LABA
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Маркетинг

Фільтр

Категорія
Теми
Показано матеріалів: 6 з 104
preview-65df15c6aa95c414192523.jpg
5 навичок, які реально мають сенс для маркетинг-директора
Мислити як провокатор та бачити не просто дані, а історію, яку вони розповідають.
Читати
preview-65df156273553597750442.jpg
Варити до готовності на повільному вогні
Head of Marketing в Enzym — про те, як рисерчі допомагають виводити нові продукти на ринок.
Читати
preview-6548a4b6f1e0b022921471.jpg
Ваш квиток до Big League: 14 міжнародних сертифікатів, які відчинять двері у топкомпанії
Які сертифікати отримують ейчари, PM, аналітики, маркетологи та фінансисти — від джунів до профі.
Читати
preview-652fe85d844c2958261004.png
Хто сказав, що CRM — лише для відділу продажів?
5 корисних фішок CRM-системи для маркетологів та піарників.
Читати
preview-652cd5368bad1699083035.png
9 фільмів про те, що стоїть за логотипами відомих брендів
У головних ролях — Lamborghini, Nike, Uber та BlackBerry.
Читати
preview-651ec2414f72e261060254.jpg
Ari Halper: «Що робить креативний директор? Виносить сміття»
Як створювати видатні промо та керувати креативниками — поради від людини, що стоїть за кампанією для Burger King.
Читати