
- Керівник групи з переходу Amazon Brexit, що відповідав за партнерство з постачальниками в рекламних, роздрібних і технічних рішеннях
- Бізнес-візіонер із понад 20-річним досвідом роботи в маркетингу для відомих брендів у Європі, APAC та Австралії
- Має десятирічний досвід на різноманітних посадах у Procter & Gamble. Зокрема — як керівник групи розвитку клієнтського бізнесу, де він запустив найбільший глобальний проєкт компанії, який охоплює 1500 FTE та оцінюється вартістю 150 мільйонів доларів США
- Понад 10 років провів у L’Oréal на різних топових управлінських посадах, де розробляв і реалізовував комерційну стратегію та стратегію виходу на ринок, а також розвивав бізнес і бренди L’Oréal у різних країнах
- Має ступінь магістра з економіки міжнародного бізнесу Норвезької школи економіки
Викладач працював у цих компаніях:
