Савченко Наталя, Head of Marketing and Growth у Glovo – лектор бізнес-школи Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Наталя Савченко

Head of Marketing and Growth, Glovo Ukraine

Наталя Савченко

  • має 18+ років практичного досвіду у стратегічному маркетингу в таких міжнародних компаніях, як-от Nielsen, Kraft, Danone, Glovo
  • керувала командами аналітики, стратегії та маркетингу на міжнародних ринках 
  • під час повномасштабного вторгнення разом з командою перезапустила сервіс та бренд Glovo з виходом на рекордну кількість замовлень
  • має 7+ років досвіду в управлінні функціональними та дитячими брендами з національною дистрибуцією — Actimel, «Даніссімо», «Растішка» 
  • у ролі директорки з маркетингу відповідала за запуск в Україні інноваційних продуктових лінійок разом із міжнародними ліцензіатами — Nickelodeon, Disney, Universal Studio, L.O.L. Surprise
  • у 2018 році разом з командою отримала Effie Awards за випуск першого дитячого застосунку доповненої реальності для «Растішка» 
  • має ступінь бакалавра з маркетингу від Chartered Institute of Marketing
  • спікерка заходів з маркетингу разом з такими спеціалістами, як-от Тетяна Лукинюк (Kyivstar), Рената Дельпорте (SoftServe), Валерія Толочина (Megogo) тощо

Викладач працював у цих компаніях:

Glovo Ukraine

Пов'язані матеріали

preview-65e0677ed34de451586549.jpg GLOKAL: як міжнародні компанії підкорюють місцеві ринки

Head of Marketing and Growth Glovo Ukraine — про те, як успішно поєднувати глобальний бренд і локальний контекст.

Читати

Показано матеріалів: 1 з 1

preview-65e0677ed34de451586549.jpg GLOKAL: як міжнародні компанії підкорюють місцеві ринки

Head of Marketing and Growth Glovo Ukraine — про те, як успішно поєднувати глобальний бренд і локальний контекст.

Читати