![Марина Березюк (Волошина)](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/ua/uploads/teacher/main_image/marina-voloshyna-5fd092254e007781848803-min-621371a371baa341651393-min-64c8b19a27f53934386599.png)
— 15 років досвіду управління клієнтським сервісом;
— провела діджиталізацію системи клієнтського сервісу в METRO Cash & Carry;
— керувала напрямами клієнтського сервісу та клієнтського маркетингу в Yves Rocher;
— впровадила CRM-систему й мотиваційну програму для Альфа-Банк Україна;
— розробила і впровадила стандарти обслуговування клієнтів і систему моніторингу якості клієнтського центру для life:).
Викладач працював у цих компаніях:
![Нова пошта](https://laba-site-static.fra1.digitaloceanspaces.com/ua/uploads/company/logo/nova-65b23cb43ad87553754405.png)