Команда Laba — про те, в яких галузях могли б розвиватися ще й які свої курси пройшли в першу чергу | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

Якщо не продюсер курсів, то...

Ким іще могли б працювати члени команди Laba та які би пройшли курси для цього.

cover-6400f4443a077128660740.png

Ми попросили команду Laba пофантазувати: ким вони могли би бути, якби не займалися своєю справою. І які б курси допомогли їм прокачати навички в новому напрямку.

 


Віталік,
Software Project Manager


Моє основне завдання в компанії — доводити ідеї до реалізації. Зібрати вимоги, спланувати, організувати команду та налаштувати роботу, усуваючи перешкоди. Крім того, іноді я виступаю в ролі Product Manager і сам ініціюю новий функціонал чи покращення.

Серед проєктів, які я вів як менеджер, запуск сайту онлайн-школи креативних професій Skvot, перезапуск сайту Laba, розробка проєкту в США ELVTR та інші.

Мені подобається займатися технічним менеджментом, але якщо говорити про зміну сфери, я міг би піти в маркетинг чи Machine Learning. Для цього пройшов би два курси: «Маркетинг-менеджер» і «Machine Learning» у robot_dreams.

Чому маркетинг? Це основа будь-якого бізнесу. Ти можеш робити круті продукти, але якщо не вмієш їх продавати, то приречений на провал. Особливо гостро це питання стоїть зараз, коли всі в онлайні.

Чому Machine Learning? Тому що це майбутнє сьогодні. На курсі розглядається регресійний аналіз — моделювання/прогнозування, яке показує, чи є вплив одних змінних на інші і наскільки він великий. Сфера застосування — величезна, сьогодні практично вся аналітика та прогнозування будується на Machine Learning, і чим більше даних ми збираємо, тим краще навчаються алгоритми.

 


Настя,
senior-продюсер


Я займаюся запуском та покращенням курсів, а також відповідаю за фінансові показники своїх проєктів. Крім цього, тісно спілкуюся з відділами маркетингу, продажу та клієнтського сервісу.

Якби я змінювала сферу, спробувала б себе в HR, а саме — зайнялася б брендом роботодавця компанії. Це дуже потрібний напрямок для бізнесу, адже боротьба за таланти зараз лише посилюється.

Бренд роботодавця — не просто про те, щоб твою компанію знали, це набагато більше. Адже важливо працювати не лише над залученням талантів, а й над утриманням людей, котрі вже в команді. Тут є свої метрики та показники, які потрібно вимірювати. Крім того, важливо працювати з контент-маркетингом та формувати бюджет, необхідний для розвитку.

Щоб змінити сферу, я пройшла б курс «Employer Branding». Він дає чітке розуміння, куди і як треба рухатись у цьому напрямку.

 


Юля,
головний редактор журналу Laba та подкасту «Розумних люблять»


Уже багато років я відповідаю за все, що відбувається в журналі Laba та подкасті «Розумних люблять». Нещодавно наша бізнес-школа почала виходити на нові ринки, тому зараз також запускаю корпоративні медіа за кордоном: вивчаю ринок, шукаю теми та авторів.

Мені подобається, що щодня через мене проходить багато контенту — інтерв'ю, ресерчі, конспекти книг, закордонніі дослідження. Це підживлює ерудицію. Я веду одну з рубрик нашого подкасту, і щоб гостям було цікаво зі мною спілкуватися, мені важливо орієнтуватися у темі та легко вести розмову.

Якби мені довелося змінити сферу — я спробувала б себе у продакт-менеджменті. Ці люди мені здаються до неможливості «прошареними». Вони не просто ставлять завдання, а проводять величезну аналітичну роботу щодо свого продукту. Досліджують ринок, тестують, перевіряють гіпотези. Такі різнобічні завдання підкуповують — здається, на цій посаді ніколи не загрожує рутина.

Аналізувати продуктові дані я повчилася б на курсі «Продакт-аналітик». Думаю, ще буде корисним «Стратегічний маркетинг» — щоби розуміти, як розвивати продукт за допомогою маркетингу.

 


Ілля,
співвласник та комерційний директор


Я відповідаю за весь комерційний прибуток компанії. Керую відділами продажу, корпоративного продажу та клієнтського сервісу.

Фактично я роблю систему, автоматизую, вирощую керівника, який далі її рухатиме. А потім як менеджер працюю чисто з керівниками, щоби підкручувати кожен момент і впроваджувати нові гіпотези.

Якби я змінював професію, то спробував би себе у проджект-менеджменті. Пройшов би курси «Проджект-менеджмент» та «Побудова бізнес-процесів». Я фанат системи та чіткої налагодженої роботи, а курси — якраз про це.

 


Катя,
Head of HR


У компанії я відповідаю за всі питання, пов'язані з людьми: від етапів планування наймання до офбордингу. На всіх наших проєктах — у СНД, Польщі, Угорщині, Туреччині. Також нещодавно почала будувати відділ з хантингу лекторів для наших курсів.

Я по вуха закохана у свою сферу і нікуди не хотіла б переходити. Однак сфера HR багатогранна, тому потрібно розвивати не тільки HR-експертизу, а й суміжні напрямки. Наприклад, я планую пройти такі курси: «Проджект-менеджмент», «Топменеджер» та «Employer Branding».

Навички проджект-менеджменту важливі на будь-якій позиції — від офіс-менеджера до керівника. Для мене це про вміння планувати, організовувати та «деліверити» результат. Курс «Топменеджер» цікавий новими управлінськими інструментами та деяким helicopter view на цю позицію. А без бренда роботодавця зараз важко будувати успішний бізнес.

 


Артем,
Head of Performance Marketing (Europe & USA)


Я відповідаю за Performance Marketing у західних проєктах Laba Group (США, Польща, Угорщина). Помітив, що я непогано вмію вибудовувати системні процеси. Мені подобається, коли ми автоматизуємо рутинну роботу, перетворюємо хаос на впорядковану структуру та відстежуємо, як це впливає на бізнес.

Наприклад, раніше підготовка щотижневих звітів займала вручну близько 3 годин у трьох фахівців. Наразі ключові показники оновлюються автоматично. Тому, якби я змінював сферу, міг би пройти курс «Побудова бізнес-процесів» та розвиватись у цьому напрямку.

Рекомендуємо прочитати:

img-goit-6318a6e745783306218254.jpg

Чи можуть гуманітарії заробляти в ІТ

Читати


Надя,
продюсер


Я керую запуском нових та підтримкою поточних курсів: досліджую тему, шукаю лектора, обговорюю з контент-продюсером програму, пропоную покращення та тестую різні гіпотези. Наше головне завдання — стабільно запускати курси, які отримують класні відгуки та зростають у своїх фінансових показниках.

Якби я змінювала позицію, то цікаво було б попрацювати зі стратегією, маркетингом та HR. Не дарма саме за цими напрямками у мене найбільше курсів.

Почала би з HR — але не з наймання, а роботи з утримання людей та розвитком бренда роботодавця. У нас є новий курс «HR-маркетинг» — про те, як ефективніше просувати вакансії та інструменти маркетингу Employer Brand. Ось його я пройшла б. А ще «Корпоративну культуру» та «HR-стратегію».

На курсі «HR-маркетинг» навчуся описувати ціннісні пропозиції компанії. «Корпоративна культура» допоможе визначити атмосферу та цінності працівників, а також зрозуміти, за допомогою яких інструментів усе це можна покращувати. А після курсу HR-стратегія зможу прописати всі дії в єдину стратегію.

 


Катя,
email-маркетолог


В email-маркетингу я насамперед думаю про підписників — чи будуть їм корисні та цікаві наші листи, чи не дратують вони читачів.

Я сильний емпат — люблю людей, відчуваю та розумію їхні емоції. Логічно, що я була би чудовим менеджером підтримки. Але все ж таки серед напрямків в Laba мені найбільше цікаві HR і рекрутинг.

Я розумію, що мої уявлення про спеціальність можуть бути помилковими, тому побудувала би цілий план занурення у професію та навчання. Завела б табличку в Excel, де б прописувала, які хард-і софт-скіли потрібно розвивати і як це робити.

Перший крок — курс «HR-менеджер». Він дав би розуміння, чи підходить професія для мене. Якщо так, рухалася б далі. Наступний етап — курси на межі HR та маркетингу — «Employer Branding» та «HR-маркетинг».

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Бренд-менеджмент»
Маркетинг і PR
Веде Аві Щупак
14 травня 4 липня
Аві Щупак