LABA
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Маркетинг і PR

Фільтр

Категорія
Теми
Показано матеріалів: 6 з 143
preview-649013c8df14b002162090.png
Гелен Едвардс, Лондонська школа бізнесу: «Дивацтво — це нова норма»
Чому незвичні речі стають мейнстримом і як бренди можуть використати цю можливість.
Читати
preview-64900c46830d5256428217.png
Helen Edwards: “Today’s marginal behaviours are tomorrow’s pot of gold – if you know where and how to look”
The LBS adjunct professor and marketing expert on why fringe will become mainstream, and how brands can leverage the opportunity.
Читати
preview-64b3cf79c4040825336062.jpg
5 прикладів невдалого ребрендингу, які коштували компаніям мільйони
Факапи GAP, Mastercard, Royal Mail та інших відомих брендів.
Читати
book-647457848a5a5574038219.png
5 порад, щоб емоційно прив'язати клієнтів до бренду
Розповідаємо на кейсах Warby Parker, Stitch Fix і Dollar Shave Club.
Читати
preview-647068bf608f5808560780.png
What Will Shape Brand-Consumer Relationships In 2023
Homa Games’ Head of Brand and Creative Director on how cultural and technological change is disrupting branding.
Читати
preview-64708e4c5bb0f132854960.png
Пол Дю Буа: Що буде впливати на відносини між брендом та споживачем у 2023 році
Head of Brand у Home Games — про кардинальні зміни у брендингу.
Читати