5 звичок неефективних віддалених працівників | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

5 звичок неефективних віддалених працівників

Ознаки антипродуктивності на дистанційці.

cover-distance-613b670686fa4129470673-61b3493646892027801367.jpg

Компанія Great Place to Work порівняла продуктивність працівників на дистанційній роботі з березня по серпень 2020 року з аналогічним періодом у 2019 році. Дослідження 800 тис. людей показало, що продуктивність залишилася стабільною або зросла. Аналіз Стенфордського університету також підтвердив, що робота вдома в середньому збільшує ефективність на 13%.

Але не всі працівники однаково продуктивні на ремоуті. Тепер, коли єдиний контакт із колегами — це відеозв'язок, керівникам потрібно бути уважнішими, щоб виявити шкідливі звички у віддалених командах.

За матеріалами Medium, SHRM і Fast Company виділили 5 «дзвіночків», які сигналізують про проблеми з продуктивністю у співробітників на дистанційці.

#1. «Ховатися» під час відеоконференції

Під час командних зідзвонів або онлайн-зустрічей із клієнтами можна помітити, що деякі колеги ніколи не вмикають аудіо або відео. Такі люди рідко беруть участь у розмовах, тому незрозуміло, чи справді вони слухають, чи ігнорують обговорення.

Вимкнене відео може свідчити і про те, що неправильно розставлені пріоритети: можливо, співробітник не одягнений належним чином, перебуває у невідповідній обстановці або недостатньо підготовлений до зустрічі.

Дослідження Microsoft показало, що різке скорочення невербальних сигналів (інтонації, жести, міміка) від співрозмовників та візуально обмежений огляд аудиторії, з якою ви взаємодієте під час відеозв'язку, призводять до хронічної втоми.

«Не применшуйте важливість невербальних соціальних сигналів: відео дозволяє учасникам зібрань аналізувати вирази обличчя та реакції один одного», — наголошує Джеймі Еббот, коуч і кар'єрний консультант.

Що робити:

  • Встановіть правила для відеоконференцій. Наприклад, скажіть усім «вимкнути мікрофони, поки не прийде час обговорення» або «залишати відео увімкненим протягом усієї зустрічі».
  • Запитуйте коментарі в окремих членів команди. Ставте прямі запитання замість звернення одразу до всіх учасників зідзвону.
  • Проводьте зустрічі в невеликих групах, де кожному співробітнику доведеться бути залученим до розмови.

Рекомендуємо прочитати:

img-multipotencial-61a09f2492ae6200300164.jpg

Мультипотенціал: що робити занадто здібним і допитливим

Читати

#2. Постійна багатозадачність 

Найчастіше такі співробітники здаються «відсутніми»: під час відеодзвінків вони паралельно надсилають електронні листи про інші проєкти, пишуть у месенджерах і часто бувають захопленими зненацька, не розуміючи, з яким питанням до них звертаються.

Дослідження, проведені в Стенфордському університеті, показали, що багатозадачність менш продуктивна, ніж виконання однієї справи за один раз. Професор Кліффорд Насс з'ясував, що людям, яких регулярно бомбардують кількома потоками електронної інформації, важче зосередити увагу, щось згадати чи переключитися з однієї роботи на іншу.

Також Насс зробив висновок, що з часом постійна багатозадачність фактично змінює спосіб роботи мозку – це призводить до зниження продуктивності, навіть коли людина зосереджена.

Що робити:

  • Якщо у співробітника багато завдань, розставте пріоритети в тому, що потрібно зробити і на яку дату, щоб він міг керувати своїм часом.
  • Обговоріть із колегою короткострокові та довгострокові цілі.
  • Проведіть зі співробітником one-to-one зустріч і обговоріть фактори, які відволікають. Якщо це постійний потік повідомлень, розкажіть про техніку Pomodoro або надайте тимчасовий «карт-бланш» не відповідати на запити до виконання поставленого завдання.

#3. Понаднормова робота

Робота вдома змушує багатьох людей працювати з раннього ранку до пізньої ночі без перерв. Команда може відчувати, що таким чином надає компанії послугу, але насправді вона йде шляхом вигорання. Згідно з дослідженням Лейденського університету, співробітники, у яких розмиваються межі між роботою та особистим життям, говорять про погіршення здоров'я, зменшення почуття щастя та емоційне виснаження.

За даними дослідження LinkedIn і британського Фонду психічного здоров'я, дистанційка сприяє формуванню культури так званого «презентеїзму» (ситуація, за якої співробітник проводить на робочому місці більше часу, ніж необхідно). Це призводить до того, що люди почуваються перевантаженими та хронічно втомленими. У середньому ті, хто працює з дому, з початку карантину витрачають додатково 28 годин на місяць (приблизно +4 дні) на понаднормову роботу.

Дослідження Advancedtime показало, що збільшення понаднормової роботи на 10% призводить до зменшення продуктивності на 24%.

Також професор Стенфордського університету Джон Пенкавел виявив, що продуктивність різко знижується при роботі понад 50 годин на тиждень, а після 55 ефективність падає настільки, що витрачати ще більше часу просто безглуздо.

Що робити:

  • Чітко обговоріть із колегами тривалість робочого дня.
  • Намагайтеся не надсилати команді електронні листи та повідомлення вечорами або вихідними, за винятком екстрених ситуацій.
  • Дайте зрозуміти, що віддалені співробітники можуть відповідати на такі повідомлення у звичайний робочий час.

#4. Відмова від формальностей

Тривала відсутність фізичного контакту з колегами призводить до трансформації соціальної поведінки. На фоні пандемії формальне спілкування, діловий одяг та дотримання корпоративних норм відійшли на другий план.

Піжама та сендвіч з кавою під час відеоконференцій можуть бути прийнятними для зібрань маленьких команд. Але ці карантинні звички повинні викликати занепокоєння, коли співробітники поводяться так само на важливих зустрічах із топ-менеджментом чи клієнтами.

Згідно з дослідженням американського Північно-Західного університету, певний одяг та його символічне значення підвищують концентрацію.

Дослідники використали білі халати, щоб перевірити вплив одягу на психологічні процеси. У різних групах досліджувані проходили тести, одягнувши халати лікарів, лаборантів, художників або залишившись у повсякденному вбранні. Ті, хто думав, що носить докторську «уніформу», показали найкращі результати у всіх тестах.

За даними CSO research, лише половина віддалених співробітників почуваються продуктивними, працюючи в піжамі. Але цей показник зростає до 79% серед тих, хто обирає професійний та повсякденний діловий одяг, і 83% — для стилю смарт-кежуал.

Що робити:

  • Окресліть базові правила взаємодії співробітників усередині команди. Наприклад, не їсти під час відеодзвінків, не спізнюватися на віртуальні зустрічі, визначити час для неформального спілкування.
  • Попереджайте колег, коли у відеозідзвоні братимуть участь керівники або важливі клієнти.
  • Чітко обговоріть, що очікується і що прийнятно під час відеоконференцій, але розгляньте можливість послабити правила, коли це необхідно.

Рекомендуємо прочитати:

img-warrules-62bd780e73eaa078734692.jpg

Нові правила співбесід під час війни

Читати

#5. Зрив термінів

Для деяких віддалених співробітників було непросто застрягти у маленькій квартирі або відкрити офіс за кухонним столом. У результаті вони не можуть зосередитись на завданнях та виконати їх у строк.

Згідно з внутрішнім дослідженням Microsoft, сфокусованість та загальна згуртованість команди знизилися в міру того, як затягувався період віддаленої роботи. А за даними нового звіту, більше половини працівників-батьків (54%) заявили, що на ремоуті важко знайти баланс між роботою та домашніми обов'язками.

Що робити:

  • Проводити регулярне (щоденне, щотижневе) звіряння, щоб визначити, на якому етапі перебуває кожен співробітник.
  • Раз на тиждень обговорювати з колегами проблеми та складати екшн-план щодо їх вирішення.
  • Наперед планувати «неформальні зустрічі», щоб підтримувати комунікацію всередині команди.

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«People Management»
HR і рекрутинг
Веде Олександра Альхімович
25 липня 19 вересня
Олександра Альхімович