.

Повірте, чищення пошти принесе вам приємне задоволення і ви візьметеся за робочі завдання з новими силами.

#4. Організуйте свою роботу за комп'ютером

Ймовірно, у вас є тека «Звалище», куди відправляються всі документи з дивними назвами на кшталт «Інвойс для клієнта» та «Скриншот звіту за вересень». Такі файли не хочеться переглядати, але й кидати у кошик не можна. Якщо вам нема чим зайнятися на роботі, упорядкуйте ці документи.

Ще декілька простих порад:

  • Очистіть робочий стіл від непотрібних документів, зображень та ярликів.
  • Якщо у вас Mac, приберіть із нижньої панелі непотрібні програми.
  • Проведіть ревізію робочої папки — тут варто все структурувати. Назви проєктів повинні відповідати дійсності, а документи мати короткі і зрозумілі робочі імена.
  • Перевірте місце на жорсткому диску. Якщо він близький до перевантаження, виділіть декілька годин на загальне очищення комп'ютера від мотлоху.
  • Вивчіть закладки у своєму браузері та структуруйте їх за підпапками, окремими для кожного проєкту.
  • Фінальний етап: перевірте та очистіть кошик.

У підсумку ви найімовірніше відчуєте, що очистився не тільки ваш комп'ютер, а голова. Адже нерідко саме через хаос у робочих файлах ми відчуваємо стрес щодня, коли вмикаємо ПК.

Розвивайте лідерство

#5. Запросіть керівника на каву

У когось подібна зустріч може спричинити напад паніки, але це не так страшно, як здається на перший погляд. Ваш керівник — та сама людина, від якої можна отримати заряд мотивації. Можливо, він пробудить у вас бажання вкладати в саморозвиток і роботу вдвічі більше.

Але пам'ятайте, що це не Q&A-сесія, а просто неформальна зустріч.

#6. Запропонуйте колегам створити книжковий клуб

Ще однією з причин меланхолії на роботі може бути роз'єднана команда — коли вам не вистачає спілкування, кожен просто виконує свою роботу і о 18:00 поспішає додому. Така атмосфера гнітить.

Потоваришуйте з колегами — і працювати буде веселіше. Як варіант — створіть книжковий бізнес-клуб. Безліч світових підприємців написали книги, або хтось написав про них:

Білл Гейтс: «Бізнес зі швидкістю думки»

Сук Лі і Боб Сун: «Ніколи не здавайся! Бізнес-мотиватор від Джека Ма»

Джина Сміт і Стів Возняк: «iWoz. Від комп'ютерного ґіка до культу»

Річард Бренсон: «Втрачаючи невинність: Як я побудував бізнес, роблячи все по-своєму і отримуючи задоволення від життя»

«Джеремі Міллер: Правила інвестування Воррена Баффетта

Бронюйте переговорну раз на місяць та збирайтеся з командою за інтелектуальним обговоренням.

#7. Стати ментором для нового співробітника

Можливо, в офісі сидите без діла не лише ви, а й ваш молодший колега. Допоможіть йому влитися у робочий процес.

5 кроків, щоб стати хорошим ментором:

  • Перед початком навчання познайомтеся з новачком ближче. Дізнайтеся про його експертизу, рівень навичок. Які професійні цілі він ставить для себе найближчим часом?
  • Виберіть формат менторської програми, якщо вона затверджена у вашій компанії. Зазвичай програма включає онбординг, набір курсів для навчання тієї чи іншої спеціалізації та короткі тестові завдання, які вам потрібно буде перевіряти.
  • Визначте дедлайни навчання та регулярність зустрічей для контролю прогресу співробітника.
  • Якщо ви хочете, щоб ваш підопічний став незалежним та продуктивним співробітником, дозвольте йому самому ухвалювати рішення.
  • Залишайтеся об'єктивним, але зберігайте професійний підхід упродовж усього періоду навчання.
  • Визнайте власні помилки, надавайте фідбек та щиро радійте досягненням співробітника.

Інвестувати свій час у навчання нового колеги — завжди корисно. Так ви самі також розвиваєтеся — і це чудовий спосіб вигнати меланхолію.

Інвестуйте час у саморозвиток

#8. Слухайте бізнес-подкасти

Щоб надихнутися, послухайте бізнес-подкасти, в яких засновники діляться життєвими та професійними історіями, розповідають про складнощі, успіхи:

  • Big Audacious Idea. Подкаст від Evergreen Podcasts для тих, хто виходить за межі звичного мислення та сприйняття. Лідери та інфлуенсери розкажуть про те, що таке підприємництво за своєю суттю і чому потрібно бути чесним із самим собою. Загальна тривалість епізодів — 25-30 хвилин. Подкаст поки що не оновлюється, але є цікаві попередні випуски.
  • Work in Progress. Усіх спікерів цього подкасту поєднує одна спільна пристрасть — робота. Тут ви дізнаєтесь про ідентичність роботи як такої. Почуєте історії про амбіції, невпевненість у своїх силах, про плани, які ми будуємо, та невдачі, що трапляються з кожним із нас.
  • The Rework Podcast. Засновники компаній та стартапів діляться історіями про те, що спонукало їх створити свій бізнес і з якими викликами довелося зіткнутися.

Рекомендуємо прочитати:

img-englishpodcast-628cd52019140769029214.jpg

Boost your English: 15 подкастів для вивчення мови

Читати

#9. Почніть вивчати нову мову

Hola! Нам здається, ви трохи занудьгували. Найкращим струсом і водночас приємним заняттям буде вивчення нової мови. У багатьох компаніях знання англійської на рівні від C1 буде великою перевагою. Але не варто обмежуватися англійською. Ці програми допоможуть вам підняти завісу над таємничим світом іноземних мов:

  • Mondly навчить вас будь-якої мови: японської, корейської, французької чи івриту. Навчання відбувається швидко, є можливість проходити безкоштовні уроки. Незабаром ви зможете легко запам'ятовувати основні слова, будувати речення і працювати над вимовою.

    Доступно: веб, iOS та Android
  • Mango пропонує навчання 70 мов світу. Ви зможете освоювати нове, не збиваючи звичний графік, додаток дає можливість вчитися у власному темпі. Наприклад, можна призупинити урок і повернутися до нього пізніше.

    Доступно: веб, iOS та Android
  • Memrise дозволить вам почути, як звучить мова із вуст native-спікерів. Ви зможете переглядати ці відео у зручний час. Додаток пропонує різні методи запам'ятовування матеріалу та надає студенту звіт про слова, які він вже успішно вивчив.

    Доступно: веб, iOS та Android
  • Duolingo перетворить навчання нової мови на захопливу гру. За прогрес ви отримаєте нагороди, а супроводжуватиме вас чарівний маскот Duolingo — зелена сова на ім'я Дуо.

    Доступно: веб, iOS та Android

#10. Зробіть добірку найкращих інструментів для роботи у своїй сфері

Чи відчуваєте, що рутинні завдання забирають занадто багато часу? Щоденні процеси, такі як комунікація з командою, відстеження прогресу за проєктами, підпис контрактів та надсилання інвойсів — можна автоматизувати.

Якщо у вас утворилося вікно, зробіть вибір кращих інструментів, які можна застосувати у вашій сфері або відділі. Це буде корисно не лише для вас, а й для команди:

Шукайте добірки на сайтах Proofhub, HubSpot, Neil Patel та ін.

Обговоріть добірку з командою та спробуйте запітчити один із вибраних інструментів керівнику відділу.

Не забувайте про особисте

#11. Складіть особистий план на місяць

Іноді ми відчуваємо себе демотивованими через велику кількість робочих завдань. Нам здається, що часу на себе немає. У підсумку не виходить ні працювати, ні планувати щось особисте.

Постарайтеся перетворити втомливу прокрастинацію на особистий куточок, де можна зайнятися чимось приємним і корисним для себе. Наприклад, скласти список планів на найближчий місяць чи рік.

#12. Оновіть плейлист для комфортної роботи

Музика сприяє створенню особистої атмосфери, яка багатьом необхідна на роботі. Хтось віддає перевагу трекам з шумом прибою, хтось працює під хаус, а хтось суперпродуктивний під Black Sabbath.

Ось найуніверсальніша добірка музики:

  • Worakls (треки від французького Бетховена в електронній музиці)
  • alt-J (інді-рок для дуже лампової атмосфери)
  • Hans Zimmer (для любителів працювати під саундтреки)
  • Alan Walker (Where are you now? I am faded — для любителів пронизливих звуків синтезатора та DJ-сетів)
  • Tom Waits (дарк-кабаре та авангардний джаз у дощові дні)
  • David Bowie (атмосфера вічної молодості від «Людини, яка впала на Землю»)
  • Massive Attack (композиції, які пробирають до тремтіння, від піонерів трип-хопу)
  • Max Richter (камерна атмосфера від британського майстра ембієнту для затишної роботи ночами)
  • Moby (усі грані електронного звучання)
  • Nature Sounds (зимовий ліс та занедбане чарівне село для любителів фантастичної музики)

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«People Management»
HR і рекрутинг
Веде Олександра Альхімович
25 липня 19 вересня
Олександра Альхімович