LABA
Для відстеження статусу замовлення - авторизуйтесь
Введіть код, який був надісланий на пошту Введіть код із SMS, який був надісланий на номер
anastasiiasytar@gmail.com
Код дійсний протягом 2 хвилин Код з SMS дійсний протягом 2 хвилин
Ви впевнені, що хочете вийти?
Сеанс завершено
На головну

Пошук

Бізнес і управління

Фільтр

Категорія
Теми
Показано матеріалів: 6 з 261
preview-652fe85d844c2958261004.png
Хто сказав, що CRM — лише для відділу продажів?
5 корисних фішок CRM-системи для маркетологів та піарників.
Читати
preview-652cdb905915d547480164.png
«Це був швидкий та агресивний change management. Спершу всі страждали, але з часом почали кайфувати»
Head of Agency в Laba — про те, як балансувати між свободою та структурою під час великих змін.
Читати
preview-65267e183b992683295403.jpg
19 цікавих фактів про Google за всю історію компанії
Ні, ми не розповідатимемо про перший офіс у гаражі :)
Читати
preview-6524475146c95747604993.jpg
«В США зайде не ціна, а цінність»: 5 підходів лідогенерації, які не працюють на американському ринку
Інсайти від Михайла Максиміва, співзасновника маркетингової агенції Belkins.
Читати
preview-662ab205199af612881934.webp
Ari Halper: «Що робить креативний директор? Виносить сміття»
Як створювати видатні промо та керувати креативниками — поради від людини, що стоїть за кампанією для Burger King.
Читати
preview-662ab22358154665661501.webp
Acclaimed Advertiser Ari Halper: “What Does a Creative Director Do? To quote Roy Grace, ‘We Take Out the Garbage!’”
Tips on how to become an outstanding Creative Director from the man behind the Whopper Detour campaign.
Читати