Корисні статті та огляди на тему «PR та реклама» | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 5 хвилин Код з SMS дійсний протягом 5 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

PR і реклама

Фільтр

Категорія
Теми
Показано матеріалів: 6 з 25
preview-1-655bcb9bd8853978026506.jpg
20 млн користувачів та 16 країн: як створили та піарили благодійну колабу BlaBlaCar і Superhumans
Що потрібно знати, запускаючи міжнародний благодійний проєкт.
Читати
preview-652fe85d844c2958261004.png
Хто сказав, що CRM — лише для відділу продажів?
5 корисних фішок CRM-системи для маркетологів та піарників.
Читати
preview-651ec2414f72e261060254.jpg
Ari Halper: «Що робить креативний директор? Виносить сміття»
Як створювати видатні промо та керувати креативниками — поради від людини, що стоїть за кампанією для Burger King.
Читати
preview-651ebc701632e323847596.jpg
Acclaimed Advertiser Ari Halper: “What Does a Creative Director Do? To quote Roy Grace, ‘We Take Out the Garbage!’”
Tips on how to become an outstanding Creative Director from the man behind the Whopper Detour campaign.
Читати
preview-6512c8bf624e5109285717.jpg
Канібалізація, складні умови, невдалий час і ще 5 типових причин провалу промоакцій
Як бізнесу вижати максимум з акційних пропозицій — пояснює гендиректор Miele в Україні.
Читати
preview-64ff271b1b75a493498995.jpg
«Системи безпеки не купують з першого погляду»: як Ajax будує PR за кордоном
6 інсайтів від Віри Щербакової — Head of Communications в Ajax Systems.
Читати