Реклама з легендами спорту? Несподіване повернення Маколея Калкіна? Чи точний прогноз «житла майбутнього» за рік до глобального локдауна? Ділимося добіркою крутої реклами, після якої не потрібне й кіно.
Що робить відеорекламу ефективною
Популярність відеореклами багато в чому можна пов'язати з різдвяною кампанією Джона Льюїса «Довге очікування» 2011 року. Після випуску цього ролика реклама у форматі відео стала не лише розповідати про продукт, а й показувати історію, яка за ним стоїть.
Що визначає ефективність такого формату? Як зняти відео, яке хочеться дивитися? Створити продукт, який очолить список найпопулярніших рекламних роликів?
Хороше відео — не значить хитромудрий сюжет або відсилка до іменитих режисерів.
Якісна відеореклама відповідає таким критеріям:
- Впадає у вічі в перші декілька секунд.
- Викликає емоції.
- Відповідає цільовій аудиторії вашого бізнесу.
- Містить заклик до дії.
Ось 10 рекламних відеороликів, які створені на межі кіномистецтва та сторітелінгу.
Найкращі рекламні ролики всіх часів
#1. Різдвяна історія John Lewis & Partners
Красива реклама для британського ритейлера John Lewis & Partners — зворушливе нагадування про те, що приємно не лише отримувати подарунки, а й дарувати їх.
Головний герой ролика, маленький хлопчик, чекає на мить Різдва. Може здатися, що він надто нетерплячий чи балуваний. Хлопчик поспішає закінчити вечерю та біжить у ліжко… щоб завтра знайти подарунки? Ні!
Настає різдвяний ранок, хлопчик схоплюється і, пробігаючи повз свої подарунки, входить до кімнати батьків з великою коробкою. Вперше в рекламі герой усміхається у супроводі слогана: «Для подарунків, які вам не терпиться подарувати».
#2. Двобій легенд спорту на борту Turkish Airlines
Один із найбільш оригінальних рекламних роликів виробництва Crispin Porter + Bogusky, Starcom, за перші 7 днів після публікації зібрав 9 млн переглядів. У рекламі знялися баскетболіст Кобі Браянт та ікона футболу Ліонель Мессі, які виборюють увагу юного пасажира Turkish Airlines.
#3. Боротьба Pizza Hut із конкурентом ресторанної індустрії | Now That's Delivering
«Dо Pizza Hut Delivery deliver? We don’t just deliver great tasting pizza. We deliver delicious sides, amazing value, a delivery guarantee and Hut rewards. Yep, all of it — Delivered» — довгі ряди доміно в рекламі Pizza Hut опинилися там зовсім не просто так.
Domino's Pizza — популярна мережа піцерій у США. І тут простежується зачіпка: рекламна кампанія Pizza Hut візуальною метафорою пов'язана з конкурентом. Протягом усього ролика ми спостерігаємо падіння доріжки доміно.
#4. «Складнощі перекладу» у рекламі Babbel
На думку додатка для вивчення мов Babbel, «поганих» акцентів не існує. Яка різниця, як ви це вимовляєте, якщо вас розуміють? Babbel, як і Libresse, вчить любити — цього разу свій акцент.
Відеореклама виробництва Forsman & Bodenfors Gothenburg у жартівливій формі закликає не відкладати вивчення мови «на завтра», знаходити друзів, закохуватися та змінювати світ своїми «Squiiirreeel-Skvirrel-Sköviiiräl».
Адже ж правда, що не боятися акценту — складно. Змінюючи своє мислення, ми змінюємо світ. «Wear your accent as a badge».
#5. «Назад у майбутнє» з UNIT.Home
Інноваційний житловий квартал UNIT.Home ще у вересні 2019 року запустив відеоролик, який у період пандемії став хітом. Події ролика переносять глядача у життя пари, яка знайомиться, з'їжджається, свариться, будує сім'ю — і все це на території «української Кремнієвої долини».
Реклама вийшла зворушливою та затишною, слоган та комунікаційну платформу «інноваційно.затишно» розробило креативне агентство Banda.
#6. Нова версія Home Alone: Маколей Калкін у пародії Google Assistant
Оригінальні рекламні ролики — ті, що викликають емоцію. Немає значення, що ми подорослішали, а пріоритети змінилися. Відсилки до улюблених кінострічок або мелодій назавжди залишаються в пам'яті.
Google буквально висадив у повітря мережу своїм відеороликом-пародією на культовий різдвяний фільм «Сам удома». Усього за два дні після його публікації ролик переглянули 15 млн людей.
38-річний Маколей Калкін повторив дії свого героя Кевіна Маккалістера, показавши, як можуть виглядати культові сцени фільму, якщо додати до них технології сучасності.
#7. Сімейний мініфільм Mr Lim's Reunion Dinner
Телекомунікаційна компанія Singtel з Азії зняла один із найкращих промороликів про те, наскільки важливі для людини родинні зв'язки. Вечеря та зустріч з дітьми напередодні Нового року завжди були для містера Ліма чимось особливим. Але цього року плани швидко змінюються.
«Сім'я має значення», — підсумовує зворушлива реклама. Завдяки своїй душевності ролик зібрав понад мільйон переглядів у перші дні після виходу.
#8. Відеомаркетинг Міністерства освіти Сінгапуру
Трохи чаклунства, щоб оживити урок англійської. Відеоролик, знятий Міністерством освіти Сінгапуру, розповідає про важкого учня та важливість правильного підходу до навчання. У ньому містер Едвін Ван пробуджує любов до читання.
#9. Always #LikeAGirl
Режисер відео з 68 млн переглядів на YouTube Лорен Грінфілд розповіла, що під час зйомок відеореклами для Always вона зіткнулася з негативним сприйняттям фрази «Like A Girl». «Я дуже рада бути частиною руху, який перетворює "як дівчина" на позитивне твердження», — поділилася вона.
Згідно з дослідженням Always, 72% жінок вважають, що суспільство їх обмежує. Компанія запустила цикл відеороликів, де значення фрази Like A Girl вжито в позитивному контексті. Запуск відео та розповсюдження контенту користувача під хештегом #LikeAGirl вилилося в масштабну рекламну кампанію. На сайті бренда навіть започаткували розділ з обговореннями.
#10. Візуальна реклама застібки-липучки VELCRO
Підходи до реклами змінюються, і яскравий доказ цього — ролик Alexa Sirbu & Lukas Vojir для липучки Velcro. У рекламі показують принцип роботи липучки з допомогою макрозйомки. На перший погляд така подача видається незрозумілою та неефективною.
Але не поспішайте з висновками: реклама дозволяє побачити принцип дії товару, розглянути історію створення бренда та навіть унікальність природи, яку ми часто не помічаємо. А швейцарець Жорж де Местраль, знімаючи з шерсті собаки голівки реп'яха, помітив. Так і з'явилася відома липучка, або стрічка Velcro — товарний знак, зареєстрований у багатьох країнах.