- має 18+ років практичного досвіду у стратегічному маркетингу в таких міжнародних компаніях, як-от Nielsen, Kraft, Danone, Glovo
- керувала командами аналітики, стратегії та маркетингу на міжнародних ринках
- під час повномасштабного вторгнення разом з командою перезапустила сервіс та бренд Glovo з виходом на рекордну кількість замовлень
- має 7+ років досвіду в управлінні функціональними та дитячими брендами з національною дистрибуцією — Actimel, «Даніссімо», «Растішка»
- у ролі директорки з маркетингу відповідала за запуск в Україні інноваційних продуктових лінійок разом із міжнародними ліцензіатами — Nickelodeon, Disney, Universal Studio, L.O.L. Surprise
- у 2018 році разом з командою отримала Effie Awards за випуск першого дитячого застосунку доповненої реальності для «Растішка»
- має ступінь бакалавра з маркетингу від Chartered Institute of Marketing
- спікерка заходів з маркетингу разом з такими спеціалістами, як-от Тетяна Лукинюк (Kyivstar), Рената Дельпорте (SoftServe), Валерія Толочина (Megogo) тощо
Викладач працював у цих компаніях: