— досвід у маркетингу 20+ років;
— 10+ років досвіду в категорійному менеджменті;
— за рік провела понад 20 комунікаційних кампаній та збільшила впізнаваність ТМ «Нова Пошта» до 97 % (+ 6 %);
— реалізовувала проєкти CatMan в Procter & Gamble (в складі продукту Gillette), Ferrero Group;
— на позиції категорійного менеджера побудувала нову організаційну структуру та набрала команду професіоналів у Ferrero;
— запустила інноваційну платформу «My Perfect Store» в Ferrero, чим збільшила зростання продажів на 20 %;
— успішно запустила 7 брендів, 18 кампаній;
— здобула Effie в Росії за Venus, 5 нагород в Україні, 2 кампанії (Gillette Global);
— успішно запустила на ринок України бренди Gillette M3Power, Fusion (2 кращих запусків у своєму класі у світі)
Викладач працював у цих компаніях: