У кожного клієнта свій особливий характер, але всіх можна об'єднати за типом поведінки. Команда телеграм-каналу «Український бізнесмен» пояснює, які є типи клієнтів та як працювати з кожним із них.
З дозволу авторів публікуємо текст.
#1. Клієнт-друг
Постійний клієнт, який вже став вашим добрим другом. З таким клієнтом не варто поспішати та «впарювати» йому перший ліпший товар, бо він і так його купить.
Ви повинні докладно розповісти про товар, уважно вислухати думку клієнта, поділитися з ним секретами використання товару чи послуги.
#2. Клієнт-новачок
Клієнт-новачок — це людина, яка вперше побачила вас і ваш товар. Тут треба не перестаратися. Не замилюйте йому очі одразу після того, як новачок увійде до приміщення вашого офісу.
Краще проявіть увагу до клієнта та покажіть, що у вашій компанії турбота про нього дуже важлива.
#3. Цілеспрямований клієнт
Людина, яка знає, за чим прийшла і що їй потрібно. Найімовірніше такий тип клієнта сперечатиметься з вами, показуватиме своє знання про все. Зазвичай такі люди дивляться на вас зверхньо і жорстко ведуть діалог.
Такого клієнта потрібно уважно вислухати, зберігати спокій і в розмові про товар наводити лише факти. Тільки за допомогою компетентності вам удасться закріпити з ним дружбу.
#4. Нерішучий клієнт
Несміливий і недовірливий тип клієнта. Людина довго не може вибрати щось потрібне, а якщо й вибрала, не може зважитися на покупку. Зверніть увагу на те, що може заважати такому клієнту при виборі товару і спробуйте це виправити.
Наберіться терпіння, спокою та розповідайте про переваги товару і чому його варто купити зараз, а не потім. Додайте впевненості клієнту своєю розмовою, фактами про товар та закріпіть це відчуття.