Типи клієнтів у продажу та як працювати з кожним з них | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

4 типи клієнтів і як їм продавати

Методи взаємодії з клієнтами.

cover-6576ce3fb69b5432671857.jpg

У кожного клієнта свій особливий характер, але всіх можна об'єднати за типом поведінки. Команда телеграм-каналу «Український бізнесмен» пояснює, які є типи клієнтів та як працювати з кожним із них.

З дозволу авторів публікуємо текст.

#1. Клієнт-друг

Постійний клієнт, який вже став вашим добрим другом. З таким клієнтом не варто поспішати та «впарювати» йому перший ліпший товар, бо він і так його купить.

Ви повинні докладно розповісти про товар, уважно вислухати думку клієнта, поділитися з ним секретами використання товару чи послуги.

#2. Клієнт-новачок

Клієнт-новачок — це людина, яка вперше побачила вас і ваш товар. Тут треба не перестаратися. Не замилюйте йому очі одразу після того, як новачок увійде до приміщення вашого офісу.

Краще проявіть увагу до клієнта та покажіть, що у вашій компанії турбота про нього дуже важлива.

Рекомендуємо прочитати:

img-4method-uk-618cf6395a8da875262410.jpg

4 ефективні методи продажів

Читати

#3. Цілеспрямований клієнт

Людина, яка знає, за чим прийшла і що їй потрібно. Найімовірніше такий тип клієнта сперечатиметься з вами, показуватиме своє знання про все. Зазвичай такі люди дивляться на вас зверхньо і жорстко ведуть діалог.

Такого клієнта потрібно уважно вислухати, зберігати спокій і в розмові про товар наводити лише факти. Тільки за допомогою компетентності вам удасться закріпити з ним дружбу.

#4. Нерішучий клієнт

Несміливий і недовірливий тип клієнта. Людина довго не може вибрати щось потрібне, а якщо й вибрала, не може зважитися на покупку. Зверніть увагу на те, що може заважати такому клієнту при виборі товару і спробуйте це виправити.

Наберіться терпіння, спокою та розповідайте про переваги товару і чому його варто купити зараз, а не потім. Додайте впевненості клієнту своєю розмовою, фактами про товар та закріпіть це відчуття.

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Директор з продажів»
Бізнес і управління
Веде Ілля Рейніш
12 березня 16 квітня
Ілля Рейніш