
– 13 років досвіду роботи у продажах та маркетингу у сферах побутової техніки, food, non-food
– керував розвитком брендів Pampers, Always, Discreet, Pepsi на ринку України
– допоміг бренду Pepsi нарешті перемогти Coca-Cola у частці ринку завдяки активаціям у топклієнтах, мотивації команди у традиційному роздробі, а також запуску нових форматів упаковування
– розробив та реалізував стратегію партнерства Pepsi з піцами «Сільпо»
– вивів компанію Procter & Gamble на частку ринку у понад 50% у категорії жіночої гігієни, зосередивши увагу на розширенні асортименту преміальних та комплементарних товарів, мерчандайзингу і рекламних акціях на пріоритетних продуктах
– на позиції e-Commerce Leader Ukraine подвоїв онлайн-бізнес Procter & Gamble в Україні, розробивши нову стратегію просування, а також запровадивши Edge (розумна аналітика онлайн-представленості) і Syndigo (динамічний rich-контент)
Викладач працював у цих компаніях:
