LABA
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Для управлінців

Фільтр

Категорія
Теми
Показано матеріалів: 6 з 82
preview-655cabab9486f042077619.jpg
Найгучніше банкрутство 2023: оцінка WeWork впала з $47 млрд до $44 млн
Чому WeWork так і не став стартапом, який змінить світ.
Читати
preview-65575a69d7a2c287415833.jpg
Що важливіше — досвід та інтелект чи командна робота?
Розбираємо на кейсах Google, Pixar та Johnson & Johnson.
Читати
preview-6543a9eb21b6c988979445.png
3 відомі сімейні бізнеси — і як спадкоємці їх втратили
Чому близько 90% компаній не доживають до третього покоління.
Читати
preview-65366869b50c9791104664.png
5 сходинок від хаосу до інновацій. На якій зупинився ваш бізнес-процес?
Розбираємо процесну зрілість на прикладах разом із гендиректором BlaBlaCar Україна.
Читати
preview-662ab205199af612881934.webp
Ari Halper: «Що робить креативний директор? Виносить сміття»
Як створювати видатні промо та керувати креативниками — поради від людини, що стоїть за кампанією для Burger King.
Читати
preview-662ab22358154665661501.webp
Acclaimed Advertiser Ari Halper: “What Does a Creative Director Do? To quote Roy Grace, ‘We Take Out the Garbage!’”
Tips on how to become an outstanding Creative Director from the man behind the Whopper Detour campaign.
Читати