8 сервісів для опитувань та збору даних | Бізнес-школа Laba (Лаба)
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Зміст

Що про вас насправді думають клієнти? 8 сервісів для опитувань та збору даних

1000+ шаблонів та 100k+ готових запитань для будь-якої сфери.

cover-655f718ff266d464891759.jpg

Отже, у вас з'явилася ідея нової функції для вашого продукту. І здається, це саме те що треба, але ви все ж хвилюєтесь, що клієнти якось не так відреагують. Найкраще рішення — прямо запитати їх. Якщо опитування цікаве, а респонденти вмотивовані — можна отримати 85%+ відповідей. Залишилось обрати сервіс для опитування. 

Ми підготували огляд 8 топових додатків, які можна використовувати для опитувань, тестів, анкет та інших комунікацій з клієнтами.  

#1. Survey Monkey

⭐️ Найкраще для: онлайн-опитувань, багатоканального охоплення, тестів

SurveyMonkey — конструктор із 20-річною історією, який дозволяє без коду розробляти опитування та збирати дані онлайн. 

Що пропонує SurveyMonkey:

  • шаблони опитувань з готовими експертними запитаннями, які можна налаштувати під свій бізнес
  • шеринг тестів через соцмережі, email, SMS та сайти 
  • збір відповідей у реальному часі, моніторинг частоти відгуків, автоматичні нагадування
  • миттєва звітність з діаграмами та графіками, аналіз розширених відповідей для отримання цільової інформації, фільтр, сегментація даних та експорт результатів у різних форматах
  • інтеграція з CRM, маркетинговими платформами, софтом для аналізу даних

Скільки це коштує

  • Безплатний план: можна надсилати необмежену кількість тестів, що містять до 10 запитань
  • ADVANTAGE (індивідуальний, €456 з користувача на рік): доступні всі функції для створення, надсилання та аналізу опитувань
  • ADVANTAGE (груповий, від 3 осіб, €360 з користувача на рік): доступні інструменти для спільної роботи

#2. Typeform

⭐️ Найкраще для: спливних вікон з опитуваннями, віджетів, онлайн-форм опитувань

 

Дивовижні візуальні ефекти й легке заповнення онлайн-форм від Typeform

Typeform дозволяє проводити як складні маркетингові дослідження, так і швидкі бліцтести. Можна створити опитування з нуля, а можна вибрати шаблон. Сервіс пропонує 100 різних варіантів для маркетингу, HR, продакт-менеджменту, Customer Service, а також загальні опитування для бізнесу. Є запитання з кількома варіантами відповідей, зі шкалою оцінок, з вибором зображень тощо.

Родзинка Typeform — функція VideoAsk для збору голосових та відеовідгуків.

Що пропонує Typeform:

  • віджет чат-бота на основі AI для надання підтримки в реальному часі та збору потенційних клієнтів
  • дозволяє вставляти індивідуальні додаткові запитання на основі попередніх відповідей користувача 
  • 120 варіантів інтеграції для керування даними, включно зі Slack, Mailchimp, Monday, Google Analytics, HubSpot
  • адаптивний дизайн для ПК та смартфонів
  • аналітика та звітність у реальному часі 

Скільки це коштує

  • Безплатний план: до 10 відповідей на місяць, опитування може містити лише 10 запитань 
  • Basic ($300 з користувача на рік): до 100 відповідей на місяць, необмежена кількість форм і запитань
  • Plus ($600 на рік): підключення 3 користувачів, 1 тис. відповідей на місяць, відсутність брендування Typeform
  • Business ($995 на рік): підключення 5 користувачів, 10 тис. відповідей на місяць, відстеження конверсій, пріоритетна підтримка в чаті

#3. Alchemer

⭐️ Найкраще для: автоматизації опитувань

 

Цикл зворотного зв'язку з клієнтом від Alchemer

Alchemer (раніше — SurveyGizmo) надає широкі можливості для автоматизації. Наприклад, підтягування нових запитань на основі попередніх відповідей, надсилання листів/сповіщень на основі відповідей тощо.

Що пропонує Alchemer:

  • персоналізація опитування: логіка пропуску, рандомізація та умовне розгалуження запитань
  • розширені параметри запитань і відповідей: теплові карти, повзунки та розширені матриці
  • оптимізація опитувань для web- та мобільних користувачів
  • брендування опитувань
  • сегментація даних, перехресні таблиці та аналіз розгорнутих відповідей
  • інтеграція з Salesforce, Slack, Google Analytics та іншими сервісами

Скільки це коштує

  • Collaborator ($55 з користувача на місяць або $315 за рік): до 75 тис. відповідей на рік
  • Professional ($165 з користувача на місяць або $1075 за рік): до 100 тис. відповідей на рік, основні інструменти для збору даних та звітності, можливість підключити 3 осіб
  • Full Access ($275 з користувача на місяць або $1895 за рік): до 125 тис. відповідей на рік, повний спектр інструментів для аналітики та звітності, можливість підключити 3 осіб

#4. JotForm

⭐️ Найкраще для: бізнесу, HR, освітніх та медичних установ

JotForm пропонує 10 тис. безплатних шаблонів опитувань для різних сфер. Ви можете створювати онлайн-форми для оцінки досвіду клієнтів, маркетингових досліджень, визначення рівня задоволеності співробітників, онлайн-платежів, освітніх цілей тощо. Користувачам доступні різні типи запитань: відкриті, закриті, з рейтингами, шкалами, множинним вибором, перетягуванням. Аналітичні інструменти дозволять перетворити відгуки й дані клієнтів на динамічні звіти, які автоматично оновлюються, коли надходить нова інформація. 

Рекомендуємо прочитати:

preview-650d38687c06d606404845.jpg

8 CRM-систем для бізнесу в різних нішах

Читати

Що пропонує JotForm:

  • математичні формули для обчислення підсумків, балів або знижок на основі даних користувача
  • форми замовлення, які дозволяють приймати платежі за товари або послуги
  • дотримання вимог HIPAA: передача та обробка даних відповідають суворим міжнародним вимогам щодо безпеки та конфіденційності
  • можливість створювати опитування та керувати ними безпосередньо зі смартфона
  • умовна логіка: ланцюжок запитань будується на основі відповідей користувача 

Скільки це коштує

  • Безплатний план: 5 форм / 100 відповідей / 10 платежів на місяць, 100 MB для збереження даних
  • Bronze ($410 з користувача на рік): 25 форм / 1 тис. відповідей / 100 платежів на місяць, 1 GB для збереження даних
  • Silver ($435 з користувача на рік): 50 форм / 2,5 тис. відповідей / 250 платежів на місяць, 10 GB для збереження даних
  • Gold ($1190 з користувача на рік): 100 форм / 10 тис. відповідей / 1 тис. платежів на місяць, 100 GB для збереження даних
  • Enterprise (індивідуальний тариф): відсутність будь-яких лімітів

#5. FeatureOS

⭐️ Найкраще для: продакт-менеджменту

Збір відгуків під час розробки продукту підвищує шанси на довгостроковий успіх. FeatureOS (раніше — Hellonext) — ПО для зворотного зв’язку, призначене саме для цього. 

Що пропонує FeatureOS:

  • приватні дошки для збору відгуків щодо ідей та функцій продукту
  • «журнали змін», які показують клієнтам оновлення та вдосконалення продуктів на основі відгуків
  • демонстрація функцій продукту і збір голосів клієнтів
  • створення дорожньої мапи продукту на основі результатів опитування 
  • краудсорсинг зворотного зв’язку, який перетворює процес розробки продукту на співпрацю між бізнесом і ЦА
  • інтеграція зі 100+ воркспейсами та бізнес-платформами, включно з GitHub, Slack, Jira

Скільки це коштує

  • Runway ($29/місяць або $300/рік) для фрилансерів та невеликих команд: 2 дошки зворотного зв'язку, можна підключити 2 адміністраторів та 5 менеджерів
  • Take Flight ($79/місяць або $780/рік) для команд, які швидко ростуть: 10 дощок зворотного зв'язку, можна підключити 3 адміністраторів та 10 менеджерів 
  • Fly High ($149/місяць або $1500/рік) для великих команд: необмежена кількість дощок відгуків, можна підключити 10 адміністраторів та 20 менеджерів 

#6. ProProfs Survey Maker

⭐️ Найкраще для: багатоканальних опитувань, тестів, бічної панелі зворотного зв'язку, створення презентацій

ProProfs Survey Maker — це інтерактивні опитування, захопливі вікторини, бліцтести, спливні вікна та форми для збору розгорнутих відгуків. Сервіс допоможе оцінити задоволеність клієнтів, визначити рівень залученості співробітників, провести опитування NPS, опитування після події, зробити дослідження ринку, зібрати відгуки тощо.

Що пропонує ProProfs Survey Maker:

  • редактор drag&drop для створення опитувань різних видів
  • 100+ шаблонів та 100k+ готових запитань, логіка пропуску, механізм підрахунку балів та дизайнерські інструменти
  • підтримка 40 мов, брендування та рандомізація запитань
  • шеринг опитувань через сайт, мобільний застосунок, електронну пошту і соцмережі
  • комплексна панель звітів, моніторинг найважливіших показників (кількість відповідей, відомості про користувачів, результати опитування та відсоток завершення)
  • інтеграції з Salesforce, Zendesk, Mailchimp та іншими платформами

Скільки це коштує

  • Essentials ($228/рік): необмежена кількість опитувань і відповідей, 1 адміністратор
  • Premium ($588/рік): 3 адміністратори, 2 тис. імейлів, оцінка опитування, форми бічної панелі, NPS
  • Business ($1188/рік): необмежена кількість листів та адміністраторів, підказки для вибору учасників опитування, інтеграції, персоналізація 

Є безплатна демоверсія, якою можна користуватись протягом 15 днів.

#7. Google Forms

⭐️ Найкраще для: особистого користування та простих опитувань

Google Forms — безплатний інструмент для збору цільових даних. Дозволяє створювати прості онлайн-опитування та миттєво ділитися ними. Бонус — зібрані дані можна синхронізувати з іншими продуктами Google. 

Що пропонує Google Forms:

  • інтеграція з Google Workspace
  • простий конструктор для розробки форм та опитувань.
  • механізм підрахунку балів, базова логіка пропуску, рандомізація запитань
  • налаштування кольорів та схеми дизайну
  • адаптація для веб- та мобільних користувачів
  • інтеграція з Asana, Trello, Google Suite та іншими платформами

Скільки це коштує

  • Безплатний план (для особистого використання): 15 ГБ на користувача
  • Business Standard ($130/рік, для бізнесу): 2 ТБ на користувача, спільні диски для команди, брендована корпоративна електронна пошта, онлайн-підтримка 24/7 

#8. Zoho Survey

⭐️ Найкраще для: користувачів Zoho Suite

Zoho Survey — інструмент, що може бути корисним для маркетологів, PR-агенцій, освітян, медиків, громадських установ, підприємців. 

Зразок опитування Zoho Survey

Що пропонує Zoho Survey:

  • понад 200 шаблонів, багатомовна підтримка, можливість додавати картинки, відео та інші медіафайли в опитування
  • автоматизація: на основі відповідей можна налаштувати email-розсилку, оновлювати дані CRM або надсилати додаткові опитування
  • функції для пошуку зацікавлених респондентів та збору цільових відповідей
  • можливість поділитись опитуванням на сайті, в листі, в месенджері, соцмережі, використовуючи посилання або QR-код
  • аналітика та звітність
  • інтеграція з CRM та іншими продуктами Zoho

Скільки це коштує

  • Безплатний план: необмежена кількість опитувань (до 10 запитань в одному опитуванні), до 100 відповідей на одне опитування, 250+ шаблонів 
  • Plus: (€300/рік): відсутність лімітів, персоналізовані запитання, брендування, email- та SMS-розсилка, захист від спаму, налаштування звітності
  • Most Popular: (€420/рік): опитування на власному домені, багатомовні опитування та звіти, більше інтеграцій
  • Enterprise: (€900/рік): доступ до повного функціонала Zoho Survey без обмежень

Бажаєте отримувати дайджест статей?

Один лист з найкращими матеріалами за місяць. Підписуйтесь, аби нічого не проґавити.
Дякуємо за вашу підписку!
Курс з теми:
«Як за допомогою BPMN 2.0 оптимізувати процеси та управляти бізнесом»
Бізнес і управління
Веде Ірина Крючкова
12 березня 12 березня
Ірина Крючкова