10 додатків для роботи, які найшвидше зростають | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

10 додатків для роботи, які найшвидше зростають

Редактори тексту, менеджери бізнес-поїздок та AI-помічники для HR.

cover-651d12cf34935163024286.jpg

Для налаштування нової техніки Apple вашій команді IT-відділу знадобиться не один день. З MDM-програмами це реально зробити безконтактно за кілька годин. Можна 100 разів сумніватися, чи правильно ви склали листа англійською, — або використовувати Grammarly, який перевірить текст на помилки, та ще й підвищить читабельність.

Ми підготували для вас добірку додатків, які, згідно з дослідженням технологічної компанії Okta (США), мають найвищу динаміку зростання. В огляді зібрали топові рішення для маркетингу, HR, IT, дизайну, управління фінансами та безпеки.

#1. Kandji 

Зростання клієнтів за останній рік: +172%

 
Інтерфейс Kandji

Kandji — MDM-платформа, яка поєднує функції безпеки та управління технікою Apple. Інформація про всі пристрої вашої компанії, їх статус, місцезнаходження, активність, встановлені програми та додатки буде зібрана в одній системі.

Ключові функції:

  • Kandji разом з Apple Business Manager автоматизує налаштування девайсів. Це дозволяє працівникам почати використовувати їх одразу після розпакування, без необхідності звертатися до IT-відділу.
  • У Kandji доступне автоматичне оновлення додатків з бібліотеки Auto Apps. Ви також можете синхронізувати їх із App Store за допомогою Apple Business Manager, завантажувати та налаштовувати власні програми, а також блокувати небажане програмне забезпечення.
  • Платформа пропонує 200+ інтеграцій з іншими системами та інструментами (MDM, CMS, ITSM, IAM), що дозволяє об'єднати дані та процеси у рамках єдиної екосистеми.
  • Kandji автоматично фіксує та усуває проблеми безпеки, навіть коли пристрої не підключені до мережі.

Тарифи

Ціни визначаються індивідуально та залежать від типів та кількості пристроїв у компанії.

#2. Grammarly 

Зростання клієнтів за останній рік: +124%

 
Можливості Grammarly

Grammarly — додаток-помічник на базі AI, що допомагає редагувати та коригувати англомовні тексти. Він вміє:

  • виявляти орфографічні, граматичні та пунктуаційні помилки
  • давати рекомендації щодо покращення стилю та тону написання
  • перевіряти тексти на плагіат та підраховувати кількість символів

Використовувати Grammarly можна в будь-якому онлайн-редакторі, браузерних розширеннях (Chrome, Safari, Firefox, Microsoft Edge), десктопних програмах для Windows та Mac, включаючи Microsoft Office, а також у мобільних додатках для iOS та Android. Інструмент допоможе виявити помилки в дописах для соцмереж, імейлах, месенджерах, текстових документах, презентаціях.

Після реєстрації програма пропонує провести віртуальну екскурсію, вибрати тип майбутніх текстів, щоб познайомити користувача з функціями.

Тарифи

  • Basic Plan: безплатно (базові рекомендації з граматики, пунктуації та орфографії).
  • Premium Plan: $12 за користувача на місяць (переписування речень повністю, підбір слів, рекомендації щодо стилю та читабельності, перевірка на плагіат, пошук конкретних помилок тощо).
  • Business Plan: $15 за користувача на місяць (мінімум 3 учасники, преміум-функції + централізоване виставлення рахунків, посібник зі стилю, пріоритетна підтримка).

#3. Bob 

Зростання клієнтів за останній рік: +124%

 
Рішення для HR на платформі Bob

Bob — HR-інструмент, який автоматизує кадрові процеси та дає все необхідне для ефективної роботи.

Навіщо вам потрібний Bob?

  • Він допомагає керувати командою, планувати посади, вміє створювати звіти та зберігає всю кадрову документацію в одному місці.
  • Нові працівники отримують позитивний досвід адаптації, знайомлячись із колегами та культурою компанії.
  • Bob допомагає стежити за продуктивністю штатних та віддалених працівників. У програму також можна додати цілі та плани зростання.
  • Вся інформація про ЗП, бонуси та розподіл бюджету зберігається на одній платформі. Тут можна вести облік робочого дня працівників, затверджувати відпустки, лікарняні, складати графіки роботи.
  • Опитувальники, анкети та інструмент Your Voice дозволяють працівників як відкрито, так і анонімно повідомляти про проблеми на робочому місці.

Тарифи 

Компанія пропонує індивідуальні ціни, залежно від розміру бізнесу.

#4. Notion 

Зростання клієнтів за останній рік: +124% 

Notion — простір, який дозволяє робити нотатки, керувати завданнями та проєктами в одному інтерфейсі. Сервіс зручно використовувати для спільної роботи та обміну інформацією між командами.

Роботу значно полегшують шаблони для маркетологів, HR, розробників, менеджерів, фінансистів, консультантів. Усього доступно 5000+ варіантів, серед яких:

  • Дорожня карта продукту
  • Вимоги до продукту
  • Календар контенту
  • Портфоліо дизайнерів
  • Профілі користувачів
  • Опис вакансії
  • Зведення продажу

Нещодавно команда Notion запустила надбудову із ChatGPT. З її допомогою можна складати резюме, шукати інформацію, проводити брейншторми, створювати чернетки та нотатки до робочих проєктів.

Тарифи

  • Basic Plan: безплатно (простір для спільної роботи, інтеграція зі Slack, GitHub та ін., базова аналітика, історія сторінок за 7 днів, до 10 гостей).
  • Plus Plan: $8 за користувача на місяць (необмежена кількість блоків, безлімітне завантаження файлів, історія сторінок за 30 днів, до 100 гостей).
  • Business Plan: $15 за користувача на місяць (приватні робочі простори, масовий експорт PDF, єдиний вхід SAML, розширена аналітика, історія сторінок за 90 днів, до 250 гостей).
  • Notion AI: + $10 за користувача на місяць (надбудова з ChatGPT).

#5. Prisma Access

Зростання клієнтів за останній рік: +109%

Prisma Access має на меті забезпечити безпечне підключення до інтернету, хмари, програм та data-центру для всіх працівників, незалежно від того, де вони перебувають. Додаток має великий потенціал через зростання популярності віддаленої та гібридної роботи.

Програма пропонує:

  • DNS-безпеку
  • Просунутий WildFire
  • Запобігання кіберзагрозам, у тому числі фішингових
  • Розширену фільтрацію URL-адрес
  • Запобігання втрати корпоративних даних
  • Безпеку SaaS та IoT

Prisma Access захищає весь трафік та масштабується залежно від кількості користувачів. Якщо у вас сьогодні працює 1 тис. працівників, а завтра — 2 тис., це не буде проблемою. На відміну від інших програм, які працюють лише з портами 80 та 443 та захищають переважно вебтрафік, Prisma Access охоплює всі протоколи та працює з усіма шаблонами трафіку.

Тарифи

Існує три плани ліцензування: Business, Business Premium та Enterprise — ціни надають за запитом. 

#6. Navan 

Зростання клієнтів за останній рік: +100%

 
Управління поїздками та витратами в Navan

Navan (раніше TripActions) — рішення для управління діловими поїздками та витратами.

Ключові функції:

  • бронювання квитків, готельних номерів та Airbnb для працівників
  • керування поїздками для гостей, планування групових поїздок та виїздів команди за межі офісу
  • доступ до глобальної мережі турагентів
  • допомога AI-агента Ava 24/7
  • управління лімітами, витратами та корпоративними картками
  • складання звітів про поїздки

Деталі транзакцій класифікуються та звіряються одним дотиком до віртуальної карти. Великий плюс — запобігання зайвим витратам: якщо працівник захоче витратити гроші не за призначенням, програма заблокує транзакцію.

Тарифи

  • Travel Only Plan: безплатно (бронювання, управління поїздками, акції та бонуси від авіакомпаній та готелів, плани подорожей з налаштуваннями, до 50 активних користувачів на місяць).
  • Travel & Expense Plan: індивідуальні ціни (необмежену кількість корпоративних карток, управління витратами, звітність).

#7. GitLab 

Зростання клієнтів за останній рік: +97%

Якщо ви розробник чи IT-фахівець, ви точно чули про GitLab. Ця платформа допомагає впроваджувати інновації, а також створювати програмне забезпечення швидше та безпечніше.

GitLab надає безліч можливостей для виконання проєктних завдань: створення, тестування, автоматизація, налаштування кодів, спільна робота. Ви зможете легко керувати дозволами, відстежувати прогрес та зберігати свій код у безпеці. Додаток сумісний з усіма хмарними платформами.

GitLab побудована на основі відкритого початкового коду і завдяки активній спільноті постійно розвивається.

Тарифи

  • Basic Plan: безплатно (5 ГБ сховища, передача до 10 ГБ на місяць, 400 кредитів для обчислень за місяць, підключення до 5 користувачів).
  • Premium Plan: $24 за користувача на місяць (володіння кодом, розширені можливості CI/CD, управління підприємством, сховище 50 ГБ, передача до 100 ГБ на місяць, 10 000 кредитів для обчислень на місяць).
  • Ultimate Plan: $99 за користувача на місяць (доступ до повного функціоналу, сховище 250 ГБ, передача до 500 ГБ на місяць, 50 000 кредитів для обчислень на місяць, безплатні гостьові користувачі).

Рекомендуємо прочитати:

preview-64b3d82b16a39069743068.jpg

20+ cервісів для проджект-менеджменту 2023

Читати

#8. Ironclad

Зростання клієнтів за останній рік: +97%

У діловому світі управління контрактами може бути справжньою проблемою, особливо якщо всі вони різного типу та їх багато. Тут і приходить на допомогу Ironclad.

Цю цифрову платформу створено для обробки юридичних, комерційних, фінансових, HR, маркетингових, закупівельних та інших контрактів. Вона оптимізує кожну частину процесу: від упорядкування та редагування умов — до зберігання та електронного підпису документів. У Ironclad також вбудований AI, який автоматично аналізує контракти, зазначає частини, які потребують ретельної перевірки, та пропонує рекомендації, посилаючись на законодавчі норми.

Тарифи

Ironclad пропонує індивідуальні розцінки, які залежать від обраних рішень.

#9. Terraform Cloud

Зростання клієнтів за останній рік: +93%

Terraform Cloud — це сервіс HashiCorp (США). Він пропонує інструменти та функції, які спрощують створення, зміну та управління IT-інфраструктурою у хмарі або локальному середовищі.

Програма дозволяє:

  • описувати інфраструктуру у вигляді коду, використовуючи мову HCL (HashiCorp Configuration Language) для автоматизації процесів розгортання та управління ресурсами: віртуальними машинами, мережами, базами даних
  • організувати та ізолювати конфігурації інфраструктури — зручно, коли у вас є кілька проєктів із різними вимогами
  • запобігати одночасним змінам інфраструктури кількома користувачами, щоб уникнути втрати даних
  • зберігати всі версії конфігурацій, щоб можна було безпечно повернутися до попереднього стану та внести зміни
  • безпечно зберігати паролі та ключі, використовуючи вбудовані системи керування секретами
  • керувати правами доступу та спільно працювати над проєктами
  • інтегрувати інші інструменти HashiCorp: Vault (для керування секретами) та Consul (для мережевої автоматизації)

Terraform Cloud підтримує понад 200 провайдерів хмарних та локальних IT-інфраструктур, включаючи AWS, Microsoft Azure, Google Cloud Platform, Kubernetes, HashiCorp Vault та інші.

Тарифи

Ціни визначаються індивідуально, залежно від набору функцій.

#10. Figma

Зростання клієнтів за останній рік: +81%

Figma — це хмарний інструмент проєктування, онлайн-редактор векторної графіки, який стає все більш популярнішим серед дизайнерів та продакт-менеджерів. З його допомогою можна створювати інтерфейси сайтів і додатків.

Основна перевага — можливості для спільної роботи. Кожен офісний працівник може брати участь у процесі: ділитися дизайнами, прототипами, залишати коментарі та навіть вести аудіорозмови в онлайн-режимі. Простий інтерфейс та бібліотека шаблонів дозволяють швидко створювати дизайни та прототипи. Також спільнота Figma постійно випускає нові плагіни, що розширюють функціональність платформи.

Тарифи

  • Starter: безплатно (3 файли Figma та 3 файли FigJam, необмежену кількість особистих файлів і співавторів, плагіни, віджети та шаблони, мобільний додаток).
  • Professional: $12 за користувача на місяць (необмежену кількість файлів Figma та історій версій, спільну роботу, спільні та особисті проєкти, командні бібліотеки, аудіорозмови).
  • Organization: $45 за користувача на місяць (організаційні бібліотеки, аналітика дизайн-системи, централізоване управління файлами, загальне адміністрування та виставлення рахунків, приватні плагіни, єдиний вхід Single Sign-On).
  • Enterprise: $75 за користувача на місяць (передові системи проєктування, управління гостьовим доступом, встановлення ролей через SCIM, тайм-аут бездіяльності сеансу, навчання та підтримка).

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Advanced Excel»
Програми
Веде Микита Свідло
24 червня 22 липня
Микита Свідло