LABA
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Бізнес і управління

Фільтр

Категорія
Теми
Показано матеріалів: 6 з 329
preview-659d509b5bf34363892193.jpg
Хочу дешевше та швидше: 7 найпоширеніших скарг клієнтів та як на них реагувати
Що відповідати незадоволеним клієнтам.
Читати
book-659c152a4525a820346814.jpg
«Коли кава та капуста — конкуренти»: як побачити справжню потребу клієнтів
Часто споживачі самі не знають, чого хочуть, — доки їм це не покажеш.
Читати
preview-6584490526daf353636419.jpg
Класичний HR-відділ вже не в тренді?
Як Netpeak Group впровадили концепт HR Zero без звільнень і страждань.
Читати
preview-65782264d0f7a245747803.jpg
«Користувачам не важливий ШІ, їм потрібен досвід» — Дмитро Волошин, CTO Preply
Як використовувати ШІ для користі, а не для хайпу, — досвід Preply.
Читати
preview-6579991c08ad2019687177.jpg
Як підготуватися до сертифікації PMI та скласти іспит з першої спроби
Які ресурси обрати для навчання та як правильно оформити свій досвід — повний гайд з ACP та PMP.
Читати
preview-6567136fb8798536604144.jpg
Що робити, коли топменеджмент ставить захмарні цілі, а опції «Ми не потягнемо» немає?
Операційний менеджер Артем Карпенко розбирається, чому так стається і що з цим робити.
Читати