LABA
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Маркетинг і PR

Фільтр

Категорія
Теми
Показано матеріалів: 6 з 143
preview-662ab22358154665661501.webp
Acclaimed Advertiser Ari Halper: “What Does a Creative Director Do? To quote Roy Grace, ‘We Take Out the Garbage!’”
Tips on how to become an outstanding Creative Director from the man behind the Whopper Detour campaign.
Читати
preview-6512c8bf624e5109285717.jpg
Канібалізація, складні умови, невдалий час і ще 5 типових причин провалу промоакцій
Як бізнесу вижати максимум з акційних пропозицій — пояснює гендиректор Miele в Україні.
Читати
preview-64f0521b0c5ac342189040.jpg
Як повідомити клієнту про підвищення цін, щоб не відлякати його
Вибачатися чи впевнено сказати про нову вартість?
Читати
preview-662ab37d6c0ba974591350.webp
Brand Marketing Evangelist у Google: «Конкуренція — це найкраще, що може статися з маркетологом»
Чому маркетолог має бути як хамелеон: ексклюзивне інтерв’ю з Апраджітою Джейн.
Читати
preview-662ab39a826e4803241958.webp
Google’s Chief Brand Marketing Evangelist Aprajita Jain On The Future Of Digital Marketing
How To Design A Digital Marketing Strategy For The AI Era.
Читати
preview-64dcd7e61dc6b996117054.jpg
Добірка класних сайтів для натхнення, які варто додати в закладки
Як поєднати трендовий дизайн та бізнес-цілі — радить контент-маркетолог Laba Group.
Читати